作者: gahqm 時間: 2010-6-14 22:22 標題: 唉,死死氣地裝番 win7(t91mt)
話說今日買左部 t91mt ,返到屋企第一時間裝番個 xp ,過程都好順利(最低限度 device manager 冇感嘆號),用落先知大鑊,發覺個 touch screen 冇左 right-click,裝個 penmount 都冇用,依家唯有死死氣地裝番個 win7 然後剷鬼晒華碩果啲無謂 program。
作者: C-Leung 時間: 2010-6-14 22:51
八掛一下,你係咪裝xp tablet?
作者: gahqm 時間: 2010-6-14 23:28
唔係呀,係普通 xp pro,我以前裝嚮工人舍度都冇問題,唔知佢係咪 multi-touch 關係,用 xp 會唔正常,冇 right-click 兼冇旋轉畫面。
作者: gahqm 時間: 2010-6-15 01:04
本帖最後由 gahqm 於 2010-6-15 01:06 編輯
喵的,recovery 嘅時候去到裝 anti-virus 竟然死俾我睇,reboot 後猛咁 loop 死嚮 "第一次入 windows" 嘅畫面。不過都叫做因禍得福??? 第二次用碟 recovery 時,一見佢裝晒 driver,準備裝果啲唔要嘅軟件時,我㩒 ctrl-alt-del 開 task manager 然後 "asus instAll" end task,俾呢啲舉動所賜,可以有一個乾淨嘅 windows。(不過關機點都冇 winxp咁快
作者: eeeuser 時間: 2010-6-15 21:12
乜厘個model t91mt keyboard冇right-click個key咩?
作者: 刀中不二 時間: 2010-6-15 21:20
xp tablet
作者: gahqm 時間: 2010-6-15 21:52
話說裝番個乾淨嘅 win7 後發覺有少許問題,就係個 mon 唔識自己轉角度(即係你倒轉個 mon,佢自己識 180度轉),係咪要裝番華碩啲軟件先可以做到咁??(我部 s5 同工人舍雖然係 xp,但自己都識轉),另外用 firefox 都有少許問題,平時用老鼠㩒實條 scroll bar,拉上就網頁就向上,拉下就網頁向下,但係依家就倒轉左(用筆或手指㩒條 scroll bar 拉上就變左網頁向下),其他軟件係冇問題,剩係 firefox 先係咁,係咪又係冇裝華碩軟件所致????
作者: C-Leung 時間: 2010-6-15 22:49
咁你地試機可以用肥皂嘛
唔知用xp tablet會唔會冇事
作者: 刀中不二 時間: 2010-6-16 00:33
肥皂
都無乜人有作者: C-Leung 時間: 2010-6-16 01:15
有志者
作者: enishi 時間: 2010-6-23 13:23
回復 7# gahqm
o岩o岩先見到個 post
T91MT 本身無 tilt sensor, 要用 mon 下面個制先可以 rotate, 個制 driver 去 Asus website 可以 download 返
作者: bb8388 時間: 2010-6-24 04:44
我都有
作者: gahqm 時間: 2010-6-24 09:41
不過有 tablet 都係冇用,我去 forum.eeeuser.com 度睇到其他人試過用 tablet 個 right-click都係冇計,睇黎 multi-touch 只可以用嚮 windows 7 度,又或者係華碩懶寫 driver???我見 lenovo 係有 driver 俾 xp 用。

