Board logo

標題: 徵修理Nokia N86 8MP [打印本頁]

作者: 俾膠超    時間: 2016-10-14 20:16     標題: 徵修理Nokia N86 8MP

本帖最後由 俾膠超 於 2016-10-15 21:33 編輯

症狀:一叉電就花mon, 想熄機都熄唔到,完全無法運作,有冇高手肯修理
如需零件費,可以先報價再傾整唔整
作者: 清仔    時間: 2016-10-15 13:03

黎部機我7年前都有過…哈
去TB買過部會唔會仲好?
作者: 俾膠超    時間: 2016-10-15 21:32

黎部機我7年前都有過…哈
去TB買過部會唔會仲好?
清仔 發表於 2016-10-15 13:03



    想使咁d hkepc$先





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2