Board logo

標題: CUDA 被黑客利用? [打印本頁]

作者: ccp187    時間: 2008-10-10 22:14     標題: CUDA 被黑客利用?

http://cnbeta.com/articles/66752.htm

WiFi不安全係數繼續提高 俄羅斯黑客用NV顯卡算密碼

Wi-Fi網絡正在變得越來越不安全,Global Secure Systems最近透露了消息,俄羅斯黑客已經成功地利用了NVIDIA顯示卡的運算能力加速Wi-Fi網絡密碼的運算.
無論是WPA,WPA2加密系統均不在話下,只要有足夠的時間,Wi-Fi的密碼就可以被突破.

該公司警告,企業再也不能利用Wi-Fi標準裡的安全性來保護他們的數據,建議他們使用VPN等方法進行加密

WPA,WPA2的暴力窮舉雖然比較困難,但在這種極端的運算能力下,想攔截住是很困難的.
作者: lwyk    時間: 2008-10-10 22:20

nvidia 好波
轉片個software 都仲未正式用到
個GPU 運算就已經被人用係hack 上
GPU運算果然強勁

[ 本帖最後由 lwyk 於 2008-10-10 22:22 編輯 ]
作者: 4466    時間: 2008-10-10 22:25

原帖由 ccp187 於 2008-10-10 22:14 發表
http://cnbeta.com/articles/66752.htm

WiFi不安全係數繼續提高 俄羅斯黑客用NV顯卡算密碼

Wi-Fi網絡正在變得越來越不安全,Global Secure Systems最近透露了消息,俄羅斯黑客已經成功地利用了NVIDIA顯示卡的運算能 ...

只要有足夠的時間,Wi-Fi的密碼就可以被突破....WPA,WPA2的暴力窮舉雖然比較困難,但在這種極端的運算能力下,想攔截住是很困難的」;我想問,如果有足夠的時間,用暴力窮舉法,有甚麼加密方法是安全的呢?

呢段文,好似無咩新意喎。
作者: nelsonon    時間: 2008-10-11 02:46

原帖由 lwyk 於 2008-10-10 22:20 發表
nvidia 好波
轉片個software 都仲未正式用到
個GPU 運算就已經被人用係hack 上
GPU運算果然強勁

係唔係即道高一尺,魔高一丈?
作者: bebe2803    時間: 2008-10-11 09:19

原來係人地用 n 卡運算, 仲以為 n 記 software 有漏洞俾人破到 tim (hack 你部機 搵你張卡黎計數 )
作者: benleung    時間: 2008-10-11 09:27

原帖由 4466 於 2008-10-10 22:25 發表

「只要有足夠的時間,Wi-Fi的密碼就可以被突破....WPA,WPA2的暴力窮舉雖然比較困難,但在這種極端的運算能力下,想攔截住是很困難的」;我想問,如果有足夠的時間,用暴力窮舉法,有甚麼加密方法是安全的呢?

呢段文,好似無咩新意喎。

係囉
有足夠時間既咁用普通Core 2 Duo都計到啦...
問題係用GPU會快幾多先...
作者: lastphoenix    時間: 2008-10-11 09:27

唔知幾時先可以用display來行os
應該可以幾秒就入到windows
作者: Sino_War    時間: 2008-10-11 09:30

原帖由 lastphoenix 於 2008-10-11 09:27 發表
唔知幾時先可以用display來行os
應該可以幾秒就入到windows


入windows快慢主要係HDD問題
你要幾秒開機買個i-ram就攪掂晒
唔洗等
作者: muyo    時間: 2008-10-11 14:44

無講幾多時間
任何加密系統都可以解
即係話無加密會係安全

解密講ge係幾多時間而唔係解唔解到
作者: BurnDuck    時間: 2008-10-11 14:59

GPU 最o力計 floating point
o岩曬
作者: bluelaw    時間: 2008-10-12 16:34

下次買高階display card要抄身份証 ~
作者: cheungmanhoi    時間: 2008-10-12 18:33

原帖由 bluelaw 於 2008-10-12 16:34 發表
下次買高階display card要抄身份証 ~

低階都好過CPU 會點.....................
ONBOARD又點
作者: bebe2803    時間: 2008-10-12 22:01

原帖由 bluelaw 於 2008-10-12 16:34 發表
下次買高階display card要抄身份証 ~

第 2 時禁止出口高階顯卡到中國就
作者: hanghanghang    時間: 2008-10-13 05:06

要應付GPU解密
最有效既方法
應該係玩GPU加密吧
作者: son926son    時間: 2008-10-16 20:44

原帖由 hanghanghang 於 2008-10-13 05:06 發表
要應付GPU解密
最有效既方法
應該係玩GPU加密吧

又可以掠多筆
nv會唔會同美國以外市場講 ?
作者: peaceso    時間: 2008-10-16 20:51

原帖由 bluelaw 於 2008-10-12 16:34 發表
下次買高階display card要抄身份証 ~


so interesting.......
And cannot export to Russia, Chin....

[ 本帖最後由 peaceso 於 2008-10-16 20:52 編輯 ]
作者: eXiteRIC    時間: 2008-10-19 12:21     標題: russia 勁..

russia 勁..
我地要學習下..  佢地科技技術就係唔可以睇少...  支持!!! 力頂!!!
個人覺得N記跟呢D hacker 都好有關係, 因為強人永遠都係 邪邪地..





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2