Board logo

標題: 微软将推超级操作系统 或弃Windows品牌名 [打印本頁]

作者: pc.philip.chan    時間: 2011-7-15 11:01     標題: 微软将推超级操作系统 或弃Windows品牌名

微软将推超级操作系统 或弃Windows品牌名

source: http://tech.sina.com.cn/it/2011-07-15/04425783893.shtml

新浪科技讯 北京时间7月15日凌晨消息,在周二举行的微软全球合作伙伴大会上(高清图集),微软高级副总裁安迪·利兹(Andy Lees)表示,微软最终将拥有一个囊括PC、手机、平板电脑甚至电视在内的“单一生态系统”。

  利兹称:“不管你喜欢哪种形式的产品,它都将具备完整的PC处理能力。我们不会单独为PC、手机或平板电脑创造生态系统,它们将合而为一”。利兹接着表示,微软希望在不同设备间“特别是和Xbox”实现“无缝连接并保持一致性”,而这一目标不仅仅是共享用户界面,还包括IE浏览器等核心技术。

  消息人士透露,微软计划在未来4年内统一PC、Windows Phone、Xbox的操作系统,这一时间间隔正好和Xbox 360的10年生命周期以及Windows 8的3年技术支持周期重合。这也意味着,微软继Windows 8之后的下一代操作系统将在2015年或2016年推出,将支持PC、平板电脑、手机、下一代Xbox等设备。

  消息人士还透露,为更好地表达微软对未来的愿景,微软可能会放弃“Windows”(视窗)品牌,为下一代超级操作系统取一个更好的品牌名。(新铁)
作者: gserli    時間: 2011-7-15 11:27

我唔想用一個一年要re install一兩次既OS囉
唔知點解Windows一定係用一排就慢
作者: 符碌    時間: 2011-7-15 11:38

我唔想用一個一年要re install一兩次既OS囉
唔知點解Windows一定係用一排就慢
gserli 發表於 2011-7-15 11:27


你裝左幾多野入去
作者: 真革新    時間: 2011-7-15 12:23

我唔想用一個一年要re install一兩次既OS囉
唔知點解Windows一定係用一排就慢
gserli 發表於 2011-7-15 11:27 AM


Mac 同 Ubuntu 都會慢

希望將來有一日有公司解決到依個問題
作者: usei    時間: 2011-7-15 14:17

Mac 同 Ubuntu 都會慢

希望將來有一日有公司解決到依個問題
真革新 發表於 2011-7-15 12:23


win 7 用落無 xp 咁明顯
作者: Puff    時間: 2011-7-15 14:38

點解我用黎用去都係咁快?
我覺得呢個關個人使用習慣事多 D 喎,得閒無事裝 D 會 Startup 時啟動既 Software 唔慢就怪,又唔清下喎。
作者: hihihi123hk    時間: 2011-7-15 14:41

回復 2# gserli


    你個 HDD 問題!

唔係SSD / 行緊 RAID 既話 得置重組下, 有幫助
作者: [N.H.K]anime    時間: 2011-7-15 14:57

回復 7# hihihi123hk


    個人認為唔會係咁..
我果部機係裝好曬野 = 好快
用一排...冇裝刪任何野 = 速度會下降左
要restall先正常番  重組都冇用--
作者: 真革新    時間: 2011-7-15 15:59

點解我用黎用去都係咁快?
我覺得呢個關個人使用習慣事多 D 喎,得閒無事裝 D 會 Startup 時啟動既 S ...
Puff 發表於 2011-7-15 02:38 PM



唔關事
例如 Mac 都冇start up,用耐一樣會慢
作者: qaz11    時間: 2011-7-15 16:16

除非係另一條Line, 如果唔係冇咩可能會完全放棄windows呢個名.
作者: killercheung    時間: 2011-7-15 16:41

到時手機 XBOX 都可以成日中毒,正
作者: lwleung    時間: 2011-7-15 16:58

到時手機 XBOX 都可以成日中毒,正
killercheung 發表於 2011-7-15 16:41



    咁咪好囉, 又可以再出套防毒軟件呃錢XD
作者: kwokwaiming    時間: 2011-7-15 17:09

應該係另一系列..
作者: dom    時間: 2011-7-15 17:50

微软将推超级操作系统 或弃Windows品牌名

source:

新浪科技讯 北京时间7月15日凌晨消息,在周二举行的微 ...
pc.philip.chan 發表於 15-7-2011 11:01 AM


學左 Apple
作者: Ultraman    時間: 2011-7-15 19:39

學左 Apple
dom 發表於 2011-7-15 17:50

MS 强項
作者: love19901109    時間: 2011-7-15 20:04

回復 6# Puff
無錯...好見人都成日話愈用愈慢
HDD本身就已經系愈多野佢就愈慢    除非你日日還原  
好似網吧咁   一系用SSD
作者: kwokut    時間: 2011-7-15 20:09

我唔想一年換一次OS。。搞咁多OS做咩呢。。
作者: Jkson_beta    時間: 2011-7-15 20:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: xc63774174    時間: 2011-7-15 20:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 絕望之黑暗    時間: 2011-7-15 21:11

唔關事
例如 Mac 都冇start up,用耐一樣會慢
真革新 發表於 2011-7-15 15:59



    還有一個可能,是系統檔案格式問題,MAC OS X 和 LINUX 是不用重組硬碟
作者: shilohlsk    時間: 2011-7-15 21:18

又玩統一, 唔知係好定唔好呢?
作者: killercheung    時間: 2011-7-15 22:55

統一後果一定係方便了 M$ 班 PROGRAMMER , 苦了班 ENDUSER
作者: GraphiteCube    時間: 2011-7-15 22:57

統一後果一定係方便了 M$ 班 PROGRAMMER , 苦了班 ENDUSER
killercheung 發表於 2011-7-15 22:55

未必嘅,可能係個Shell唔同,但係內裡都係同一套API之類。
作者: Phil_123    時間: 2011-7-16 01:13

我唔想用一個一年要re install一兩次既OS囉
唔知點解Windows一定係用一排就慢
gserli 發表於 2011-7-15 11:27



    用家問題
作者: Phil_123    時間: 2011-7-16 01:20

到時手機 XBOX 都可以成日中毒,正
killercheung 發表於 2011-7-15 16:41
咁咪好囉, 又可以再出套防毒軟件呃錢XD
lwleung 發表於 2011-7-15 16:58



    iOS 同 Android 都已經有毒啦, 又有幾多人中?

各家作業系統自從接觸互聯網既時間越長, 保安設計及措施亦越趨成熟, 病毒都係取易不取難, 播毒途徑亦由 OS 漏洞改為向 browser plugin 著手, 例如 Adobe Reader, Flash Player, Java 咁.
作者: Phil_123    時間: 2011-7-16 01:23

本帖最後由 Phil_123 於 2011-7-16 01:26 編輯

回正文, 呢篇中文報導太過誇張失實, 明明只係 This is my Next 收到既傳聞一則, 標題就實牙實齒話 "將推".
http://www.neowin.net/news/rumor ... and-after-windows-8

根據比較可信既消息來源 (Tom Warren), Windows 呢個品牌並唔會放棄, 而一個 ecosystem 並唔代表將同一個 OS 放晒落咁多唔同既機度, 雖然個 kernel 可能會統一. Ecosystem 並唔只包括 OS, 仲包括 cloud service, 例如 Windows Live.
作者: Jy.T    時間: 2011-7-16 15:20

個人認為唔會放棄"Windows"呢個名
根本就是招牌來的
作者: hclojacky    時間: 2011-7-16 15:43

其實裝左SSD之後已經好耐冇洗過機
所以我覺得SSD值得買去裝OS
作者: chesterip    時間: 2011-7-17 15:00

我唔想一年換一次OS。。搞咁多OS做咩呢。。
kwokut 發表於 2011-7-15 20:09

由冇人用槍指住你,而且係嘅日日換都仲得,睇你點做嘅姐.
PS.Windows幾年先出一個新OS
作者: chesterip    時間: 2011-7-17 15:01

個人認為唔會放棄"Windows"呢個名
根本就是招牌來的
Jy.T 發表於 2011-7-16 15:20

唔少人認為OS=Windows,Windows=OS
作者: [N.H.K]anime    時間: 2011-7-17 15:05

回復 15# Ultraman


    講真...如果唔俾學既..世界好少進步-_-"
最原始  你夠學人做人啦
作者: 真革新    時間: 2011-7-17 17:10

用家問題
Phil_123 發表於 2011-7-16 01:13 AM


咁梗係用家問題,如果唔install任何program 個windows 一百年後都唔會慢同神神地
咁人地 mac 任你點亂 install uninstall 任 setting 都唔會搞到個 os 神神地  (慢少少都會)

我由 win 95 98 2000 xp vista 7 都用正版(冇用過me),唔會亂install/setting,但係總之一排之後個windows 就點都會有d神神地,當年 win 2000 已經叫改善左,亦好滿意,不過xp反而差左,之後win vista就返回谷底,係最廢之一(已裝sp2),win 7就似乎好ok

建議你同你 ms 既上司反映下依個問題,希望將來版本繼續改善越用越慢情況,而唔係吋其他 c-hing
作者: Phil_123    時間: 2011-7-17 17:17

本帖最後由 Phil_123 於 2011-7-17 17:20 編輯
咁梗係用家問題,如果唔install任何program 個windows 一百年後都唔會慢同神神地
咁人地 mac 任你點亂 in ...
真革新 發表於 2011-7-17 17:10



    Windows XP 碰板既機會係先天上較多, 因為 XP 預設俾用家用既係 admin account, 但 Vista 及 Windows 7 係差唔多一樣咁好, 因為有 UAC 及對系統檔案既加強保護. 我見親出事果 d Windows, 多數都係用埋晒 d 黃綠醫生優化軟件或者大陸劣質軟件造成. 呢 d 後天刻意造成既破壞, 阻止得黎咩?

我見過一部廠機, 原本係跟 Windows Me, 升上 Windows XP 用到幾年前部機壞左, 個 Windows 都冇慢過冇重裝過, 足足用左八年.

我份工作同 Microsoft 完全冇關係, 你應該搵錯人.
作者: Puff    時間: 2011-7-17 17:42

咁梗係用家問題,如果唔install任何program 個windows 一百年後都唔會慢同神神地
咁人地 mac 任你點亂 in ...
真革新 發表於 2011-7-17 17:10

唔會亂 Install 亦都唔會亂改 Setting,咁試問你有無搞過下 Startup 呢?
一堆雜碎既背景程式、Tray Tools... etc 明明可以唔洗登入果陣開既,
一次過好似十年無痾屎咁登入果陣爆晒出黎。





我個人經驗就係:搞一搞登入多暢快,世界真美妙啊!
作者: Phil_123    時間: 2011-7-17 17:58

本帖最後由 Phil_123 於 2011-7-17 17:59 編輯
唔會亂 Install 亦都唔會亂改 Setting,咁試問你有無搞過下 Startup 呢?
一堆雜碎既背景程式、Tray Tools ...
Puff 發表於 2011-7-17 17:42



    又或者個硬碟太耐冇重組都會慢. 呢方面聽講 Mac OS X 個 HFS+ 係稍勝一籌.
作者: computer1975    時間: 2011-7-17 18:35

又或者個硬碟太耐冇重組都會慢. 呢方面聽講 Mac OS X 個 HFS+ 係稍勝一籌. ...
Phil_123 發表於 2011-7-17 17:58


Mac OS開機後有background auto defrag ... 只不過沒多少人知道
作者: Phil_123    時間: 2011-7-17 18:42

Mac OS開機後有background auto defrag ... 只不過沒多少人知道
computer1975 發表於 2011-7-17 18:35



    Windows 都有 idle auto defrag 既...

Apple 話 Mac OS X 會盡量避免使用由 deleted file 而成既 free space. Windows 方面我諗唔到邊度有正式文件講.
http://support.apple.com/kb/ht1375

Mac OS X 本身設計要用家人手 quit 個 application 先會真正結束個 application, 唔同 Windows 好多時 X 晒 d 野就會自動結束個 application, 呢個亦可能係造成 Mac OS X 好似比 Windows 快呢個假象既原因之一.
作者: Ass    時間: 2011-7-17 19:25

唔會亂 Install 亦都唔會亂改 Setting,咁試問你有無搞過下 Startup 呢?
一堆雜碎既背景程式、Tray Tools ...
Puff 發表於 2011-7-17 17:42

之前個win7用左年半
以hdd黎講個速度都可以接受

早2個月死hdd, 要reinstall window
重裝完冇覺得特別快左
其實得閒做下defrag, 清少d stratup真係爽唔少
講真 我自問覺得自己部腦keep得唔錯
作者: Jy.T    時間: 2011-7-17 22:04

唔少人認為OS=Windows,Windows=OS
chesterip 發表於 2011-7-17 15:01



    正常
畢竟Windows仲係大眾潮流
作者: Jy.T    時間: 2011-7-17 22:06

Windows XP 碰板既機會係先天上較多, 因為 XP 預設俾用家用既係 admin account, 但 Vista 及 Windows 7 係差唔多一樣咁好, 因為有 UAC 及對系統檔案既加強保護. 我見親出事果 d Windows, 多數都係用埋晒 d 黃綠醫生優化軟件或者大陸劣質軟件造成. 呢 d 後天刻意造成既破壞, 阻止得黎咩?

我見過一部廠機, 原本係跟 Windows Me, 升上 Windows XP 用到幾年前部機壞左, 個 Windows 都冇慢過冇重裝過, 足足用左八年.

我份工作同 Microsoft 完全冇關係, 你應該搵錯人.
Phil_123 發表於 2011-7-17 17:17


同意
好多人亂用軟件
仲要係用埋d不知名軟件亂搞一餐
作者: ktt160    時間: 2011-7-17 22:13

我開機多數都係LOAD 完D SOUND,DISPLAY等等既DRIVER
同一個小紅傘就完....
我基本上都唔會裝D咩...連D TOOL BAR我都唔裝
之前冬天取暖用既folding@home我都山左佢,開機唔會LOAD出黎...
個WIN 7都用左好耐...
KEEP住有做磁碟機清理....重組冇做過都仲好快....
作者: computer1975    時間: 2011-7-18 21:40

Windows 都有 idle auto defrag 既...

Apple 話 Mac OS X 會盡量避免使用由 deleted file 而成既 f ...
Phil_123 發表於 2011-7-17 18:42


delayed allocation - 最後寫入碟前才計算全放位置
呢個是xfs和ext4用緊的技術

Mac OS X 10.3 Panther can also automatically defragment such slow-growing files. This process is sometimes known as "Hot-File-Adaptive-Clustering."


The second is the "Adaptive Hot File Clustering". Over a period of days, the OS keeps track of files that are read frequently - these are files under 10MB, and which are never written to. At the end of each tracking cycle, the "hottest" files (the files that have been read the most times) are moved to a "hotband" on the disk - this is a part of the disk which is particularly fast given the physical disk characteristics (currently sized at 5MB per GB). "Cold" files are evicted to make room. As a side effect of being moved into the hotband, files are defragmented. Currently, AHFC only works on the boot volume, and only for Journaled HFS+ volumes over 10GB.

source: http://hintsforums.macworld.com/archive/index.php/t-16662.html
作者: willy930    時間: 2011-7-18 22:02

Compare to HFS+/XFS/ZFS/EXT4, NTFS is not as good.
作者: would    時間: 2011-7-18 22:11

新浪科技讯 北京时间7月15日凌晨消息,在周二举行的微软全球合作伙伴大会上(高清图集),微软高级副总裁安迪·利兹(Andy Lees)表示,微软最终将拥有一个囊括PC、手机、平板电脑甚至电视在内的“单一生态系统”。

  利兹称:“不管你喜欢哪种形式的产品,它都将具备完整的PC处理能力。我们不会单独为PC、手机或平板电脑创造生态系统,它们将合而为一”。利兹接着表示,微软希望在不同设备间“特别是和Xbox”实现“无缝连接并保持一致性”,而这一目标不仅仅是共享用户界面,还包括IE浏览器等核心技术。

  消息人士透露,微软计划在未来4年内统一PC、Windows Phone、Xbox的操作系统,这一时间间隔正好和Xbox 360的10年生命周期以及Windows 8的3年技术支持周期重合。这也意味着,微软继Windows 8之后的下一代操作系统将在2015年或2016年推出,将支持PC、平板电脑、手机、下一代Xbox等设备。

  消息人士还透露,为更好地表达微软对未来的愿景,微软可能会放弃“Windows”(视窗)品牌,为下一代超级操作系统取一个更好的品牌名。(新铁)

由紅字可以睇得出呢篇野假到無人信!!
作者: hkl8324    時間: 2011-7-18 22:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: would    時間: 2011-7-18 22:57

唔係好奇啫
任天堂都唔用Gameboy個名…出DS喇
咪一樣成功
hkl8324 發表於 2011-7-18 22:48



    前面都有人講左 "大部份人都認為 OS=Windows,Windows=OS",對於一個咁根深蒂固既品牌,$M點會無la la唔用先得架 至於任天堂方面,我唔太熟,自己本身好少玩game
作者: ~虎~    時間: 2011-7-19 13:31

統一後果一定係方便了 M$ 班 PROGRAMMER , 苦了班 ENDUSER
killercheung 發表於 2011-7-15 22:55

寫開iOS既我...覺得係掉轉...
作者: ktt160    時間: 2011-7-19 13:47

唔係好奇啫
任天堂都唔用Gameboy個名…出DS喇
咪一樣成功
hkl8324 發表於 2011-7-18 22:48



    NDS....悶到乜咁...
我買佢為玩瑪利奧賽車炸
作者: edison2004    時間: 2011-7-19 14:04

這是android嗎=.=
作者: computer1975    時間: 2011-7-21 20:25

Compare to HFS+/XFS/ZFS/EXT4, NTFS is not as good.
willy930 發表於 2011-7-18 22:02


NTFS沒有用extents、Delay Allocation,呢兩個功能係新款filesystem 必備技術





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2