Board logo

標題: 請教有沒有人 購買了 Poe2? [打印本頁]

作者: cykwok    時間: 2024-11-24 19:31     標題: 請教有沒有人 購買了 Poe2?

嘗試在 STEAM 查看價格, 結果顯示 不支援香港地區, 是否一定要在 Poe 官網購買?

[attach]2453234[/attach]
作者: hker2021    時間: 2024-11-24 20:29

本帖最後由 hker2021 於 2024-11-24 20:31 編輯

無需要vpn, 但個steam account地區要美國
usd 30


係pathofexile 官方買support pack 連一條poe2 key ,其實就係steam key 的
作者: cykwok    時間: 2024-11-24 21:47

無需要vpn, 但個steam account地區要美國
usd 30


係pathofexile 官方買support pack 連一條poe2 key ,其 ...
hker2021 發表於 2024-11-24 20:29

謝謝回覆
作者: chihim2468    時間: 2024-11-24 23:57

買左土區第2檔support pack 26.99美金
作者: cykwok    時間: 2024-11-25 01:02

買左土區第2檔support pack 26.99美金
chihim2468 發表於 2024-11-24 23:57
\
請問 "土區" 是什麼?
作者: 鴨蛋妹    時間: 2024-11-25 01:13

\
請問 "土區" 是什麼?
cykwok 發表於 2024-11-25 01:02

土耳其 Steam ?

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: hker2021    時間: 2024-11-25 02:36

如果唔急玩early access可以等到下年全面開放
到時就免費的

via HKEPC Reader for Android
作者: chihim2468    時間: 2024-11-25 11:58

本帖最後由 chihim2468 於 2024-11-25 14:02 編輯

國際服冇中文,12月7日台服同步國際服開測,香港steam唔知係咪跟台服

下面係土耳其區價錢
[attach]2453321[/attach]
作者: cykwok    時間: 2024-11-25 15:33

國際服冇中文,12月7日台服同步國際服開測,香港steam唔知係咪跟台服

下面係土耳其區價錢
...
chihim2468 發表於 2024-11-25 11:58

比 POE2 官網 US30 便宜, 是否要用 Steam 土耳其 A/C ?
作者: chihim2468    時間: 2024-11-25 16:01

比 POE2 官網 US30 便宜, 是否要用 Steam 土耳其 A/C ?
cykwok 發表於 2024-11-25 15:33



係,開ac 唔難
作者: yesau    時間: 2024-11-25 16:28

用土耳其不如開阿根廷好過,阿版 15美金
作者: cykwok    時間: 2024-11-25 17:30

用土耳其不如開阿根廷好過,阿版 15美金
yesau 發表於 2024-11-25 16:28

會不會香港IP無法登入遊戲, 需要 VPN?
網上資訊 "搶先版" 會維持超過半年, 但不知道最終日期
將來完整版是否要再付款購買?
作者: chihim2468    時間: 2024-11-25 17:54

本帖最後由 chihim2468 於 2024-11-25 17:56 編輯
會不會香港IP無法登入遊戲, 需要 VPN?
網上資訊 "搶先版" 會維持超過半年, 但不知道最終日期
將來完整版是 ...
cykwok 發表於 2024-11-25 17:30


正式出係免費,而家其實係買對等價值商城幣再送提前試玩資格,再平個pack有300幣
到時如果鎖區咪退款玩台服
作者: cykwok    時間: 2024-11-25 20:07

正式出係免費,而家其實係買對等價值商城幣再送提前試玩資格,再平個pack有300幣
到時如果鎖區咪退款玩台 ...
chihim2468 發表於 2024-11-25 17:54

如果大概大半年后正式版是免費, 那確實值 US30
"Path of Exile 2 Early Access or Path of Exile 2 Key" 就是不明白 "or"

[attach]2453377[/attach]
作者: bibilubi    時間: 2024-11-26 17:35

係官網下載Client應該唔使vpn
steam係因為之前台版包港澳 所以仲係鎖區
買pack可以直接拎到key

但根據之前直播嘅講法
係POE 1 消費滿480 都可以有POE2 Key
作者: cykwok    時間: 2024-11-26 17:42

係官網下載Client應該唔使vpn
steam係因為之前台版包港澳 所以仲係鎖區
買pack可以直接拎到key

但根據之前 ...
bibilubi 發表於 2024-11-26 17:35

謝謝回覆, 沒有玩過 poe1 玩開 Diablo, 但見網上介紹 poe2 幾吸引.
作者: bibilubi    時間: 2024-11-26 17:45

謝謝回覆, 沒有玩過 poe1 玩開 Diablo, 但見網上介紹 poe2 幾吸引.
cykwok 發表於 2024-11-26 17:42


本身POE1 已經好好玩
只係新手唔係咁易上手
POE2 睇落易起手咗好多
作者: hker2021    時間: 2024-11-26 17:51

部份streamers有pre early access玩

F. ggg
via HKEPC Reader for Android
作者: cykwok    時間: 2024-11-26 17:52

本身POE1 已經好好玩
只係新手唔係咁易上手
POE2 睇落易起手咗好多
bibilubi 發表於 2024-11-26 17:45

看網上的介紹, 比D4 複雜得多, 組合多 變化多, 相當吸引.  
如果買最便宜的 US30, 有 300points 可以用來做什么?
作者: bibilubi    時間: 2024-11-26 17:59

看網上的介紹, 比D4 複雜得多, 組合多 變化多, 相當吸引.  
如果買最便宜的 US30, 有 300points 可以用來 ...
cykwok 發表於 2024-11-26 17:52


新入坑 可以等倉庫頁特價 先買
其他SKIN就可有可無
作者: cykwok    時間: 2024-11-26 19:04

新入坑 可以等倉庫頁特價 先買
其他SKIN就可有可無
bibilubi 發表於 2024-11-26 17:59

謝謝
作者: verynothing    時間: 2024-11-26 19:12

等免費
作者: rabbit82047    時間: 2024-11-26 21:35

等做令人討厭既免費仔

聲明: poe 原版,我有買過 supporter pack 架
係明知無咁多時間玩呢類 hack and slash arpg,先做免費仔,純粹過手癮
作者: yesau    時間: 2024-11-27 20:50

會不會香港IP無法登入遊戲, 需要 VPN?
網上資訊 "搶先版" 會維持超過半年, 但不知道最終日期
將來完整版是 ...
cykwok 發表於 2024-11-25 17:30


steam 同 poe 本身無鎖區. 根本就唔要VPN
不過有都市傳說係STEAM  會出紅信 鎖跨區賣平價GAME
作者: chihim2468    時間: 2024-11-28 02:04

本帖最後由 chihim2468 於 2024-11-28 02:06 編輯
steam 同 poe 本身無鎖區. 根本就唔要VPN
不過有都市傳說係STEAM  會出紅信 鎖跨區賣平價GAME ...
yesau 發表於 2024-11-27 20:50


係,我見百度貼吧d人都係咁講話Poe1 有前科,鎖係GGG 鎖POE個a/c 唔關steam 事,所以已經退左土區買果個再係官網買左
作者: MirageKnight    時間: 2024-11-29 13:00

本帖最後由 MirageKnight 於 2024-11-29 13:03 編輯

直接去官網買EA就得. 佢本身有獨立client DL. 唔使經steam. 又唔會因steam 經VPN 買而ban a/c. 不過匯率好西. 去到1:8.1X 左右....
作者: rockie577    時間: 2024-11-29 15:05

Path of Exile 2 is an upcoming free-to-play action role-playing video game developed and published by Grinding Gear Games. <--唔係FREE 咩?
作者: climba696699    時間: 2024-11-29 16:25

台服代理 不了 玩國際服好過
作者: chihim2468    時間: 2024-11-29 16:29

Path of Exile 2 is an upcoming free-to-play action role-playing video game developed and published b ...
rockie577 發表於 2024-11-29 15:05


免費仔要等半年後,到時你要如果買倉庫頁果d都係要買point 而家果30usd 其實係買point 送EA
作者: rockie577    時間: 2024-11-29 16:52

免費仔要等半年後,到時你要如果買倉庫頁果d都係要買point 而家果30usd 其實係買point 送EA ...
chihim2468 發表於 2024-11-29 16:29



    我等~
作者: cykwok    時間: 2024-11-29 17:15

免費仔要等半年後,到時你要如果買倉庫頁果d都係要買point 而家果30usd 其實係買point 送EA ...
chihim2468 發表於 2024-11-29 16:29

過幾日 應該會去官網買, 你講得對, 造型我不會買, 但倉庫頁 確實需要, D4 第六賽季 角色已經300級, 可以停下來 試玩 poe2
作者: MirageKnight    時間: 2024-11-29 18:54

免費仔要等半年後,到時你要如果買倉庫頁果d都係要買point 而家果30usd 其實係買point 送EA ...
chihim2468 發表於 2024-11-29 16:29


玩過POE就知唔買point開倉庫頁根本玩唔落去.....
作者: cykwok    時間: 2024-12-1 13:13

已購買, USD30 竟然要港幣 $245.38, 兌換率 8.1793 這麼高.
請教什麼時間可以下載 POE2, 是否要等開服 不能預先下載?
為什麼不能連結Steam?


[attach]2454111[/attach]
作者: chihim2468    時間: 2024-12-1 17:36

已購買, USD30 竟然要港幣 $245.38, 兌換率 8.1793 這麼高.
請教什麼時間可以下載 POE2, 是否要等開服 不能 ...
cykwok 發表於 2024-12-1 13:13


我諗12月6日前會派啦,我都未有,早買果d就派左
作者: MirageKnight    時間: 2024-12-2 19:13

本帖最後由 MirageKnight 於 2024-12-2 19:19 編輯
已購買, USD30 竟然要港幣 $245.38, 兌換率 8.1793 這麼高.
請教什麼時間可以下載 POE2, 是否要等開服 不能 ...
cykwok 發表於 2024-12-1 13:13


等..... Client應該6~7號先有得DownLoad. Steam Key只係俾你加個game入Library. Download應該好快. 類BT download. 只係怕會炸爆servers 或等入server要排好長時間.   
作者: bibilubi    時間: 2024-12-2 20:50

等..... Client應該6~7號先有得DownLoad. Steam Key只係俾你加個game入Library. Download應該好快. 類BT  ...
MirageKnight 發表於 2024-12-2 19:13

poe旺季一開波(凌晨3/4點 多數7萬人排
今次
作者: chihim2468    時間: 2024-12-2 22:42

已購買, USD30 竟然要港幣 $245.38, 兌換率 8.1793 這麼高.
請教什麼時間可以下載 POE2, 是否要等開服 不能 ...
cykwok 發表於 2024-12-1 13:13



派左key了
作者: cykwok    時間: 2024-12-3 01:52

[quote]派左key了
chihim2468 發表於 2024-12-2 22:42 [/quote
POE2 官網是派了 "Path of Exile 2 Steam Client Key", 但在 Steam兌換失敗 (不支持香港地區)
作者: cykwok    時間: 2024-12-3 01:56

等..... Client應該6~7號先有得DownLoad. Steam Key只係俾你加個game入Library. Download應該好快. 類BT  ...
MirageKnight 發表於 2024-12-2 19:13

POE2 官網的 "Path of Exile 2 Steam Client Key", Steam 兌換失敗, 不支持香港地區, 無法加入 Library.
作者: chihim2468    時間: 2024-12-3 04:53

本帖最後由 chihim2468 於 2024-12-3 04:55 編輯
POE2 官網的 "Path of Exile 2 Steam Client Key", Steam 兌換失敗, 不支持香港地區, 無法加入 Library. ...
cykwok 發表於 2024-12-3 01:56


本來就話左steam鎖區,所以你想加steam就要一個唔係中港台o既steam account,我加左落土區小號,你仍然可以用官網不載o既client 直接玩
作者: MirageKnight    時間: 2024-12-3 10:41

POE2 官網的 "Path of Exile 2 Steam Client Key", Steam 兌換失敗, 不支持香港地區, 無法加入 Library. ...
cykwok 發表於 2024-12-3 01:56


因為台灣, 香港, 大陸分別有唔同代理營辦中文版POE2(獨立server). 所以加唔到入Steam. 你買國際版EA唔會影響你玩POE2. 唔使經VPN, 唔會因為你在港澳台來ban你. 但POE2國際版好似會鎖client無得選用"中文".
作者: chihim2468    時間: 2024-12-3 13:57

官方已放話國際版client 冇內置中文亦嚴禁任何中文化,查到封號處理,保護台服和未來國服的政策
作者: climba696699    時間: 2024-12-3 16:53

PC Standalone version 6號朝早九點預載然後較定鬧鐘凌晨3點起身肝
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/3591631
作者: cykwok    時間: 2024-12-3 17:40

PC Standalone version 6號朝早九點預載然後較定鬧鐘凌晨3點起身肝
climba696699 發表於 2024-12-3 16:53

謝謝, 開服才能下載, 沒有預載.
作者: verynothing    時間: 2024-12-5 21:49

弱弱一問 ,

即係有無中文?
作者: chihim2468    時間: 2024-12-5 22:24

本帖最後由 chihim2468 於 2024-12-6 10:28 編輯
弱弱一問 ,

即係有無中文?
verynothing 發表於 2024-12-5 21:49



最新消息係官方中文檔案又回來了,另外第三方patch都已經準備好
作者: MirageKnight    時間: 2024-12-6 10:56

本帖最後由 MirageKnight 於 2024-12-6 11:13 編輯

己經開放Download. Installer/Downloader 可能會經常出 "403" error. 不斷從開會可以完成download.. Download速度很快. 但還等到明天開server....   

PS. 完成download. 有繁中選擇, 連新加坡gateway 34ms....
作者: cykwok    時間: 2024-12-6 12:19

本帖最後由 cykwok 於 2024-12-6 13:08 編輯
己經開放Download. Installer/Downloader 可能會經常出 "403" error. 不斷從開會可以完成download.. Downlo ...
MirageKnight 發表於 2024-12-6 10:56

多謝你通知, 正在下載中, 下載速度可以 6x-8xMB/s, 完成下載后啟動, 我顯示是香港地區

https://pathofexile2.com/download
作者: k123654    時間: 2024-12-6 16:48

多謝你通知, 正在下載中, 下載速度可以 6x-8xMB/s, 完成下載后啟動, 我顯示是香港地區

...
cykwok 發表於 2024-12-6 12:19



    成個look 比Diablo更diablo
作者: MirageKnight    時間: 2024-12-6 16:50

本帖最後由 MirageKnight 於 2024-12-6 20:51 編輯

香港地區可能同台灣分家. 可能係依個原因無閹去繁中語言包. 繁中係用香港區旗唔用台灣旗. 見到新增香港gateway. 但應該還未開server見唔到ping time . 如果係咁ping time可以去到幾ms.  
作者: verynothing    時間: 2024-12-6 18:35

香港地區可能同台灣分家. 可能係依個原因無閹去繁中語言包. 繁中係用香港區旗唔用台灣旗. 見到新增香港gate ...
MirageKnight 發表於 2024-12-6 16:50


想問到時轉返香港server,

個人仔要唔要再打過?
作者: MirageKnight    時間: 2024-12-6 18:51

本帖最後由 MirageKnight 於 2024-12-6 18:53 編輯
想問到時轉返香港server,

個人仔要唔要再打過?
verynothing 發表於 2024-12-6 18:35


國際服POE所謂server. 只不過是gateway/proxy. 只為降低network latency. 總一存檔. 不是分區存檔(如diablo3,4). 隨了特別分了營運區如台灣和大陸由當地server存檔. 也不能連其他地區玩家.
作者: hker2021    時間: 2024-12-6 18:53

回復 47 #MirageKnight

咁咪唔洗買steam 版?

via HKEPC Reader for Android
作者: MirageKnight    時間: 2024-12-6 18:58

本帖最後由 MirageKnight 於 2024-12-6 19:14 編輯
回復 MirageKnight

咁咪唔洗買steam 版?

via HKEPC Reader for Android
hker2021 發表於 2024-12-6 18:53


香港steam應該無得買. 唔建議經VPN係steam買. 直接去官網買EA. 而且近期有騙徒賣假key. 千奇唔好隨便買第三方steam key. 同樣個句, 香港steam唔經VPN cliam唔到國際服條key的....
作者: hker2021    時間: 2024-12-6 20:56

香港steam應該無得買. 唔建議經VPN係steam買. 直接去官網買EA. 而且近期有騙徒賣假key. 千奇唔好隨便買第 ...
MirageKnight 發表於 2024-12-6 18:58



    NO......不用vpn都可以claim到的,前提是你個steam account 例如美國account
作者: hker2021    時間: 2024-12-6 20:56

[attach]2455051[/attach]
作者: chihim2468    時間: 2024-12-6 21:04

有繁中,有香港節點
作者: hker2021    時間: 2024-12-7 05:38

本帖最後由 hker2021 於 2024-12-7 05:51 編輯

[attach]2455098[/attach]
via HKEPC Reader for Android
作者: verynothing    時間: 2024-12-8 09:40

好唔好玩?

睇評價好似好兩極
作者: hker2021    時間: 2024-12-8 10:03

hkepc有無工會?

via HKEPC Reader for Android
作者: MirageKnight    時間: 2024-12-8 11:32

本帖最後由 MirageKnight 於 2024-12-8 11:36 編輯
好唔好玩?

睇評價好似好兩極
verynothing 發表於 2024-12-8 09:40



玩慣割草, 一定玩唔慣. 不過根據POE經驗, 一過開荒, 會變半割草. 加上還好bug吓. 唔想俾30美刀. 等多半年. 玩完全版都無問題.
作者: cykwok    時間: 2024-12-8 17:59

好唔好玩?

睇評價好似好兩極
verynothing 發表於 2024-12-8 09:40

技能組合變化多, 適合喜歡難度高的人, 遊戲不像暗黑 可以不斷做某些任務 快速升級, 打怪 需要不斷走位閃避, 不像暗黑 能夠快速清怪, 欠缺暗黑的 快速清怪快感, 角色行走速度又慢 暫時還未看到有加速裝備. 不知是否我不懂, 感覺技能連續施放速度 很慢,
跟暗黑比 各有優劣, S6 已300級 不會再玩, 現在玩 POE2 等暗黑第七賽季開始 繼續暗黑, 角色滿級后 又再繼續 POE2
作者: chihim2468    時間: 2024-12-8 20:19

本帖最後由 chihim2468 於 2024-12-8 23:04 編輯

nothing................
作者: Fizzy    時間: 2024-12-9 08:46

買咗 Early Access,玩咗一陣去到第一個鎮,感覺好似用 gamepad 玩會好過 keyboard+mouse
作者: bibilubi    時間: 2024-12-9 08:52

技能組合變化多, 適合喜歡難度高的人, 遊戲不像暗黑 可以不斷做某些任務 快速升級, 打怪 需要不斷走位閃避 ...
cykwok 發表於 2024-12-8 17:59

作為一隻Game
對比POE/D3/4
好玩咗好多, 啲怪難打咗 (金字中小型怪都難過POE好多)
但有得記佢招嚟擋/避

但遊戲模式變咗唔係 Diablo 割草式打怪刷裝
所以打寶黨唔開心 (其實大部份人都未摸熟, 未起飛啫)

暫時最大問題 冇位移技/加速移動手段
比怪圍碌唔岩位會走唔到, 卡住, 暈到死
作者: MirageKnight    時間: 2024-12-9 12:53

本帖最後由 MirageKnight 於 2024-12-9 12:56 編輯
作為一隻Game
對比POE/D3/4
好玩咗好多, 啲怪難打咗 (金字中小型怪都難過POE好多)
但有得記佢招嚟擋/避

...
bibilubi 發表於 2024-12-9 08:52


當真, 隻game標榜要evade, 走位. 俾怪圍時evade唔到卡死. 真係無話可說. 開荒打boss. 唔夠裝備吓吓大招被秒, 真係好慘, 要特登重開圖升lvl, farm下黃裝....
作者: cykwok    時間: 2024-12-9 17:10

作為一隻Game
對比POE/D3/4
好玩咗好多, 啲怪難打咗 (金字中小型怪都難過POE好多)
但有得記佢招嚟擋/避

...
bibilubi 發表於 2024-12-9 08:52

會掉出裝備的 精英怪很少, 隨身包包 容量又細.
作者: googleli    時間: 2024-12-9 18:38

玩過魂系應該唔會覺得難…
作者: bibilubi    時間: 2024-12-10 09:12

玩過魂系應該唔會覺得難…
googleli 發表於 2024-12-9 18:38



而家似INDIE曾經好興果類ARPG
作者: holyAS    時間: 2024-12-11 00:07

隻game似未整好,刷子game魂乜鬼
作者: hker2021    時間: 2024-12-12 10:59

回復 70 #holyAS

跌唔到較好既gear都唔洗旨意過關

via HKEPC Reader for Android
作者: 記憶體    時間: 2024-12-12 15:00

戰士 第二章開荒中,吊打d4   

via HKEPC Reader for Android
作者: cykwok    時間: 2024-12-12 17:52

Lv29女巫, 為什麼無法使用?
[attach]2455896[/attach]
作者: hker2021    時間: 2024-12-12 18:19

本帖最後由 hker2021 於 2024-12-12 18:49 編輯

回復 72 #記憶體

me2打梗act2

我玩Mercenary
打 act2 某個boss the bone pit
會lag,   個  char浮吓浮吓

via HKEPC Reader for Android
作者: cykwok    時間: 2024-12-12 18:44

回復 記憶體

me2打梗act2

via HKEPC Reader for Android
hker2021 發表於 2024-12-12 18:19

我 POE2 + D4 都有玩, 每完成一個POE2地點, 就會離開 去玩一會兒 D4
作者: hker2021    時間: 2024-12-12 18:52

回復 75 #cykwok

我每打完一個 map boss要休息吓


via HKEPC Reader for Android
作者: cykwok    時間: 2024-12-12 21:29

回復 cykwok

我每打完一個 map boss要休息吓


via HKEPC Reader for Android
hker2021 發表於 2024-12-12 18:52

我比較執著, 一定要走完整個地圖, 想拾取多些裝備, 所以進度很慢.
作者: hker2021    時間: 2024-12-13 11:30

回復 77 #cykwok

師兄用wasd定傳統操作?

via HKEPC Reader for Android
作者: top8man    時間: 2024-12-13 11:35

其實D4 同 POE2 有咩分別? 定根本同一類型, 只係不同牌子?

POE2 係香港點先正式買的到玩得到?

POE2 如只玩單人模式, 得嗎?
作者: cykwok    時間: 2024-12-13 13:52

倉庫頁特價, 買了一個.
[attach]2455979[/attach]
作者: bibilubi    時間: 2024-12-14 10:21

本帖最後由 bibilubi 於 2024-12-14 10:25 編輯
其實D4 同 POE2 有咩分別? 定根本同一類型, 只係不同牌子?

POE2 係香港點先正式買的到玩得到?

POE2 如只 ...
top8man 發表於 2024-12-13 11:35

POE 源於一班D2玩家覺得呢類GAME出得太少
所以自製Game,
13年出果陣, 已經有人拎黎同D3 比較
呢十年不停加嘅內容多到痴線... (全部免費)
POE 會偏向似D2~3

POE2 就轉玩法,
而且一開始嘅內容已經唔少


買法上官網買 下載PC Client ->玩得
steam/psn/xb 因為台版包括港澳所以會鎖區 (只可以用其他地區帳號購買)

亦可以等半年後正式先免費玩
作者: chihim2468    時間: 2024-12-14 13:51

升級好慢,感覺有排都點唔出想玩o既build
作者: cykwok    時間: 2024-12-14 15:59

升級好慢,感覺有排都點唔出想玩o既build
chihim2468 發表於 2024-12-14 13:51

進度慢我冇所謂, 從未玩過 POE 慢慢摸索, 之前 3x級 嘗試了數次 也打不倒Act2 Boss, 在世界頻道 求救, 不少人要一粒 "崇高石" 代價, 最后去公開隊伍頻道, 成功免費完成.
買了2個倉庫頁 嘗試拿一件黃色垃圾去賣.
作者: hker2021    時間: 2024-12-15 14:11

回復 83 #cykwok

師兄打得快過我

via HKEPC Reader for Android
作者: cykwok    時間: 2024-12-15 16:44

回復 cykwok

師兄打得快過我  

via HKEPC Reader for Android
hker2021 發表於 2024-12-15 14:11

但我接近40級 還在 ACT.2, 我反應慢 操作差, 所以選擇了 玩女巫召喚 火靈 火牆 縱火者, 清怪慢.
作者: hker2021    時間: 2024-12-15 19:51

但我接近40級 還在 ACT.2, 我反應慢 操作差, 所以選擇了 玩女巫召喚 火靈 火牆 縱火者, 清怪慢. ...
cykwok 發表於 2024-12-15 16:44


   
花少少錢,一個exalted orb 已可以買到把勁嘅levelling 武器
好過自己craft (主要rng浪費好多mats都未必有一把decent 武器)
作者: chihim2468    時間: 2024-12-16 13:23

lv 32第二章,玩緊佣兵走緊電噴build 打王傷害刮沙
作者: bibilubi    時間: 2024-12-16 14:51

lv 32第二章,玩緊佣兵走緊電噴build 打王傷害刮沙
chihim2468 發表於 2024-12-16 13:23

初時先冰牆 再用 電散打碎啲冰炸傷
冰牆仲可以擋唔少招
有啲BOSS怕冰, 可以直接係咁冰佢
   
後期啲儲力電砲好大力
作者: chihim2468    時間: 2024-12-16 15:06

初時先冰牆 再用 電散打碎啲冰炸傷
冰牆仲可以擋唔少招
有啲BOSS怕冰, 可以直接係咁冰佢
   
後期啲 ...
bibilubi 發表於 2024-12-16 14:51



好,今晚試試
作者: top8man    時間: 2024-12-16 20:27

POE 源於一班D2玩家覺得呢類GAME出得太少
所以自製Game,
13年出果陣, 已經有人拎黎同D3 比較
呢十年不停 ...
bibilubi 發表於 2024-12-14 10:21


明白. 只玩單人的話, POE2 會好玩嗎?
作者: hker2021    時間: 2024-12-16 21:36

lv 32第二章,玩緊佣兵走緊電噴build 打王傷害刮沙
chihim2468 發表於 2024-12-16 13:23



我都係玩傭兵lvl34/35 , 手榴彈專家
開始act3
作者: hker2021    時間: 2024-12-16 21:42

回復 90 #top8man

有 frd 玩就多點樂趣
例如可以同frd 夾錢係npc買嘢



via HKEPC Reader for Android
作者: chihim2468    時間: 2024-12-17 08:59

本帖最後由 chihim2468 於 2024-12-17 09:05 編輯

用冰牆加電噴再洗洗天賦過左act2 了,而家act3換左把武器冇咁刮沙了
係咪有得打開市集睇人地賣o既裝備?仲未知點搞

好朋友一個情願30usd買馬買煙都唔會買一個半年後free o既game,一個砌部9800x3d + 4090 只用黎打街霸6 成部機冇其他game ,以前玩開wow D4班台仔成班都D4黨,話等做免費仔 titter:
作者: hker2021    時間: 2024-12-17 09:26

本帖最後由 hker2021 於 2024-12-17 09:29 編輯
用冰牆加電噴再洗洗天賦過左act2 了,而家act3換左把武器冇咁刮沙了
係咪有得打開市集睇人地賣o既裝備?仲 ...
chihim2468 發表於 2024-12-17 08:59


https://www.pathofexile.com/trade2

filter 自己想買嘅嘢, 例如呢個頭
[attach]2456569[/attach]

流程
揾到啱心水嘅嘢而價錢ok嘅
就click 右邊"direct whipser", 對方喺game就見到
一般幾十秒至1,2分鐘對方就會invitie 你去party
再teleport 去對方到,
right click 對方個名click "trade" 就出現trade  ui
對方放你想買件嘢,你看過啱嘅就放currency , 再click ACCEPT 就完成交易


[youtube]b34uioZ7UQQ[/youtube]
作者: chihim2468    時間: 2024-12-17 09:30

filter 自己想買嘅嘢, 例如呢個頭


流程
揾到啱心水嘅嘢而價錢ok嘅
就click 右邊"direct whipser", 對 ...
hker2021 發表於 2024-12-17 09:26


ok thx
作者: chihim2468    時間: 2024-12-17 11:40

用緊呢把,自已npc買藍裝賭上去,惦唔惦?

[attach]2456595[/attach]
作者: hker2021    時間: 2024-12-17 12:15

我用梗呢把,同人買嘅。一粒exalted orb
[attach]2456596[/attach]
作者: hker2021    時間: 2024-12-17 12:17

用緊呢把,自已npc買藍裝賭上去,惦唔惦?
chihim2468 發表於 2024-12-17 11:40



    自己crafted, 把嘢幾好~~~~~~
作者: bibilubi    時間: 2024-12-17 13:58

自己crafted, 把嘢幾好~~~~~~
hker2021 發表於 2024-12-17 12:17


賭得中就好
睹唔中就要打多幾張MAP補返條數
作者: cykwok    時間: 2024-12-17 16:49

請教各位, 已完成第一次試煉, 請問剩下的這堆東西, 是否已經沒用, 可以拿去分解或者售賣?

[attach]2456629[/attach]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2