作者: 俾膠超 時間: 2016-10-14 20:16 標題: 徵修理Nokia N86 8MP
本帖最後由 俾膠超 於 2016-10-15 21:33 編輯
症狀:一叉電就花mon, 想熄機都熄唔到,完全無法運作,有冇高手肯修理
如需零件費,可以先報價再傾整唔整
作者: 清仔 時間: 2016-10-15 13:03
黎部機我7年前都有過…哈
去TB買過部會唔會仲好?
作者: 俾膠超 時間: 2016-10-15 21:32
想使咁d hkepc$先



| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |