Board logo

標題: EEEPC 900 VS 901 [打印本頁]

作者: gggg1022    時間: 2008-11-25 13:51     標題: EEEPC 900 VS 901

琴日去黃金行左好多間都無 901 賣~~只有 900 賣 2500~~

想問一下兩部野效能係咪差好遠嫁~~!
小弟主要用SMARTXXX 街上上網~~
POWERPOINT + EXCEL 同 睇D RMVB~~!
多謝回答~~
作者: lee338    時間: 2008-11-25 13:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gggg1022    時間: 2008-11-25 14:01

原帖由 lee338 於 2008-11-25 13:53 發表
Beware, 901's battery is better than 900's



唯有今晚再去找找 901 買啦~~
作者: john2000    時間: 2008-11-25 14:13

大公司應該有, 但會係 公價 $3388
作者: gggg1022    時間: 2008-11-25 14:45

原帖由 john2000 於 2008-11-25 14:13 發表
大公司應該有, 但會係 公價 $3388



生生發發咁Q貴~~~
作者: macintosh    時間: 2008-11-25 14:49

我昨天先買完EEEPC 901 $2700!
如果EEEPC 900 要$2500 一定唔買!
作者: gggg1022    時間: 2008-11-25 15:15

原帖由 macintosh 於 2008-11-25 14:49 發表
我昨天先買完EEEPC 901 $2700!
如果EEEPC 900 要$2500 一定唔買!



師兄0係邊買嫁~~有無zif~~~可唔可以pm 間shop 比小弟~~
作者: macintosh    時間: 2008-11-25 15:36

原帖由 gggg1022 於 2008-11-25 15:15 發表



師兄0係邊買嫁~~有無zif~~~可唔可以pm 間shop 比小弟~~

我唔知有無zif .
你去展星隔離個間2C COMPUTER買啦!
佢地標$2988 , 你可以問$2700得唔得!
到時你知點做啦 , 一定要比CASH!
作者: gggg1022    時間: 2008-11-25 15:50

原帖由 macintosh 於 2008-11-25 15:36 發表

我唔知有無zif .
你去展星隔離個間2C COMPUTER買啦!
佢地標$2988 , 你可以問$2700得唔得!
到時你知點做啦 , 一定要比CASH!



不如你快D睇0下有無ZIF 啦~~
有一陣收工仆出去啦~!
作者: macintosh    時間: 2008-11-25 16:04

原帖由 gggg1022 於 2008-11-25 15:50 發表



不如你快D睇0下有無ZIF 啦~~
有一陣收工仆出去啦~!

SORRY 睇唔到 , 有LABEL!
作者: gggg1022    時間: 2008-11-25 17:04

原帖由 macintosh 於 2008-11-25 16:04 發表

SORRY 睇唔到 , 有LABEL!


你都要加 RAM 嫁~~用島風桐吹開佢啦~~
作者: john2000    時間: 2008-11-25 17:08

果張 貼係 羅 C 上面 有 eeepc 字樣 label 可以整起佢, 跟住打開蓋就見到, 無左 lablel 唔會影響保養放心.
作者: gggg1022    時間: 2008-11-25 17:33

原帖由 john2000 於 2008-11-25 17:08 發表
果張 貼係 羅 C 上面 有 eeepc 字樣 label 可以整起佢, 跟住打開蓋就見到, 無左 lablel 唔會影響保養放心.


好想找到有 ZIF 的901 賣~~
作者: macintosh    時間: 2008-11-25 19:03

原帖由 gggg1022 於 2008-11-25 17:04 發表


你都要加 RAM 嫁~~用島風桐吹開佢啦~~

我唔加RAM , 我只係用來上網!
作者: gulakpi    時間: 2008-11-25 20:39

只上網不用加RAM 都好快
作者: kcrchk    時間: 2008-11-25 22:09

WHAT IS zif??
作者: CarpiSam    時間: 2008-11-26 11:38

2700$咩OS?
作者: radhk    時間: 2008-11-26 19:04

原帖由 CarpiSam 於 2008-11-26 11:38 發表
2700$咩OS?


我都想知, Thank you.
作者: macintosh    時間: 2008-11-26 19:12

Linux
$2700 唔係會有XP呀!
作者: PANGLING    時間: 2008-11-27 17:15

eeepc 900個個4GB SLC + 8 GB MLC係咪可以自己換左佢架
作者: sonycliepda    時間: 2008-11-28 11:13

原帖由 PANGLING 於 2008-11-27 17:15 發表
eeepc 900個個4GB SLC + 8 GB MLC係咪可以自己換左佢架


4G SLC is solder on the PCB, so you can replace the 8G MLC only!
作者: PANGLING    時間: 2008-11-28 12:03

Thanks, Sonycliepda.
Yahoo拍賣 SSD個人話有隻新 MLC返, 速度快個 SLC仲要係短版 (插返 SLC個位)  SSD.
May I use it to replace the 8GMLC and then install the OS in it?
http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1117164891?
作者: louky    時間: 2008-12-7 22:02

900A的ssd快地?大地?

[ 本帖最後由 louky 於 2008-12-7 22:03 編輯 ]
作者: praxis    時間: 2008-12-8 00:34

just bought 900 @ $2230. can't wait for 901 /1000.
作者: zenki    時間: 2008-12-8 13:15

原帖由 praxis 於 2008-12-8 00:34 發表
just bought 900 @ $2230. can't wait for 901 /1000.


只有EPC900機嗎?
有冇HD 送呢?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2