Board logo

標題: [求教]請問有無大大試過係epc安到Mac OS? [打印本頁]

作者: root123    時間: 2009-11-6 00:44     標題: [求教]請問有無大大試過係epc安到Mac OS?

聽講可以安到但wifi無driver support.
請問有無人試過?
作者: saisaiar    時間: 2009-11-6 12:02

我見到外國forum有實例
不過因為始終係apple關係
所以呢到好似唔比開post教裝mac os

ps:因為suppose mac os係唔會比裝係other pc
作者: yisdfc    時間: 2009-11-7 07:26

這文章多數被送去證據儲存....
作者: morris    時間: 2009-11-7 10:53

本帖最後由 morris 於 2024-3-22 03:21 編輯

......
作者: ken001    時間: 2009-11-10 00:21

http://jakelau.xanga.com/6668746 ... ac-os-1050-leopard/

呢度有
作者: ibodokathkepc    時間: 2009-11-10 10:16

work perfect
作者: 010503    時間: 2009-11-10 12:50

我都試裝緊,但仲未入到,再試
作者: kylieqiuying    時間: 2009-12-8 20:37     標題: 回覆 1# 的帖子

Hard and seem impossible
作者: eeeuser    時間: 2009-12-9 00:03

Here is another reference

http://forum.eeeuser.com/viewforum.php?id=71





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2