作者: 黑道明 時間: 2023-2-20 00:00 標題: 《暗黑破壞神®IV》#2BattleTag 已開氏族HKEPC
本帖最後由 黑道明 於 2023-6-26 00:31 編輯
https://diablo4.blizzard.com/zh-tw/
開左HKEPC,管理交比大家。
2樓 冇名的會踢 , 有FD想入氏族就留個battle tag係度。

作者: 黑道明 時間: 2023-2-20 00:01
本帖最後由 黑道明 於 2023-7-16 22:32 編輯
BattleTag
自行留batte tag,我會隔三五七九日,核實後更新下面個list
| 人數 | 名稱 | BattleTag | 氏族 |
| 1 | 黑道明 | 黑道明#3672 | 族長 |
| 2 | zerogambit@@@@ | xaero#1576 | |
| 3 | BigLaw | stukalaw#3567 | |
| 4 | kjones | kjones#3916 | 成員 |
| 5 | takayo72 | adrianmak#3972 | 成員 |
| 6 | HolyAS | HolyAS#1497 | 成員 |
| 7 | ErikWong | ErikWong#1424 | |
| 8 | HKEPC852 | ChesterLee#31308 | |
| 9 | hkd | HKTEA999#1495 | 成員 |
| 10 | kenchiuon | SuperKen#1508 | |
| 11 | richardx | richardx#4233 | 成員 |
| 12 | OLD-XEON | tom#1516 | 成員 |
| 13 | dan_dan | Zeloda#1484 | 幹部 |
| 14 | doppelganger | 東方戰鬥狂#4665 | 成員 |
| 15 | darktommy | DarkTommy#3948 | 成員 |
| 16 | IanW | LANHK#3897 | 成員 |
| 17 | Jowow | Jowow#3699 | 成員 |
| 18 | vvserpent | vvserpent#1172 | |
| 19 | hkmop | HKFIGHTER#3564 | |
| 20 | 5214789630 | DuIFABK#3795 | 成員 |
| 21 | Fire | FirePig#1278 | 成員 |
| 22 | hongc | ziio#1151 | |
| 23 | kelkmk | Madlax#3325 | 成員 |
| 24 | hopkins | GhostSRT#4516 | |
| 25 | Sun | MonkSun117 | |
| 26 | kezzini | Kezzini#1792 | 成員 |
| 27 | rickychan1005 | Ricky1005 #4984 | |
| 28 | dandanhk | dandan#3787 | 成員 |
| 29 | bbqq | EvanREST#3473 | 成員 |
| 30 | 二師兄 | hkinterview#3399 | |
| 31 | Deer272 | #3522 | |
| 32 | Wingii | 夏洛特#31732 | 成員 |
| 33 | Daniel | danielol#3960 | |
| 34 | Phantasmagoria | Lichking#3251 | |
| 35 | gn01119056 | Best#6932 | 成員 |
| 36 | dickyctk | DICKY#1330 | |
| 37 | Super169 | Super169#3716 | 成員 |
| 38 | ken9999 | 蒸氣平台#1537 | 成員 |
| 39 | grapekit | grapekit#3411 | |
| 40 | Jettso | JetSet#31871 | |
| 41 | ahminghk | supergtom#1305 | 成員 |
| 42 | laputafish | LodeRunner | |
| 43 | Mandel | 沉默的小膠羊#3175 | 成員 |
| 44 | dhjgjg | danielcheng#3200 | |
| 45 | jefferl | 寒冷的岩漿色幽光#31171 | |
| 46 | Shin | Shin#3565 | |
| 47 | loop7 | Ricky#3379 | |
| 48 | vivivi | Ethereal#3896 | 成員 |
| 49 | deadmanhead | jerry#11936 | 成員 |
| 50 | yiufai1988 | Dino#3238 | 成員 |
| 51 | solit#1808 | ||
| 52 | oo2oo299999 | FaceAndFate | |
| 53 | Archvictoros | OmniWisdom#4406 | |
| 54 | AMDEX | FatCat#3889 | 成員 |
| 55 | Uncle | Uncle#31770 | 成員 |
| 56 | 神中神 | LawrenceSze#3371 | 成員 |
| 57 | Lunacrazy | Lunacrazy#6517 | 成員 |
| 58 | Find72 | wolverine#3387 | 幹部 |
| 59 | Hoi | Hoi105# | |
| 60 | 你想幹什麼 | 幹部 | |
| 61 | 綿羊先生 | 成員 | |
| 62 | Phantasmagoria | Lichking#3251 | 成員 |
| 63 | samtse22 | 老頑童#1896 | 成員 |
| 64 | Pinta | Pinta#3501 | |
| 65 | 池池 | Yan6#31213 | 成員 |
| 66 | buddyken | buddyken#1534 | |
| 67 | KEANELAM | keanelam#3889 | |
| 68 | panpanw | Panpan#31832 | |
| 69 | bobomove | bobomove#1634 | 成員 |
| 70 | bigfeet898 | bigfeet898#4441 | |
| 71 | 黑仔 | EdwardW#3979 | 成員 |
| 72 | JamW | JamW# | 成員 |
| 73 | agent_smith | agentsmith#11671 | |
| 74 | KCHK | 大魚吃小魚#4639 | |
| 75 | HKKIRA | hkkira#3846 | |
| 76 | 唔識電腦人 | 厄運布歐#3939 | |
| 77 | panpanw | SmokeYou |
作者: 黑道明 時間: 2023-2-20 00:02
本帖最後由 黑道明 於 2023-6-27 23:03 編輯
歡迎所有人加入,小學雞除外
氏族 EPC MEMBER ONLY
公會介紹
有冇大佬幫手作文
暫定分配
氏族 Clan
有150人上限,用羅馬數字分10組,斷估EPC唔會有1500人打Diablo吧,D3時最高都係幾百人同時online之麻
暫定體制如下:
HKEPC - 會長 黑道明
其他是但啦
作者: zerogambit@@@@ 時間: 2023-2-20 01:06
本帖最後由 zerogambit@@@@ 於 2023-2-21 00:45 編輯
preorder左ultimate edition + collector's edition
會玩US果邊
BattleTag: xaero#1576
作者: takayo72 時間: 2023-2-20 09:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dan_dan 時間: 2023-2-20 09:14
玩過d4 private beta, 係有工會, 角色頭上會有 [clan name]your name
作者: verynothing 時間: 2023-2-20 11:45
好貴
作者: googleli 時間: 2023-2-20 12:07
有冇實體限定版?
作者: DennisChoi 時間: 2023-2-20 12:33
睇定D, 等出曬review先決定
作者: dan_dan 時間: 2023-2-20 13:08
你可以當lost ark d4 版, 當然唔係一樣,係顃似玩法.
作者: HKEPC852 時間: 2023-2-20 14:10
呢三年預購D遊戲都奶曬野
出左先買
作者: OLD-XEON 時間: 2023-2-20 14:23
本帖最後由 OLD-XEON 於 2023-2-20 14:25 編輯
呢次有冇禮盒裝? 全部DOWNLAND?
D2/D3我都買禮盒,唔通D4呢次冇?
作者: takayo72 時間: 2023-2-20 15:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: OLD-XEON 時間: 2023-2-20 16:22
咁咪冇得儲~

作者: rockie577 時間: 2023-2-20 16:49
同意, 除左elden ring

作者: oliverkof 時間: 2023-2-20 17:35
買 digital 點解要預購?
作者: holyAS 時間: 2023-2-20 19:19
買
您的帖子長度不符合要求。 當前長度: 3 字節 系統限制: 6 到 30000 字節
作者: polymer12 時間: 2023-2-20 19:49
有冇話PC版建議咩規格?
朋友想砌新機玩
作者: dan_dan 時間: 2023-2-20 20:57
有實體版不過唔包遊戲
作者: zerogambit@@@@ 時間: 2023-2-20 23:13
只講遊戲本身就無實體版
作者: 黑道明 時間: 2023-2-20 23:52
有禮盒 , 但不包含遊戲
作者: 黑道明 時間: 2023-2-20 23:57
砌新機就等到出先算
每次DIABLO出 , 都同時出新又耐用既硬件
但係新機 基本都 13代I7 單條 32gb 6000 吧, 卡就到時先算
4個月 價位可以升跌好多
作者: 黑道明 時間: 2023-2-21 00:03
THX
如果大家(我)6號入到GAME , 香港係個別地區 而又入到美服的話
即刻開返個HKEPCⅠ
作者: 黑道明 時間: 2023-2-21 00:04
當年我廿幾歲 , 主力玩家3X , 依家大家都加左個十了
作者: 黑道明 時間: 2023-2-21 00:31
本帖最後由 黑道明 於 2023-2-21 00:32 編輯
公會介紹
單一氏族人數上限暫時150人(估計),未知是否存在冇人數上限既社群系統
我只會係美服開公會,原因係......那有時間管理3個server既公會......
(D3時 每日online頭30-60分鐘都係搞緊內部事務 , 基本上刷怪係之後既事)
暫定分配
氏族 Clan
如有150人上限,用羅馬數字分10組,斷估EPC唔會有1500人打Diablo吧,D3 最高都係幾百同時online之麻
暫定體制如下:
HKEPCⅠ - 失蹤的會長 黑道明
HKEPCⅡ - 會長 到
HKEPCⅢ - 會長 時
HKEPCⅣ - 會長 先
HKEPCⅤ - 會長 算
HKEPCⅥ - 會長 成
HKEPCⅦ - 會長 千
HKEPCⅧ - 會長 五
HKEPCⅨ - 會長 人
HKEPCⅩ - 會長 喎
社群
如有,估計應該同D3一樣可以無上限人數
HKEPC - 失蹤的群長 黑道明
黑道明 發表於 2023-2-20 00:02
............. 白痴仔...........原來一直係回覆入面打字......
作者: 黑道明 時間: 2023-2-21 00:46
隻game入面有冇對話系統
如果冇 , 要諗點解決
另外 , 佢個開放式世界 , 同時可以比幾多人入?
有冇得限制氏族/社群內?
作者: dan_dan 時間: 2023-2-21 10:16
成工會人打world boss, 入pvp zone撕殺人
作者: dan_dan 時間: 2023-2-21 10:16
你買特別版可以提早幾日入咪得囉
作者: OLD-XEON 時間: 2023-2-21 10:26
之前唔係用SKYPE咩~

作者: takayo72 時間: 2023-2-21 11:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: zerogambit@@@@ 時間: 2023-2-21 12:01
你地會唔會用discord? 可以開個discord group, 入左group之後, admin可以自訂chat room
作者: takayo72 時間: 2023-2-21 12:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 黑道明 時間: 2023-2-21 13:03
時代唔同左,多左咁多野,大家夾下
作者: 黑道明 時間: 2023-2-21 13:03
其實battle.net client更新過一大輪加咗好多嘢
voice chat
可以create group, group之下可以create不同chan ...
takayo72 發表於 2023-2-21 11:24
洗唔洗add friends?
有冇得就咁加入
作者: 黑道明 時間: 2023-2-21 13:04
之後再加,3月試左game先
作者: 黑道明 時間: 2023-2-21 13:05
睇情況,要問大編,開唔開呢個先例
作者: OLD-XEON 時間: 2023-2-21 14:28
語音對話好D, 冇手打字~~
作者: takayo72 時間: 2023-2-21 14:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dan_dan 時間: 2023-2-21 17:15
3月一定大把人衝入去,排隊排死你
作者: dan_dan 時間: 2023-2-21 17:16
in-game voice chat
作者: BigLaw 時間: 2023-2-21 18:26
依度好多HKEPC 3代朋友,希望4代再來一齊玩
作者: 黑道明 時間: 2023-2-21 20:19
咁正?
咁就唔洗煩了
作者: dan_dan 時間: 2023-2-21 20:47
不過可能用DISCORD仲方便
作者: 散熱豚 時間: 2023-2-21 21:13
可惜可惜
我英文唔好 , 應該都係玩番亞服
作者: dan_dan 時間: 2023-2-21 21:55
圍內人玩駛乜用英文
作者: 黑道明 時間: 2023-2-21 22:16
? ? ? ? ?
遊戲裝中文是常識吧~
而且大家都係美服的~
作者: zerogambit@@@@ 時間: 2023-2-22 00:06
中文定英文都係習慣姐
D3我都有朋友玩中文, 都溝通到既
我自己就玩中文會睇唔明
作者: takayo72 時間: 2023-2-22 13:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 記憶體 時間: 2023-2-22 15:53
我一直有留意開d4,說句實話,我唔認為是必買必玩神作,最主要是冇新意,個畫面係好左,但睇到現在我也是覺得其他方面平平冇其,而且普通版很貴,我估結果是d2>d3>d4. 沒新意是最大問題,作為打寶界一哥,設計師完全冇想自己想法,只有將一些好的東西放在一起,作為二三哥有餘,一哥不足。
via HKEPC Reader for Android
作者: 散熱豚 時間: 2023-2-22 20:20
會裝中文~
諗諗下又得喎 , 之前玩D3我未入hkepc
孤獨玩先要考慮野團隊友語言
作者: 黑道明 時間: 2023-2-22 22:07
呢度有EPC狂野團
呢班人痴線嫁 , 24小時在線 , 會語音教你打 , 無條件帶升新角色 , 連續6小時帶刷裝備
仲會 換片 喂奶 飲酒 打邊爐 食宵夜 仲有 探病 談心 等等等等
就係唔會賣保險同傳銷 , 其他樣樣精
歡迎加入 D4狂野團
作者: 黑道明 時間: 2023-2-22 22:11
同意 , 依家只係老野一齊玩情懷 , 以前既主力依家都4X歲
EPC FORUM又冇咩 2X歲既人
作者: 黑道明 時間: 2023-2-22 22:13
係哦 , 所以先麻煩
3月中 測試就會知點搞好
In game 最好 , Discord 係次選
battle net. 唔考慮住, 個個都要ADD我先會搞唔掂
作者: takayo72 時間: 2023-2-23 07:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ken9999 時間: 2023-2-23 10:30
回覆 54# takayo72
我想講……一來唔好搞到大編,二來管理關係自己另外開個GROUP好過
呢類遊戲GROUP太公開的話係會出現好多污糟邋遢野,除非係高手口中既所謂低端群
作者: takayo72 時間: 2023-2-23 10:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: zerogambit@@@@ 時間: 2023-2-23 10:56
其實discord server 係唔係要create個個人係電腦run個discord 先work ?
我未開過所以唔清楚。
我所講嘅係會 ...
takayo72 發表於 2023-2-23 10:40
discord開group既所有data都係放discord server, admin唔需要長開自己部機都得.
我自己都開左個group internal打機用, 開幾多間room, 每個channel可以做D咩都可以set.
作者: ken9999 時間: 2023-2-23 11:03
回覆 56# takayo72
你其實當只係開左個WhatsApp/LINE Group咁既交流群去理解就得,要用server長期掛住既通常都係要落BOT去管理先會咁做
管理權可以由開群既admin去委任群內成員做次一級管理,當然admin唔做時係可以轉移admin權限俾其他人,除非admin直接失蹤啦,不過呢種時候通常都會直接另起爐灶
作者: OLD-XEON 時間: 2023-2-23 14:23
唔會咧, 當年你地都係打到零晨3-4點, 之後我都係搵鬼佬打~
作者: 黑道明 時間: 2023-2-23 20:31
你咪就係果個痴線佬

作者: OLD-XEON 時間: 2023-2-24 10:14
當年真係堅,打到6-7點, 訓兩粒鐘就返工~
作者: melfigfu 時間: 2023-2-24 12:24
經驗教訓我,唔好正價買預購/新 game。
一係server 未完善/ 多 bug遊戲感受好差,到個幾月完善左真係開始玩到就特價。
一係就 隻game 根本就唔係完全版,焗人買 DLC 。遲買game 連 season pass 仲要平過正價買。
作者: 黑道明 時間: 2023-2-24 12:48
早買早享受,遲買平幾舊
不過D4 唔會咁早平,因為傾緊收購麻,平左估價會跌
作者: dan_dan 時間: 2023-2-24 18:41
大家會玩咩角色?
sorcerer或者 Rogue, 不過 sorcerer似wizard
作者: takayo72 時間: 2023-2-24 19:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: takayo72 時間: 2023-3-1 09:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: takayo72 時間: 2023-3-1 09:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: takayo72 時間: 2023-3-1 11:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: PSP 時間: 2023-3-1 12:57
我驚好似手機版咁要排隊至入到game, 買左pc版,會在DECK玩
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: rabbit82047 時間: 2023-3-1 14:06
今次應該都會買
單純只想睇故事,唔知會唔會交待 Leah 既後續
至於 Grinding 就一定唔會,真係無時間玩
作者: takayo72 時間: 2023-3-3 17:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Archvictoros 時間: 2023-3-5 16:53
本帖最後由 Archvictoros 於 2023-3-5 16:54 編輯
回覆 71# takayo72
3月尾出港幣買blizzard games。
利申:已買台幣終極版D IV
作者: dan_dan 時間: 2023-3-6 16:30
已課ult.版
作者: Archvictoros 時間: 2023-3-6 18:08
回覆 73# dan_dan
同情況
作者: takayo72 時間: 2023-3-7 15:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doppelganger 時間: 2023-3-7 21:15
回覆 67# takayo72
我張都只是1060 6g
係咪唔會有cd版?
作者: takayo72 時間: 2023-3-8 07:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dan_dan 時間: 2023-3-8 11:36
唔知有無SEA server

作者: KINGLEELEE 時間: 2023-3-8 12:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: takayo72 時間: 2023-3-8 12:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BigLaw 時間: 2023-3-9 08:59
你預 1080p , 中級 ,60格左右
作者: BigLaw 時間: 2023-3-12 09:25
已填表格, 已預購了
作者: dan_dan 時間: 2023-3-13 10:38
https://youtu.be/ABW3lDyjj_I
barbar一開始出山洞竟然有cutsence
作者: takayo72 時間: 2023-3-14 08:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 莎月美希 時間: 2023-3-14 09:25
唔好意思,想請教一下,月尾香港區會轉用港幣,咁台幣平D定港幣平D?我唔係好識,謝謝。
作者: piggy626 時間: 2023-3-14 09:59
標準版 NT$2,219 ~ HKD 569
但香港未有售價
作者: takayo72 時間: 2023-3-14 11:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ken9999 時間: 2023-3-14 13:37
BETA去到27號,但係28號先開始收HKD,都唔知係咪特登咁做

作者: 莎月美希 時間: 2023-3-14 14:43
純粹想要魔獸果隻坐騎及玩下故事,所以唔急玩BETA,我見PlayStation版賣549蚊,好似平小小咁。
作者: HKEPC852 時間: 2023-3-14 17:28
OB去到27號,但28號先收港幣,玩野啊…
作者: 黑道明 時間: 2023-3-14 21:15
你可以透過線上的 4 名玩家合作模式來召集一群惡魔殺手的隊伍。
姐係得4個同隊. 即使大地圖可以多人?
在任何玩家附近擊殺惡魔將會給予 5% 的額外經驗值。若你是在隊伍成員附近擊殺則會給予額外 10% 的經驗值。
如果有100人一齊搶打或一齊行 , 咁會有 515%經? , D3同隊會吸EXP. 咁計法 , 集體速升會好開心
以下是你能夠在公開 Beta 測試與搶先體驗周末與艾薩瓦激戰的最佳時機:
台灣時間 3 月 19 日的凌晨 1 點、凌晨 3 點、下午 1 點與下午 3 點
台灣時間 3 月 26 日的凌晨 1 點、凌晨 3 點、下午 1 點與下午 3 點
唔通我地要轉打亞服同泡菜搶server?
作者: takayo72 時間: 2023-3-14 21:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: takayo72 時間: 2023-3-15 08:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dan_dan 時間: 2023-3-15 10:13
有無discord 入? beta 可以睇下入邊個server
作者: holyAS 時間: 2023-3-15 15:46
4個真係唔太過穩
作者: dan_dan 時間: 2023-3-16 08:54
[attach]2363904[/attach]
有得download beta
作者: dan_dan 時間: 2023-3-16 16:58
[attach]2363971[/attach]
Beta 第一個world boss
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: dan_dan 時間: 2023-3-16 21:58
https://www.youtube.com/watch?v=fGdnys7CKHY
竟然支援DLSS3
作者: qkuser 時間: 2023-3-17 10:04
好耐無打機, 有d 興趣 ,想問下amd 5900h 核顯 夠唔夠玩
作者: takayo72 時間: 2023-3-17 11:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

