作者: cyberx131 時間: 2025-1-12 17:47 標題: 童年恐怖回憶返黎...THE HOUSE OF THE DEAD 2: Remake
本帖最後由 cyberx131 於 2025-1-13 19:46 編輯
https://store.steampowered.com/a ... _THE_DEAD_2_Remake/
[youtube]G6TORPs917U[/youtube]
射到你抽筋

只有繁體中文...無簡體
作者: 鴨蛋妹 時間: 2025-1-12 20:08
我都有睇到但冇 FW, 因為...............................你點搵支槍返黎又對應 ?
SWITCH 就話有出槍.
如果係 TYPING OF THE DEAD 好似實際 D..................
N年前出過電腦版..................仲可以連線.
唔知而家搵得番套野的話, 裝唔裝到係 WIN 10 / 11 呢
作者: mop 時間: 2025-1-12 22:00
回覆 2# 鴨蛋妹
Win11行到
作者: usei 時間: 2025-1-15 13:24
PC 唔通用 mouse 玩 ?
作者: jacktsui 時間: 2025-1-15 15:42
TYPING OF THE DEAD過癮啲
作者: hkjake 時間: 2025-1-15 15:45
當年VR特警在PC用Mouse玩
作者: jetdone 時間: 2025-1-15 16:39
我上年訂咗呢支嘢, 一拖再拖, 話要三月先能出貨.
[youtube]97uSGRNHybQ[/youtube]
作者: shingzhk 時間: 2025-1-15 16:47
呢隻以前係fd屋企用DC玩....冇乜情義結
相反typing of the dead就童年恐怖回憶

作者: usei 時間: 2025-1-15 16:55
當年打字 game 北斗之拳都好讚
作者: 鴨蛋妹 時間: 2025-1-15 18:11
北斗只記得紅白機個款,天空有七星可以攻擊就限時強化
另一部就係街機,六塊塊俾你打打打,個時入錢但幾個人一齊玩,每人負責2塊
但係都打唔爆機
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

