Board logo

標題: [FW] XFX Radeon HD 4000系列顯卡下周上市 [打印本頁]

作者: starforce    時間: 2009-1-3 16:54     標題: [FW] XFX Radeon HD 4000系列顯卡下周上市

XFX Radeon HD 4000系列顯卡下周上市
驅動之家[原創] 作者:Skyangeles 編輯:Skyangeles 2009-01-03 10:57:08
去年12月中旬,知名N卡獨佔廠商訊景XFX宣佈,和AMD圖形部門ATI結成合作夥伴關係,即將推出自己的Radeon HD 4000系列顯卡。不過恐怕大家都沒有想到,XFX品牌A卡僅僅20天後就將進入市場。
多家歐洲網絡購物商店和購物搜索引擎已經列出了XFX A卡陣營的產品列表,並標明為1月5日到貨,這一天正好是西方傳統聖誕新年假期結束後的第一天。其中,一家立陶宛網站中提供了整個XFX A卡產品線信息,共包括7款,分別為:
XFX HD 4350 512MB DDR2 DVI/TV 售價150立陶宛立特折合61美元
XFX HD 4650 512MB DDR2 2XDVI/TV 售價220立陶宛立特折合89美元
XFX HD 4650 1GB DDR2 2XDVI/TV 售價251立陶宛立特折合102美元
XFX HD 4830 512B DDR5 DVI/VGA/TV 售價420立陶宛立特折合170美元
XFX HD 4850 512B DDR5 2XDVI/T 售價563立陶宛立特折合228美元
XFX HD 4870 512MB DDR5 2XDVI/TV 售價785立陶宛立特折合318美元
XFX HD 4870 1GB DDR5 2XDVI/TV 售價881立陶宛立特折合357美元
7款顯卡的各種頻率設定均和AMD公版相同,不過XFX表示「XXX」超頻也在計劃當中。





http://news.mydrivers.com/1/125/125104.htm

好似貴了些~~
作者: 星星太陽魚蝦蟹    時間: 2009-1-3 16:59

XFX HD 4850  GDDR5 ???
作者: hkcs007    時間: 2009-1-3 17:07

有冇圖睇睇...
作者: ivan1612    時間: 2009-1-3 17:19

貴左d wo 不過到值得期待既
作者: LKNim    時間: 2009-1-3 17:20

4800系全部用GDDR5
唔知佢HS孔距係咪同公板一樣呢
我對黑色PCB有興趣
作者: philip0309    時間: 2009-1-3 18:00

XFX係貴D嫁啦幾時有樣睇
作者: crossfire0083    時間: 2009-1-3 18:33

DDR5 就賣貴人咁多
作者: Mitsume    時間: 2009-1-3 18:40

then just buy 4850 with DDR5 and o/c to 4870
作者: dom    時間: 2009-1-3 18:46

點解無左 HD4670 既
作者: hkepckk    時間: 2009-1-3 20:10

Good news, 連xfx 都加入a牌產品
作者: kix153    時間: 2009-1-3 20:30

我想睇下個樣
作者: abrt65478    時間: 2009-1-3 21:29

4850用ddr5=4870降頻版
作者: LKNim    時間: 2009-1-3 21:39

原帖由 abrt65478 於 2009-1-3 21:29 發表
4850用ddr5=4870降頻版

加電超上750=4870
作者: hiro1214    時間: 2009-1-3 21:52

對佢靚唔靚仔興趣大D XD
作者: TELAMON    時間: 2009-1-3 22:29

XFX應該會用返黑色PCB掛
相信XFX既ATI產品賣街後....
ATI既市場佔有率會更高...
話曬XFX一直都做得唔差
作者: @ken@    時間: 2009-1-3 22:44

香港幾時有得賣先?
如果呢個"下周" 係香港就唔錯喇
作者: LKNim    時間: 2009-1-3 22:44

原帖由 TELAMON 於 2009-1-3 22:29 發表
XFX應該會用返黑色PCB掛
相信XFX既ATI產品賣街後....
ATI既市場佔有率會更高...
話曬XFX一直都做得唔差

我對佢既黑色PCB超有興趣
作者: 『魂』    時間: 2009-1-3 22:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: enviro50042c    時間: 2009-1-3 23:34

原帖由 starforce 於 2009-1-3 16:54 發表
XFX Radeon HD 4000系列顯卡下周上市驅動之家[原創] 作者:Skyangeles 編輯:Skyangeles 2009-01-03 10:57:08 去年12月中旬,知名N卡獨佔廠商訊景XFX宣佈,和AMD圖形部門ATI結成合作夥伴關係,即將推出自己的Radeon HD 4000系 ...

期待
應該都好快會跌少少先
作者: hiro1214    時間: 2009-1-4 01:05     標題: 回覆 17# 的帖子

X2  黑色真係型好多
作者: Cloak    時間: 2009-1-4 01:31

原帖由 TELAMON 於 2009-1-3 22:29 發表
XFX應該會用返黑色PCB掛
相信XFX既ATI產品賣街後....
ATI既市場佔有率會更高...
話曬XFX一直都做得唔差

nvidia = black+lime
ati = black + red
作者: skk_AiO    時間: 2009-1-5 00:43

點解咁鍾意引埋晒D 歐洲地方, 今次仲要係立陶宛呢D 鬼地方既價格?
呢D 地方通常都又貴又唔準(對比起香港同大陸)...
作者: Sacred    時間: 2009-1-5 04:36

有圖有真相
http://news.mydrivers.com/1/125/125122.htm
作者: lung510    時間: 2009-1-5 16:09

個樣真係唔係咁掂/
作者: kitman2804    時間: 2009-1-5 16:16

貴左小小....但係一個黑色PCB就型仔曬





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2