作者: 風十三 時間: 2021-12-25 13:55 標題: 啱啱開機見到 Steam "Ready or Not"
想問下買佢,係唔係唔洗買 Black OPS II,因為玩法一樣。
有新玩新。
[attach]2299851[/attach]
[attach]2299852[/attach]
作者: pandahk 時間: 2021-12-25 14:16
1. 唔洗買 Black OPS II
2. 玩法唔一樣
作者: thereus 時間: 2021-12-25 15:07
壓倒性好評 woo
作者: 風十三 時間: 2021-12-25 15:09
睇片
[youtube]iTwq-2ORSkw[/youtube]
作者: fkjohnny 時間: 2021-12-26 01:30
兩個唔同類型既game喎,不過RON好易死就真
作者: 獨行俠 時間: 2021-12-26 08:36
買完玩兩個鐘
唔岩玩就退款
最好方法

