標題: 新手想用電話玩gamepass [打印本頁]
作者: 小鬼血 時間: 2023-6-6 20:51 標題: 新手想用電話玩gamepass
本帖最後由 小鬼血 於 2023-6-6 20:54 編輯
新手想用電話玩gamepass
想專門為玩gamepass 買 新電話同 手制
請問部電話要有咩要求?
另外手制如果我買小雞 x2 夠唔夠做?
感謝各位師兄
但請問需要用vpn嗎?
如果用左vpn,咁咪好慢?
感謝各位師兄
作者: latali 時間: 2023-6-6 23:02
電話主要問題係MON太細,估計用平板10寸以上會好D。
VNP個D唔係好識,聽講話登入時用一下VNP就得,玩遊戲時可以唔用。

