作者: polymer12 時間: 2023-3-23 22:49 標題: 你地有冇用開XBOX GAME PASS雲端遊戲?
本帖最後由 polymer12 於 2023-3-23 17:47 編輯
近排發現左新大陸 ,(其實都有一段日子了)
用手機或文書機PC 玩XBOX GAME PASS U雲端遊戲
好處係唔食手機/PC效能 ,同唔洗裝隻GAME .
畫質比真係裝隻GAME差D ,但一開即玩都幾正 手機要連WIFI
如果部腦張顯卡廢都可以玩到所有XBOX GAME PASS裡面D遊戲
包括埋EA PLAY果D
近排玩緊Hi-Fi RUSH .
[attach]2365133[/attach]
另外,買左呢個夾 夾住部大MON手機玩 用落唔錯無delay 可以係間屋周圍走住玩/訓住玩XD
作者: googleli 時間: 2023-3-24 00:43
Steam Deck 必備
作者: yesau 時間: 2023-3-24 03:32
xbox game pass 最近香港係南韓/日本SERVER
始終都係有網絡廷時問題
作者: polymer12 時間: 2023-3-24 03:40
本帖最後由 polymer12 於 2023-3-23 21:04 編輯
回覆 3# yesau
唔覺,
我用VPN入到個網 就即刻熄左VPN佢 用番香港網絡 .
之後個chrome網頁唔好熄就可以一直玩落去 無論轉GAME定咩 (手機同理)
我玩埋Hi-Fi RUSH音遊 唔覺有DELAY~
BTW 我用緊2500M 光纖
作者: nomiss 時間: 2023-3-24 08:29
1080p
我個人始終習慣唔到電話打機, 太太太太細
作者: yesau 時間: 2023-3-24 10:52
XGP PASS 唔世VPN ,有人整個SCRIPT BY PASS REGION CHECK
作者: polymer12 時間: 2023-3-24 14:06
本帖最後由 polymer12 於 2023-3-24 06:39 編輯
我知道 巴哈果邊有腳本 唔想搞
本身用緊6700XT +12700 其實唔洗雲端遊戲 打機都夠
幫朋友TEST下先用內顯試緊 佢文書機...
作者: polymer12 時間: 2023-3-24 14:26
本帖最後由 polymer12 於 2023-3-24 06:42 編輯
我初初都咁諗. 但唔係長期用住電話玩
偶而玩下 其實都接愛到 ,本身用開電腦
仲有手機既話佢會轉做720P Cloud Gaming
用手機夾住XBOX手制 玩緊LEGO Star Wars: 天行者傳奇 覺得幾好~接受到
作者: polymer12 時間: 2023-3-24 14:28
其實仲有個好處就係XBOX GAME PASS Cloud Gaming
可以先試下隻GAME再決定裝唔裝落SSD

