Board logo

標題: [電腦遊戲] 啱啱開機見到 Steam "Ready or Not" [打印本頁]

作者: 風十三    時間: 2021-12-25 13:55     標題: 啱啱開機見到 Steam "Ready or Not"

想問下買佢,係唔係唔洗買 Black OPS II,因為玩法一樣。
有新玩新。
[attach]2299851[/attach]
[attach]2299852[/attach]
作者: pandahk    時間: 2021-12-25 14:16

想問下買佢,係唔係唔洗買 Black OPS II,因為玩法一樣。
有新玩新。
風十三 發表於 2021-12-25 13:55


1. 唔洗買 Black OPS II
2. 玩法唔一樣
作者: thereus    時間: 2021-12-25 15:07

壓倒性好評  woo
作者: 風十三    時間: 2021-12-25 15:09

睇片
[youtube]iTwq-2ORSkw[/youtube]
作者: fkjohnny    時間: 2021-12-26 01:30

兩個唔同類型既game喎,不過RON好易死就真
作者: 獨行俠    時間: 2021-12-26 08:36

買完玩兩個鐘
唔岩玩就退款
最好方法





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2