Board logo

標題: KOF 15 特價好似幾抵玩,另外配咩制玩好? [打印本頁]

作者: Kin_2012    時間: 2023-2-14 13:19     標題: KOF 15 特價好似幾抵玩,另外配咩制玩好?

上網有人介紹 m30, 有無人用過?
作者: bobopig    時間: 2023-2-14 13:39

上網有人介紹 m30, 有無人用過?
Kin_2012 發表於 2023-2-14 13:19

咩機?
ps5?
不是用番hori?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: Kin_2012    時間: 2023-2-14 14:28

咩機?
ps5?
不是用番hori?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
bobopig 發表於 2023-2-14 13:39


PC steam
作者: holyAS    時間: 2023-2-14 15:51

steam一律elite
作者: Kin_2012    時間: 2023-2-14 16:12

steam一律elite
holyAS 發表於 2023-2-14 15:51


唔明
作者: bobocar    時間: 2023-2-14 17:23

剩主體係 ok

但如果加埋堆 DLC 就 幾襟計
作者: Kin_2012    時間: 2023-2-14 17:25

剩主體係 ok

但如果加埋堆 DLC 就 幾襟計
bobocar 發表於 2023-2-14 17:23


Deluxe 版有跟 ?

THE KING OF FIGHTERS XV Deluxe Edition
[Product Contents]
- "THE KING OF FIGHTERS XV" Base game
- KOF XV DLC Characters "Team GAROU"
- KOF XV DLC Characters "Team SOUTH TOWN"

[Special Bonus]
- Exclusive Bonus
KOF XV DLC Costume "CLASSIC LEONA"
作者: bobocar    時間: 2023-2-14 17:30

本帖最後由 bobocar 於 2023-2-14 17:32 編輯
Deluxe 版有跟 ?

THE KING OF FIGHTERS XV Deluxe Edition

- "THE KING OF FIGHTERS XV" Base game
- K ...
Kin_2012 發表於 2023-2-14 17:25


少左兩三隊..再加真吾....轉頭應該又出新登場...

不過依家入都可以 ...自己加番 大蛇  待魂 多 74皮.
作者: Kin_2012    時間: 2023-2-14 18:29

少左兩三隊..再加真吾....轉頭應該又出新登場...

不過依家入都可以 ...自己加番 大蛇  待魂 多  ...
bobocar 發表於 2023-2-14 17:30


我好少打機,見幾平對電腦要求又唔高,所以諗住不如試下.
作者: bobopig    時間: 2023-2-14 18:44

PC steam
Kin_2012 發表於 2023-2-14 14:28

120蚊左右
俾多3x 有deleux 版
但 d 人唔吸引

[attach]2359904[/attach]

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: Kin_2012    時間: 2023-2-14 18:54

120蚊左右
俾多3x 有deleux 版
但 d 人唔吸引



via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
bobopig 發表於 2023-2-14 18:44


唔識, D人有分?
作者: bobopig    時間: 2023-2-14 19:33

唔識, D人有分?
Kin_2012 發表於 2023-2-14 18:54

如果你對整個 snk 歷史唔深
你只需睇型唔型

佢 del 多左 南鎮隊 同 餓狼 mask of the wolve 隊
南鎮係 黑社會
mask 係餓狼 mask 個編三個角
每一隊各賣 3X,兩隊 7x
而家 4x 俾晒你

如果你想試,可以下載隻手遊玩下先
ok 先買真正格鬥遊戲

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: bobopig    時間: 2023-2-14 19:34

剩主體係 ok

但如果加埋堆 DLC 就 幾襟計
bobocar 發表於 2023-2-14 17:23

原本遊戲三百幾4百
而家平三百,用一百蚊買下隊,當送。

不過留番三百黎等 SF 6 會仲實際

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: bobopig    時間: 2023-2-14 19:35

上網有人介紹 m30, 有無人用過?
Kin_2012 發表於 2023-2-14 13:19

格鬥梗係配 stick la

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: Kin_2012    時間: 2023-2-15 01:50

格鬥梗係配 stick la

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
bobopig 發表於 2023-2-14 19:35


Stick 好過手制?

以兩樣都無咩點玩過計。
作者: bobopig    時間: 2023-2-17 19:07

Stick 好過手制?

以兩樣都無咩點玩過計。
Kin_2012 發表於 2023-2-15 01:50

正常係
你去睇 格鬥比賽,9成都係用 stick
只有小量會用pad

當然你睇自己習慣

kof 4個拳腳還好

sf 係6個拳購,手制好唔方便


如果你係街經過機鋪,你入去俾幾蚊試下。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: bobocar    時間: 2023-2-17 21:51

本帖最後由 bobocar 於 2023-2-17 21:52 編輯

啲大制都要搵 三和..清水..嗰種

平價Stick就算啦....用番 pad 可能重好..
作者: 獨行俠    時間: 2023-2-18 07:32

用緊TE2
係唔錯
而家興用呢D joystick
唔用碌棍出招

https://www.youtube.com/watch?v=HaUA8TSS-F0
作者: Getchu    時間: 2023-2-18 08:32

用緊TE2
係唔錯
而家興用呢D joystick
唔用碌棍出招
獨行俠 發表於 2023-2-18 07:32


hitbox好耐啦...主要係比賽禁用,所以先興唔起
物理按鍵優勢同搖杆無得比





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2