Board logo

標題: 唉,死死氣地裝番 win7(t91mt) [打印本頁]

作者: gahqm    時間: 2010-6-14 22:22     標題: 唉,死死氣地裝番 win7(t91mt)

話說今日買左部 t91mt ,返到屋企第一時間裝番個 xp ,過程都好順利(最低限度 device manager 冇感嘆號),用落先知大鑊,發覺個  touch screen 冇左 right-click,裝個  penmount 都冇用,依家唯有死死氣地裝番個 win7 然後剷鬼晒華碩果啲無謂  program。
作者: C-Leung    時間: 2010-6-14 22:51

八掛一下,你係咪裝xp tablet?
作者: gahqm    時間: 2010-6-14 23:28

唔係呀,係普通 xp pro,我以前裝嚮工人舍度都冇問題,唔知佢係咪 multi-touch 關係,用  xp 會唔正常,冇  right-click 兼冇旋轉畫面。
作者: gahqm    時間: 2010-6-15 01:04

本帖最後由 gahqm 於 2010-6-15 01:06 編輯

喵的,recovery 嘅時候去到裝 anti-virus 竟然死俾我睇,reboot 後猛咁 loop 死嚮 "第一次入 windows" 嘅畫面。不過都叫做因禍得福??? 第二次用碟 recovery 時,一見佢裝晒 driver,準備裝果啲唔要嘅軟件時,我㩒 ctrl-alt-del 開  task manager 然後 "asus instAll" end task,俾呢啲舉動所賜,可以有一個乾淨嘅  windows。(不過關機點都冇 winxp咁快)
作者: eeeuser    時間: 2010-6-15 21:12

乜厘個model t91mt keyboard冇right-click個key咩?
作者: 刀中不二    時間: 2010-6-15 21:20

八掛一下,你係咪裝xp tablet?
C-Leung 發表於 2010-6-14 22:51


xp tablet甘多人有咩
   
作者: gahqm    時間: 2010-6-15 21:52

話說裝番個乾淨嘅 win7 後發覺有少許問題,就係個 mon 唔識自己轉角度(即係你倒轉個 mon,佢自己識 180度轉),係咪要裝番華碩啲軟件先可以做到咁??(我部 s5 同工人舍雖然係 xp,但自己都識轉),另外用  firefox 都有少許問題,平時用老鼠㩒實條 scroll bar,拉上就網頁就向上,拉下就網頁向下,但係依家就倒轉左(用筆或手指㩒條 scroll bar 拉上就變左網頁向下),其他軟件係冇問題,剩係 firefox 先係咁,係咪又係冇裝華碩軟件所致????
作者: C-Leung    時間: 2010-6-15 22:49

xp tablet甘多人有咩
刀中不二 發表於 2010-6-15 21:20



咁你地試機可以用肥皂嘛

唔知用xp tablet會唔會冇事
作者: 刀中不二    時間: 2010-6-16 00:33

咁你地試機可以用肥皂嘛

唔知用xp tablet會唔會冇事
C-Leung 發表於 2010-6-15 22:49


肥皂都無乜人有
作者: C-Leung    時間: 2010-6-16 01:15

肥皂都無乜人有
刀中不二 發表於 2010-6-16 00:33



有志者
作者: enishi    時間: 2010-6-23 13:23

回復 7# gahqm

o岩o岩先見到個 post

T91MT 本身無 tilt sensor, 要用 mon 下面個制先可以 rotate, 個制 driver 去 Asus website 可以 download 返
作者: bb8388    時間: 2010-6-24 04:44

xp tablet甘多人有咩
刀中不二 發表於 2010-6-15 21:20

我都有
作者: gahqm    時間: 2010-6-24 09:41

不過有 tablet 都係冇用,我去 forum.eeeuser.com 度睇到其他人試過用 tablet 個 right-click都係冇計,睇黎 multi-touch 只可以用嚮 windows 7 度,又或者係華碩懶寫 driver???我見  lenovo 係有 driver 俾 xp 用。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2