作者: 薯餅v.v 時間: 2010-12-12 04:18 標題: 徵有舊野突起果隻gba帶[好壞照收]
本帖最後由 薯餅v.v 於 2010-12-12 16:19 編輯
我只系想要個膠殼 thx~

作者: vteck 時間: 2010-12-12 16:04
回復 1# 薯餅v.v
have photo ?
作者: 薯餅v.v 時間: 2010-12-12 16:19
post左~


| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |