作者: root123 時間: 2009-11-6 00:44 標題: [求教]請問有無大大試過係epc安到Mac OS?
聽講可以安到但wifi無driver support.
請問有無人試過?
作者: saisaiar 時間: 2009-11-6 12:02
我見到外國forum有實例
不過因為始終係apple關係
所以呢到好似唔比開post教裝mac os
ps:因為suppose mac os係唔會比裝係other pc
作者: yisdfc 時間: 2009-11-7 07:26
這文章多數被送去證據儲存....
作者: morris 時間: 2009-11-7 10:53
本帖最後由 morris 於 2024-3-22 03:21 編輯
......
作者: ken001 時間: 2009-11-10 00:21
http://jakelau.xanga.com/6668746 ... ac-os-1050-leopard/
呢度有
作者: ibodokathkepc 時間: 2009-11-10 10:16
作者: 010503 時間: 2009-11-10 12:50
我都試裝緊,但仲未入到,再試
作者: kylieqiuying 時間: 2009-12-8 20:37 標題: 回覆 1# 的帖子
Hard and seem impossible
作者: eeeuser 時間: 2009-12-9 00:03
Here is another reference
http://forum.eeeuser.com/viewforum.php?id=71
