Board logo

標題: 徵有舊野突起果隻gba帶[好壞照收] [打印本頁]

作者: 薯餅v.v    時間: 2010-12-12 04:18     標題: 徵有舊野突起果隻gba帶[好壞照收]

本帖最後由 薯餅v.v 於 2010-12-12 16:19 編輯

我只系想要個膠殼  thx~

作者: vteck    時間: 2010-12-12 16:04

回復 1# 薯餅v.v


    have photo ?
作者: 薯餅v.v    時間: 2010-12-12 16:19

回復  薯餅v.v


    have photo ?
vteck 發表於 2010-12-12 16:04


post左~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2