作者: starforce 時間: 2009-1-3 16:54 標題: [FW] XFX Radeon HD 4000系列顯卡下周上市
| XFX Radeon HD 4000系列顯卡下周上市 |
| 驅動之家[原創] 作者:Skyangeles 編輯:Skyangeles 2009-01-03 10:57:08 |
| 去年12月中旬,知名N卡獨佔廠商訊景XFX宣佈,和AMD圖形部門ATI結成合作夥伴關係,即將推出自己的Radeon HD 4000系列顯卡。不過恐怕大家都沒有想到,XFX品牌A卡僅僅20天後就將進入市場。 多家歐洲網絡購物商店和購物搜索引擎已經列出了XFX A卡陣營的產品列表,並標明為1月5日到貨,這一天正好是西方傳統聖誕新年假期結束後的第一天。其中,一家立陶宛網站中提供了整個XFX A卡產品線信息,共包括7款,分別為: XFX HD 4350 512MB DDR2 DVI/TV 售價150立陶宛立特折合61美元 XFX HD 4650 512MB DDR2 2XDVI/TV 售價220立陶宛立特折合89美元 XFX HD 4650 1GB DDR2 2XDVI/TV 售價251立陶宛立特折合102美元 XFX HD 4830 512B DDR5 DVI/VGA/TV 售價420立陶宛立特折合170美元 XFX HD 4850 512B DDR5 2XDVI/T 售價563立陶宛立特折合228美元 XFX HD 4870 512MB DDR5 2XDVI/TV 售價785立陶宛立特折合318美元 XFX HD 4870 1GB DDR5 2XDVI/TV 售價881立陶宛立特折合357美元 7款顯卡的各種頻率設定均和AMD公版相同,不過XFX表示「XXX」超頻也在計劃當中。 |
http://news.mydrivers.com/1/125/125104.htm
好似貴了些~~

作者: 星星太陽魚蝦蟹 時間: 2009-1-3 16:59
XFX HD 4850 GDDR5 ???
作者: hkcs007 時間: 2009-1-3 17:07
有冇圖睇睇...
作者: ivan1612 時間: 2009-1-3 17:19
貴左d wo 不過到值得期待既
作者: LKNim 時間: 2009-1-3 17:20
4800系全部用GDDR5
唔知佢HS孔距係咪同公板一樣呢
我對黑色PCB有興趣
作者: philip0309 時間: 2009-1-3 18:00
XFX係貴D嫁啦
作者: crossfire0083 時間: 2009-1-3 18:33
DDR5 就賣貴人咁多

作者: Mitsume 時間: 2009-1-3 18:40
then just buy 4850 with DDR5 and o/c to 4870
作者: dom 時間: 2009-1-3 18:46
點解無左 HD4670 既
作者: hkepckk 時間: 2009-1-3 20:10
Good news, 連xfx 都加入a牌產品
作者: kix153 時間: 2009-1-3 20:30
我想睇下個樣
作者: abrt65478 時間: 2009-1-3 21:29
4850用ddr5=4870降頻版
作者: LKNim 時間: 2009-1-3 21:39
加電超上750=4870
作者: hiro1214 時間: 2009-1-3 21:52
對佢靚唔靚仔興趣大D XD
作者: TELAMON 時間: 2009-1-3 22:29
XFX應該會用返黑色PCB掛
相信XFX既ATI產品賣街後....
ATI既市場佔有率會更高...
話曬XFX一直都做得唔差
作者: @ken@ 時間: 2009-1-3 22:44
香港幾時有得賣先?
如果呢個"下周" 係香港就唔錯喇
作者: LKNim 時間: 2009-1-3 22:44
我對佢既黑色PCB超有興趣
作者: 『魂』 時間: 2009-1-3 22:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: enviro50042c 時間: 2009-1-3 23:34
原帖由 starforce 於 2009-1-3 16:54 發表
XFX Radeon HD 4000系列顯卡下周上市驅動之家[原創] 作者:Skyangeles 編輯:Skyangeles 2009-01-03 10:57:08 去年12月中旬,知名N卡獨佔廠商訊景XFX宣佈,和AMD圖形部門ATI結成合作夥伴關係,即將推出自己的Radeon HD 4000系 ...
期待
應該都好快會跌少少先
作者: hiro1214 時間: 2009-1-4 01:05 標題: 回覆 17# 的帖子
X2 黑色真係型好多
作者: Cloak 時間: 2009-1-4 01:31
nvidia = black+lime
ati = black + red
作者: skk_AiO 時間: 2009-1-5 00:43
點解咁鍾意引埋晒D 歐洲地方, 今次仲要係立陶宛呢D 鬼地方既價格?
呢D 地方通常都又貴又唔準(對比起香港同大陸)...
作者: Sacred 時間: 2009-1-5 04:36
有圖有真相
http://news.mydrivers.com/1/125/125122.htm
作者: lung510 時間: 2009-1-5 16:09
個樣真係唔係咁掂/
作者: kitman2804 時間: 2009-1-5 16:16
貴左小小....但係一個黑色PCB就型仔曬


