作者: gggg1022 時間: 2008-11-25 13:51 標題: EEEPC 900 VS 901
琴日去黃金行左好多間都無 901 賣~~只有 900 賣 2500~~
想問一下兩部野效能係咪差好遠嫁~~!
小弟主要用SMARTXXX 街上上網~~
POWERPOINT + EXCEL 同 睇D RMVB~~!
多謝回答~~

作者: lee338 時間: 2008-11-25 13:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gggg1022 時間: 2008-11-25 14:01
唯有今晚再去找找 901 買啦~~
作者: john2000 時間: 2008-11-25 14:13
大公司應該有, 但會係 公價 $3388
作者: gggg1022 時間: 2008-11-25 14:45
生生發發咁Q貴~~~
作者: macintosh 時間: 2008-11-25 14:49
我昨天先買完EEEPC 901 $2700!
如果EEEPC 900 要$2500 一定唔買!
作者: gggg1022 時間: 2008-11-25 15:15
師兄0係邊買嫁~~有無zif~~~可唔可以pm 間shop 比小弟~~
作者: macintosh 時間: 2008-11-25 15:36
我唔知有無zif .
你去展星隔離個間2C COMPUTER買啦!
佢地標$2988 , 你可以問$2700得唔得!
到時你知點做啦 , 一定要比CASH!
作者: gggg1022 時間: 2008-11-25 15:50
原帖由 macintosh 於 2008-11-25 15:36 發表
我唔知有無zif .
你去展星隔離個間2C COMPUTER買啦!
佢地標$2988 , 你可以問$2700得唔得!![]()
到時你知點做啦 , 一定要比CASH!![]()
不如你快D睇0下有無ZIF 啦~~
有一陣收工仆出去啦~!
作者: macintosh 時間: 2008-11-25 16:04
SORRY 睇唔到 , 有LABEL!
作者: gggg1022 時間: 2008-11-25 17:04
你都要加 RAM 嫁~~用島風桐吹開佢啦~~
作者: john2000 時間: 2008-11-25 17:08
果張 貼係 羅 C 上面 有 eeepc 字樣 label 可以整起佢, 跟住打開蓋就見到, 無左 lablel 唔會影響保養放心.
作者: gggg1022 時間: 2008-11-25 17:33
原帖由 john2000 於 2008-11-25 17:08 發表
果張 貼係 羅 C 上面 有 eeepc 字樣 label 可以整起佢, 跟住打開蓋就見到, 無左 lablel 唔會影響保養放心.
好想找到有 ZIF 的901 賣~~
作者: macintosh 時間: 2008-11-25 19:03
我唔加RAM , 我只係用來上網!
作者: gulakpi 時間: 2008-11-25 20:39
只上網不用加RAM 都好快
作者: kcrchk 時間: 2008-11-25 22:09
WHAT IS zif??
作者: CarpiSam 時間: 2008-11-26 11:38
2700$咩OS?
作者: radhk 時間: 2008-11-26 19:04
我都想知, Thank you.
作者: macintosh 時間: 2008-11-26 19:12
Linux
$2700 唔係會有XP呀!
作者: PANGLING 時間: 2008-11-27 17:15
eeepc 900個個4GB SLC + 8 GB MLC係咪可以自己換左佢架
作者: sonycliepda 時間: 2008-11-28 11:13
4G SLC is solder on the PCB, so you can replace the 8G MLC only!
作者: PANGLING 時間: 2008-11-28 12:03
Thanks, Sonycliepda.
Yahoo拍賣 SSD個人話有隻新 MLC返, 速度快個 SLC仲要係短版 (插返 SLC個位) SSD.
May I use it to replace the 8GMLC and then install the OS in it?
http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1117164891?
作者: louky 時間: 2008-12-7 22:02
900A的ssd快地?大地?
[ 本帖最後由 louky 於 2008-12-7 22:03 編輯 ]
作者: praxis 時間: 2008-12-8 00:34
just bought 900 @ $2230. can't wait for 901 /1000.
作者: zenki 時間: 2008-12-8 13:15
只有EPC900機嗎?
有冇HD 送呢?

