Board logo

標題: [網上約戰] 《暗黑破壞神®IV》#2BattleTag 已開氏族HKEPC [打印本頁]

作者: 黑道明    時間: 2023-2-20 00:00     標題: 《暗黑破壞神®IV》#2BattleTag 已開氏族HKEPC

本帖最後由 黑道明 於 2023-6-26 00:31 編輯

https://diablo4.blizzard.com/zh-tw/


開左HKEPC,管理交比大家

2樓 冇名的會踢 , 有FD想入氏族就留個battle tag係度。


作者: 黑道明    時間: 2023-2-20 00:01

本帖最後由 黑道明 於 2023-7-16 22:32 編輯

BattleTag
自行留batte tag,我會隔三五七九日,核實後更新下面個list

人數名稱BattleTag氏族
1黑道明黑道明#3672族長
2zerogambit@@@@xaero#1576 
3BigLawstukalaw#3567 
4kjoneskjones#3916成員
5takayo72adrianmak#3972成員
6HolyASHolyAS#1497成員
7ErikWongErikWong#1424 
8HKEPC852ChesterLee#31308 
9hkdHKTEA999#1495成員
10kenchiuonSuperKen#1508 
11richardxrichardx#4233成員
12OLD-XEONtom#1516成員
13dan_danZeloda#1484幹部
14doppelganger東方戰鬥狂#4665成員
15darktommyDarkTommy#3948成員
16IanWLANHK#3897成員
17JowowJowow#3699成員
18vvserpentvvserpent#1172 
19hkmopHKFIGHTER#3564 
205214789630DuIFABK#3795成員
21FireFirePig#1278成員
22hongcziio#1151 
23kelkmkMadlax#3325成員
24hopkinsGhostSRT#4516 
25SunMonkSun117 
26kezziniKezzini#1792成員
27rickychan1005Ricky1005 #4984 
28dandanhkdandan#3787成員
29bbqqEvanREST#3473成員
30二師兄hkinterview#3399 
31Deer272#3522 
32Wingii夏洛特#31732成員
33Danieldanielol#3960 
34PhantasmagoriaLichking#3251 
35gn01119056Best#6932成員
36dickyctkDICKY#1330 
37Super169Super169#3716成員
38ken9999蒸氣平台#1537成員
39grapekitgrapekit#3411 
40JettsoJetSet#31871 
41ahminghksupergtom#1305成員
42laputafishLodeRunner 
43Mandel沉默的小膠羊#3175成員
44dhjgjgdanielcheng#3200 
45jefferl寒冷的岩漿色幽光#31171 
46ShinShin#3565 
47loop7Ricky#3379 
48viviviEthereal#3896成員
49deadmanheadjerry#11936成員
50yiufai1988Dino#3238成員
51 solit#1808 
52oo2oo299999FaceAndFate 
53ArchvictorosOmniWisdom#4406 
54AMDEXFatCat#3889成員
55UncleUncle#31770成員
56神中神LawrenceSze#3371成員
57LunacrazyLunacrazy#6517成員
58Find72wolverine#3387幹部
59HoiHoi105# 
60 你想幹什麼幹部
61 綿羊先生成員
62PhantasmagoriaLichking#3251成員
63samtse22老頑童#1896成員
64PintaPinta#3501 
65池池Yan6#31213成員
66buddykenbuddyken#1534 
67KEANELAMkeanelam#3889 
68panpanwPanpan#31832 
69bobomovebobomove#1634成員
70bigfeet898bigfeet898#4441 
71黑仔EdwardW#3979成員
72JamWJamW#成員
73agent_smithagentsmith#11671 
74KCHK大魚吃小魚#4639 
75HKKIRAhkkira#3846 
76唔識電腦人厄運布歐#3939 
77panpanwSmokeYou 

作者: 黑道明    時間: 2023-2-20 00:02

本帖最後由 黑道明 於 2023-6-27 23:03 編輯

歡迎所有人加入,小學雞除外
氏族 EPC MEMBER ONLY

公會介紹
有冇大佬幫手作文

暫定分配
氏族 Clan
有150人上限,用羅馬數字分10組,斷估EPC唔會有1500人打Diablo吧,D3時最高都係幾百人同時online之麻
暫定體制如下:
HKEPC - 會長 黑道明
其他是但啦
作者: zerogambit@@@@    時間: 2023-2-20 01:06

本帖最後由 zerogambit@@@@ 於 2023-2-21 00:45 編輯

preorder左ultimate edition + collector's edition
會玩US果邊
BattleTag: xaero#1576
作者: takayo72    時間: 2023-2-20 09:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dan_dan    時間: 2023-2-20 09:14

標準版
NT$2,219

數位豪華版
NT$2,819

終極版
NT$3,119

各位買左咩版本?

如果有公會系統 我會開HKEPC ...
黑道明 發表於 2023-2-20 00:00



   
玩過d4 private beta, 係有工會, 角色頭上會有 [clan name]your name
作者: verynothing    時間: 2023-2-20 11:45

好貴
作者: googleli    時間: 2023-2-20 12:07

有冇實體限定版?
作者: DennisChoi    時間: 2023-2-20 12:33

睇定D, 等出曬review先決定
作者: dan_dan    時間: 2023-2-20 13:08

你可以當lost ark d4 版, 當然唔係一樣,係顃似玩法.
作者: HKEPC852    時間: 2023-2-20 14:10

呢三年預購D遊戲都奶曬野
出左先買
作者: OLD-XEON    時間: 2023-2-20 14:23

本帖最後由 OLD-XEON 於 2023-2-20 14:25 編輯

呢次有冇禮盒裝? 全部DOWNLAND?

D2/D3我都買禮盒,唔通D4呢次冇?
作者: takayo72    時間: 2023-2-20 15:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: OLD-XEON    時間: 2023-2-20 16:22

無提過會出實體版
takayo72 發表於 2023-2-20 15:16


咁咪冇得儲~
作者: rockie577    時間: 2023-2-20 16:49

呢三年預購D遊戲都奶曬野
出左先買
HKEPC852 發表於 2023-2-20 14:10


同意, 除左elden ring
作者: oliverkof    時間: 2023-2-20 17:35

買 digital 點解要預購?
作者: holyAS    時間: 2023-2-20 19:19


您的帖子長度不符合要求。 當前長度: 3 字節 系統限制: 6 到 30000 字節
作者: polymer12    時間: 2023-2-20 19:49

有冇話PC版建議咩規格?

朋友想砌新機玩
作者: dan_dan    時間: 2023-2-20 20:57

有實體版不過唔包遊戲
作者: zerogambit@@@@    時間: 2023-2-20 23:13

有冇實體限定版?
googleli 發表於 2023-2-20 12:07


只講遊戲本身就無實體版
作者: 黑道明    時間: 2023-2-20 23:52

呢次有冇禮盒裝? 全部DOWNLAND?

D2/D3我都買禮盒,唔通D4呢次冇?
OLD-XEON 發表於 2023-2-20 14:23



    有禮盒 , 但不包含遊戲
作者: 黑道明    時間: 2023-2-20 23:57

有冇話PC版建議咩規格?

朋友想砌新機玩
polymer12 發表於 2023-2-20 19:49



    砌新機就等到出先算
每次DIABLO出 , 都同時出新又耐用既硬件
但係新機 基本都 13代I7 單條 32gb 6000 吧, 卡就到時先算
4個月 價位可以升跌好多
作者: 黑道明    時間: 2023-2-21 00:03

玩過d4 private beta, 係有工會, 角色頭上會有 [clan name]your name
dan_dan 發表於 2023-2-20 09:14



    THX

如果大家(我)6號入到GAME , 香港係個別地區 而又入到美服的話
即刻開返個HKEPCⅠ
作者: 黑道明    時間: 2023-2-21 00:04

hkepc d3 玩家 reunion   

via HKEPC Reader for Android
takayo72 發表於 2023-2-20 09:07



    當年我廿幾歲 , 主力玩家3X , 依家大家都加左個十了
作者: 黑道明    時間: 2023-2-21 00:31

本帖最後由 黑道明 於 2023-2-21 00:32 編輯
公會介紹

單一氏族人數上限暫時150人(估計),未知是否存在冇人數上限既社群系統
我只會係美服開公會,原因係......那有時間管理3個server既公會......
(D3時 每日online頭30-60分鐘都係搞緊內部事務 , 基本上刷怪係之後既事)

暫定分配
氏族 Clan
如有150人上限,用羅馬數字分10組,斷估EPC唔會有1500人打Diablo吧,D3 最高都係幾百同時online之麻
暫定體制如下:
HKEPCⅠ - 失蹤的會長 黑道明
HKEPCⅡ - 會長 到
HKEPCⅢ - 會長 時
HKEPCⅣ - 會長 先
HKEPCⅤ - 會長 算
HKEPCⅥ - 會長 成
HKEPCⅦ - 會長 千
HKEPCⅧ - 會長 五
HKEPCⅨ - 會長 人
HKEPCⅩ - 會長 喎

社群
如有,估計應該同D3一樣可以無上限人數
HKEPC - 失蹤的群長 黑道明

黑道明 發表於 2023-2-20 00:02



............. 白痴仔...........原來一直係回覆入面打字......
作者: 黑道明    時間: 2023-2-21 00:46

玩過d4 private beta, 係有工會, 角色頭上會有 [clan name]your name
dan_dan 發表於 2023-2-20 09:14



    隻game入面有冇對話系統
如果冇 , 要諗點解決
另外 , 佢個開放式世界 , 同時可以比幾多人入?
有冇得限制氏族/社群內?
作者: dan_dan    時間: 2023-2-21 10:16

成工會人打world boss, 入pvp zone撕殺人
作者: dan_dan    時間: 2023-2-21 10:16

THX

如果大家(我)6號入到GAME , 香港係個別地區 而又入到美服的話
即刻開返個HKEPCⅠ ...
黑道明 發表於 2023-2-21 00:03



    你買特別版可以提早幾日入咪得囉
作者: OLD-XEON    時間: 2023-2-21 10:26

隻game入面有冇對話系統
如果冇 , 要諗點解決
另外 , 佢個開放式世界 , 同時可以比幾多人入?
有冇得 ...
黑道明 發表於 2023-2-21 00:46


之前唔係用SKYPE咩~
作者: takayo72    時間: 2023-2-21 11:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: zerogambit@@@@    時間: 2023-2-21 12:01

隻game入面有冇對話系統
如果冇 , 要諗點解決
另外 , 佢個開放式世界 , 同時可以比幾多人入?
有冇得 ...
黑道明 發表於 2023-2-21 00:46


你地會唔會用discord? 可以開個discord group, 入左group之後, admin可以自訂chat room
作者: takayo72    時間: 2023-2-21 12:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 黑道明    時間: 2023-2-21 13:03

之前唔係用SKYPE咩~
OLD-XEON 發表於 2023-2-21 10:26



    時代唔同左,多左咁多野,大家夾下
作者: 黑道明    時間: 2023-2-21 13:03

其實battle.net client更新過一大輪加咗好多嘢
voice chat
可以create group, group之下可以create不同chan ...
takayo72 發表於 2023-2-21 11:24


洗唔洗add friends?
有冇得就咁加入
作者: 黑道明    時間: 2023-2-21 13:04

你買特別版可以提早幾日入咪得囉
dan_dan 發表於 2023-2-21 10:16



    之後再加,3月試左game先
作者: 黑道明    時間: 2023-2-21 13:05

hkepc有開discord, 如果需要嘅叫admin 開個d4 channel 囉~~
takayo72 發表於 2023-2-21 12:04



    睇情況,要問大編,開唔開呢個先例
作者: OLD-XEON    時間: 2023-2-21 14:28

時代唔同左,多左咁多野,大家夾下
黑道明 發表於 2023-2-21 13:03


語音對話好D, 冇手打字~~
作者: takayo72    時間: 2023-2-21 14:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dan_dan    時間: 2023-2-21 17:15

之後再加,3月試左game先
黑道明 發表於 2023-2-21 13:04

3月一定大把人衝入去,排隊排死你
作者: dan_dan    時間: 2023-2-21 17:16

語音對話好D, 冇手打字~~
OLD-XEON 發表於 2023-2-21 14:28



   in-game voice chat
作者: BigLaw    時間: 2023-2-21 18:26

依度好多HKEPC 3代朋友,希望4代再來一齊玩
作者: 黑道明    時間: 2023-2-21 20:19

in-game voice chat
dan_dan 發表於 2023-2-21 17:16



    咁正?
咁就唔洗煩了
作者: dan_dan    時間: 2023-2-21 20:47

咁正?
咁就唔洗煩了
黑道明 發表於 2023-2-21 20:19



    不過可能用DISCORD仲方便
作者: 散熱豚    時間: 2023-2-21 21:13

可惜可惜

我英文唔好 , 應該都係玩番亞服
作者: dan_dan    時間: 2023-2-21 21:55

可惜可惜

我英文唔好 , 應該都係玩番亞服
散熱豚 發表於 2023-2-21 21:13



   圍內人玩駛乜用英文
作者: 黑道明    時間: 2023-2-21 22:16

可惜可惜

我英文唔好 , 應該都係玩番亞服
散熱豚 發表於 2023-2-21 21:13



    ? ? ? ? ?
遊戲裝中文是常識吧~
而且大家都係美服的~
作者: zerogambit@@@@    時間: 2023-2-22 00:06

中文定英文都係習慣姐
D3我都有朋友玩中文, 都溝通到既
我自己就玩中文會睇唔明, 事關上網睇親既guide, review都係睇英文
作者: takayo72    時間: 2023-2-22 13:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 記憶體    時間: 2023-2-22 15:53

我一直有留意開d4,說句實話,我唔認為是必買必玩神作,最主要是冇新意,個畫面係好左,但睇到現在我也是覺得其他方面平平冇其,而且普通版很貴,我估結果是d2>d3>d4. 沒新意是最大問題,作為打寶界一哥,設計師完全冇想自己想法,只有將一些好的東西放在一起,作為二三哥有餘,一哥不足。

via HKEPC Reader for Android
作者: 散熱豚    時間: 2023-2-22 20:20

? ? ? ? ?
遊戲裝中文是常識吧~
而且大家都係美服的~
黑道明 發表於 2023-2-21 22:16


會裝中文~
諗諗下又得喎 , 之前玩D3我未入hkepc
孤獨玩先要考慮野團隊友語言
作者: 黑道明    時間: 2023-2-22 22:07

會裝中文~
諗諗下又得喎 , 之前玩D3我未入hkepc
孤獨玩先要考慮野團隊友語言 ...
散熱豚 發表於 2023-2-22 20:20



    呢度有EPC狂野團
呢班人痴線嫁 , 24小時在線 , 會語音教你打 , 無條件帶升新角色 , 連續6小時帶刷裝備
仲會 換片 喂奶 飲酒 打邊爐 食宵夜 仲有 探病 談心 等等等等
就係唔會賣保險同傳銷 , 其他樣樣精

歡迎加入 D4狂野團
作者: 黑道明    時間: 2023-2-22 22:11

我一直有留意開d4,說句實話,我唔認為是必買必玩神作,最主要是冇新意,個畫面係好左,但睇到現在我也是覺 ...
記憶體 發表於 2023-2-22 15:53



    同意 , 依家只係老野一齊玩情懷 , 以前既主力依家都4X歲
EPC FORUM又冇咩 2X歲既人
作者: 黑道明    時間: 2023-2-22 22:13

如果用 discord而非 hkepc, 依靠一個師兄開,若干年後師兄如果唔玩 ,discord 好大機會收埋皮,原本 聚開人 ...
takayo72 發表於 2023-2-22 13:45



    係哦 , 所以先麻煩
3月中 測試就會知點搞好
In game 最好 , Discord 係次選
battle net. 唔考慮住, 個個都要ADD我先會搞唔掂
作者: takayo72    時間: 2023-2-23 07:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ken9999    時間: 2023-2-23 10:30

回覆 54# takayo72

我想講……一來唔好搞到大編,二來管理關係自己另外開個GROUP好過
呢類遊戲GROUP太公開的話係會出現好多污糟邋遢野,除非係高手口中既所謂低端群
作者: takayo72    時間: 2023-2-23 10:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: zerogambit@@@@    時間: 2023-2-23 10:56

其實discord server 係唔係要create個個人係電腦run個discord 先work ?
我未開過所以唔清楚。
我所講嘅係會 ...
takayo72 發表於 2023-2-23 10:40


discord開group既所有data都係放discord server, admin唔需要長開自己部機都得.
我自己都開左個group internal打機用, 開幾多間room, 每個channel可以做D咩都可以set.
作者: ken9999    時間: 2023-2-23 11:03

回覆 56# takayo72

你其實當只係開左個WhatsApp/LINE Group咁既交流群去理解就得,要用server長期掛住既通常都係要落BOT去管理先會咁做

管理權可以由開群既admin去委任群內成員做次一級管理,當然admin唔做時係可以轉移admin權限俾其他人,除非admin直接失蹤啦,不過呢種時候通常都會直接另起爐灶
作者: OLD-XEON    時間: 2023-2-23 14:23

呢度有EPC狂野團
呢班人痴線嫁 , 24小時在線 , 會語音教你打 , 無條件帶升新角色 , 連續6小時帶刷裝 ...
黑道明 發表於 2023-2-22 22:07


唔會咧, 當年你地都係打到零晨3-4點, 之後我都係搵鬼佬打~
作者: 黑道明    時間: 2023-2-23 20:31

唔會咧, 當年你地都係打到零晨3-4點, 之後我都係搵鬼佬打~
OLD-XEON 發表於 2023-2-23 14:23



    你咪就係果個痴線佬
作者: OLD-XEON    時間: 2023-2-24 10:14

你咪就係果個痴線佬
黑道明 發表於 2023-2-23 20:31


當年真係堅,打到6-7點, 訓兩粒鐘就返工~
作者: melfigfu    時間: 2023-2-24 12:24

經驗教訓我,唔好正價買預購/新 game。
一係server 未完善/ 多 bug遊戲感受好差,到個幾月完善左真係開始玩到就特價。

一係就 隻game 根本就唔係完全版,焗人買 DLC 。遲買game 連 season pass 仲要平過正價買。
作者: 黑道明    時間: 2023-2-24 12:48

經驗教訓我,唔好正價買預購/新 game。
一係server 未完善/ 多 bug遊戲感受好差,到個幾月完善左真係開始玩 ...
melfigfu 發表於 2023-2-24 12:24


早買早享受,遲買平幾舊
不過D4 唔會咁早平,因為傾緊收購麻,平左估價會跌
作者: dan_dan    時間: 2023-2-24 18:41

大家會玩咩角色?
sorcerer或者 Rogue, 不過 sorcerer似wizard
作者: takayo72    時間: 2023-2-24 19:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: takayo72    時間: 2023-3-1 09:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: takayo72    時間: 2023-3-1 09:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: takayo72    時間: 2023-3-1 11:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: PSP    時間: 2023-3-1 12:57

我驚好似手機版咁要排隊至入到game, 買左pc版,會在DECK玩

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: rabbit82047    時間: 2023-3-1 14:06

今次應該都會買
單純只想睇故事,唔知會唔會交待 Leah 既後續
至於 Grinding 就一定唔會,真係無時間玩
作者: takayo72    時間: 2023-3-3 17:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Archvictoros    時間: 2023-3-5 16:53

本帖最後由 Archvictoros 於 2023-3-5 16:54 編輯

回覆 71# takayo72


    3月尾出港幣買blizzard games。
    利申:已買台幣終極版D IV
作者: dan_dan    時間: 2023-3-6 16:30

回覆  takayo72


    3月尾出港幣買blizzard games。
    利申:已買台幣終極版D IV ...
Archvictoros 發表於 2023-3-5 16:53


已課ult.版
作者: Archvictoros    時間: 2023-3-6 18:08

回覆 73# dan_dan


    同情況
作者: takayo72    時間: 2023-3-7 15:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doppelganger    時間: 2023-3-7 21:15

回覆 67# takayo72

我張都只是1060 6g
係咪唔會有cd版?
作者: takayo72    時間: 2023-3-8 07:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dan_dan    時間: 2023-3-8 11:36

唔知有無SEA server
作者: KINGLEELEE    時間: 2023-3-8 12:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: takayo72    時間: 2023-3-8 12:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BigLaw    時間: 2023-3-9 08:59

回覆  takayo72

我張都只是1060 6g
係咪唔會有cd版?
doppelganger 發表於 2023-3-7 21:15


你預 1080p , 中級 ,60格左右
作者: BigLaw    時間: 2023-3-12 09:25

已填表格, 已預購了
作者: dan_dan    時間: 2023-3-13 10:38

https://youtu.be/ABW3lDyjj_I

barbar一開始出山洞竟然有cutsence
作者: takayo72    時間: 2023-3-14 08:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 莎月美希    時間: 2023-3-14 09:25

唔好意思,想請教一下,月尾香港區會轉用港幣,咁台幣平D定港幣平D?我唔係好識,謝謝。
作者: piggy626    時間: 2023-3-14 09:59

唔好意思,想請教一下,月尾香港區會轉用港幣,咁台幣平D定港幣平D?我唔係好識,謝謝。 ...
莎月美希 發表於 2023-3-14 09:25

標準版 NT$2,219 ~ HKD 569
但香港未有售價
作者: takayo72    時間: 2023-3-14 11:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ken9999    時間: 2023-3-14 13:37

BETA去到27號,但係28號先開始收HKD,都唔知係咪特登咁做
作者: 莎月美希    時間: 2023-3-14 14:43

純粹想要魔獸果隻坐騎及玩下故事,所以唔急玩BETA,我見PlayStation版賣549蚊,好似平小小咁。
作者: HKEPC852    時間: 2023-3-14 17:28

OB去到27號,但28號先收港幣,玩野啊…
作者: 黑道明    時間: 2023-3-14 21:15

你可以透過線上的 4 名玩家合作模式來召集一群惡魔殺手的隊伍。
姐係得4個同隊. 即使大地圖可以多人?

在任何玩家附近擊殺惡魔將會給予 5% 的額外經驗值。若你是在隊伍成員附近擊殺則會給予額外 10% 的經驗值。
如果有100人一齊搶打或一齊行 , 咁會有 515%經? , D3同隊會吸EXP. 咁計法 , 集體速升會好開心

以下是你能夠在公開 Beta 測試與搶先體驗周末與艾薩瓦激戰的最佳時機:
台灣時間 3 月 19 日的凌晨 1 點、凌晨 3 點、下午 1 點與下午 3 點
台灣時間 3 月 26 日的凌晨 1 點、凌晨 3 點、下午 1 點與下午 3 點

唔通我地要轉打亞服同泡菜搶server?
作者: takayo72    時間: 2023-3-14 21:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: takayo72    時間: 2023-3-15 08:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dan_dan    時間: 2023-3-15 10:13

有無discord 入? beta 可以睇下入邊個server
作者: holyAS    時間: 2023-3-15 15:46

4個真係唔太過穩
作者: dan_dan    時間: 2023-3-16 08:54

[attach]2363904[/attach]
有得download beta
作者: dan_dan    時間: 2023-3-16 16:58

[attach]2363971[/attach]

Beta 第一個world boss

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: dan_dan    時間: 2023-3-16 21:58

https://www.youtube.com/watch?v=fGdnys7CKHY

竟然支援DLSS3
作者: qkuser    時間: 2023-3-17 10:04

好耐無打機, 有d 興趣 ,想問下amd 5900h 核顯 夠唔夠玩
作者: takayo72    時間: 2023-3-17 11:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2