作者: adilsh 時間: 2008-12-19 13:52 標題: 如何把701變作玩物 ?
屋企部701真係少用到咩咁....平時係屋企又用desktop方便d.....有無咩提議可以將部701搞到有趣味性少少 ?
同埋701裝唔裝到mac ? 有無driver?
作者: pol302 時間: 2008-12-19 17:51
去咖啡店嘆杯咖啡, 用701上網
[ 本帖最後由 pol302 於 2008-12-19 17:52 編輯 ]
作者: outdated 時間: 2008-12-19 20:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: martian 時間: 2008-12-19 21:50
魚樂冇窮
作者: keitf 時間: 2008-12-19 22:43
比阿媽睇下相
作者: VeWeb 時間: 2008-12-20 10:24
用來開 NAS 或 VPN server................
作者: eepc 時間: 2008-12-20 12:35
如果有部701... 我都唔改touch screen... 改左又重... 又唔系成鬼日去touch... 放在台上分分鐘反機
放公司到做相架啦
作者: rx78_nt-1 時間: 2008-12-20 14:57
插手制玩Emu
作者: amd886 時間: 2008-12-22 20:36
BT 7X24
作者: gut1983 時間: 2008-12-23 12:30
bt 7x24 ok ?????????
作者: amanda_lam 時間: 2008-12-23 12:47
玩 BT 的話, 外接 HDD 先好喎
作者: okita2 時間: 2008-12-23 14:17 標題: 回覆 10# 的帖子
玩 BT 點會唔得呢? 唔通街賣果D平價 NAS 會勁過部 Netbook 咩?
作者: wing1234 時間: 2008-12-23 16:03
玩 bt 個 ssd 有幾多位玩
作者: windkit 時間: 2008-12-23 16:11
bt落ram disk
再抄去nas
anyway
我依家部701用左o黎做linux ge功課
ssh 入去
gcc 都幾快
作者: keiths 時間: 2008-12-23 16:17
放左去囉d $去玩
作者: tofu 時間: 2008-12-23 16:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gut1983 時間: 2008-12-24 10:09
RAM DISK??
都好細下....你 dl file 唔過 768mb 咩
作者: clbbhk 時間: 2008-12-25 05:33
原帖由 tofu 於 2008-12-23 16:59 發表
大家可否分享下如何set to NAS 呢
部機一close cover 就轉做standby mode
大家都係always open the cover for nas?
有得set 架ma..xp 有囉~linux 就唔知~
不過你想用番linux 離做nas..咪安過個OS 囉~
安FreeNAS~好方便~
http://hk.business.yahoo.com/070117/260/204nq.html

