作者: WAI2 時間: 2020-5-10 05:18 標題: 其實PS4,switch點解唔出以前DC既4打既power stone1,2?
本帖最後由 WAI2 於 2020-7-1 00:10 編輯
如果出就正lu
作者: Pppk 時間: 2020-5-10 10:11
任天堂一隻大亂鬥玩晒
作者: HAKAIDER 時間: 2020-5-10 18:46
大亂鬥 ?! 有排都未去到power stone 果個層次
單係三維空間 + 場地機關互動現時未有其他game 可以超越到
仲未計果堆可以互搶嘅item 同全場只有七粒嘅power stone
作者: Rosa 時間: 2020-5-10 18:58
回覆 3# HAKAIDER
Capcom wo...咪睇少佢...
佢做野有幾多成係合機迷口味...
最近手遊果邊,用魂斗羅 歸來 換皮改成 岩男X都夠膽.........
作者: WAI2 時間: 2020-5-10 22:23
大亂鬥唔同power Stone,我覺得power stone好玩d
作者: HAKAIDER 時間: 2020-5-10 22:57
https://www.youtube.com/watch?v=EEiPj30yKMk
NAOMI 底板時代嘅Gapcom 真係好輝煌................
作者: benchan2 時間: 2020-5-11 10:53
search返成20年前嘅IP, 期待捉猴啦之類新作會機會大啲
作者: 餓狼 時間: 2020-5-11 14:15
以而家嘅ai同主機性能
出返 seaman 先正

