作者: 餓狼 時間: 2020-3-2 17:48 標題: FF7Remake demo來了
衝呀~~~~
作者: goshigoo 時間: 2020-3-2 17:55
兒時既回憶!
正!
作者: Tube 時間: 2020-3-2 18:07
本帖最後由 Tube 於 2020-3-2 20:00 編輯
下載中
真心鍾意戰鬥系統,有turn base feel 但又很刺激好modern !
讚!
作者: dan_dan 時間: 2020-3-2 20:27
好正
作者: chriskbchan 時間: 2020-3-2 22:09
已打完,正!
作者: rabbit82047 時間: 2020-3-2 22:18
本帖最後由 rabbit82047 於 2020-3-2 22:19 編輯
唔知點解, FF VII 玩過 N 次, 但就係一路都無爆過
今次 Remake 想補, 但又明知無時間玩 RPG 類遊戲
加上 FF XV 旅行雜誌, 召喚獸好睇唔好食, battle system 就係不停撳掣, 中段都未到就已經封存
持續憂疑中
作者: dan_dan 時間: 2020-3-2 22:43
招counter attack 好正,打暈人會有burst attack 出現
作者: Pppk 時間: 2020-3-3 03:06
Ff7 demo同當年隻試玩都係去到打個隻嘢到
我無Ps4,有玩嘅係唔係30fps到?
作者: kezzini 時間: 2020-3-3 11:01
未玩過FF7,
今次DEMO 揀EASY難度, 基本上無腦亂砍,
DEMO亦未有升技玩節,
故事目測都OK,
可以一戰
唯一不滿係男主下巴真係太尖....蛇精男咁....
作者: ki_cat 時間: 2020-3-3 11:13
無研究,點睇係唔係30fps?
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: chriskbchan 時間: 2020-3-3 15:07
[youtube]71UpyAu6mEU[/youtube]
作者: dan_dan 時間: 2020-3-3 15:46
30fps..我用ps4 非pro 版玩打尾大佬好流暢唔覺有drop frame
作者: bobocar 時間: 2020-3-3 18:12
我覺喎...可能 pc 慣左開 4k 60 玩遊戲..依家玩 ps4 就算係 pro 機換左 SSD 都覺得唔係咁流暢!!
等 ps5 來...一定要即換....
作者: chriskbchan 時間: 2020-3-3 18:34
換咗PS5唔代表可以即時變咗60fps, 隻game(同大部份PS4 game一樣)好明顯係cap咗30fps.
作者: dan_dan 時間: 2020-3-3 19:06
Pro 版有無performance mode?
如果有會唔會有60fps
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: 餓狼 時間: 2020-3-3 19:08
等PC版囉
作者: XABI 時間: 2020-3-3 20:56
用UE4,ps4同ps4 pro唔會太大分別
之前DQ11同KH3佢地玩熟晒
作者: Pppk 時間: 2020-3-4 10:04
性能唔足,多少要汁靚佢,唔係唔出得街,都唔知話佢好定唔好
作者: 餓狼 時間: 2020-3-4 12:29
唉
基佬遊車河咁出咪好囉
作者: chriskbchan 時間: 2020-3-4 23:57
Pro 版有無performance mode?
如果有會唔會有60fps
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2) ...
dan_dan 發表於 2020-3-3 19:06
無呀 Pro 版一樣只有 30 fps
作者: dan_dan 時間: 2020-3-5 13:42
PRO 版有特別設定無普通版PS4 無架?
作者: usei 時間: 2020-3-5 14:04
PS5 有無 freesycn 個類功能 ?
主機肯定是強制 Vsycn , 有 freesycn 會順點
作者: jacktsui 時間: 2020-3-5 16:15
大作點都會優化掛
雖然PS5唔係老馮優化
作者: chriskbchan 時間: 2020-3-5 18:59
有設定唔代表隻game要支援有關設定
作者: chriskbchan 時間: 2020-3-5 19:00
一日未出一日都無人可以肯定
作者: chriskbchan 時間: 2020-3-5 19:03
唔一定,例如 Bloodborne 到今日都無為 PS4 Pro 出加強版
作者: jacktsui 時間: 2020-3-5 20:08
回復 26 #chriskbchan
From software 其實好細規模
via HKEPC Reader for Android
作者: rabbit82047 時間: 2020-3-5 21:45
唔知有無人好似我咁唔鐘意佢個 battle system?
好地地 RPG 俾佢搞到成個 ARPG 咁, 組隊都係得單人打
我去玩薩爾達傳說唔好?
CG 幾靚都假
作者: 餓狼 時間: 2020-3-5 22:19
你玩晒個demo未?
有得換人喎
秒換
作者: akitohk 時間: 2020-3-6 01:08
hdmi 2.1 有VRR 同ALLM
Xbox series x 講明有, ps5 都係hdmi 2.1 好難會無
不過厘隻都會諗等唔等NEXT GEN 完全版連埋part 2先玩
作者: bobopig 時間: 2020-3-6 01:43
hdmi 2.1 有VRR 同ALLM
Xbox series x 講明有, ps5 都係hdmi 2.1 好難會無
不過厘隻都會諗等唔等NEX ...
akitohk 發表於 2020-3-6 01:08
唔係 part 3 咩? 分幾章喎
via HKEPC Reader for Android
作者: bobopig 時間: 2020-3-6 01:44
可能佢意思係雙打。最埋 2p制。
男女朋友一齊打掛
via HKEPC Reader for Android
作者: akitohk 時間: 2020-3-6 02:54
本帖最後由 akitohk 於 2020-3-6 02:56 編輯
一直只講multiple無講明分幾多, 佢依家keep 住加野, 3 part 應該未必得
我預佢出得第二PART PS5時第一PART已有PS5 完全版
等佢出一個完整合集既完全版我諗起碼又等多幾年
望住XV 咁樣拆開最後又補唔晒
佢依家咁玩隨時仲預佢有DLC alternative ending 都唔出奇
作者: shingzhk 時間: 2020-3-6 04:04
本帖最後由 shingzhk 於 2020-3-6 04:08 編輯
應該唔係, 相同問題我玩FF13 ABC果陣已經諗緊
半即時戰鬥一向係FF系列賣點, 一堆character 不停落指令同時間鬥快
兩個斬緊果陣另一個望住其他人放buff
去到最後由FF13-3 開始變左單角色控制,
FF15 就算有時一齊上, 其他人都係NPC,
戰力好大程度取決係禁制既timing準唔準, 要走位睇角度距離
唔係考慮組合裝備平衡施法之類, 作為RPG黎講, 總覺得唔爽
作者: chriskbchan 時間: 2020-3-6 11:39
本帖最後由 chriskbchan 於 2020-3-6 11:40 編輯
hdmi 2.1 有VRR 同ALLM
Xbox series x 講明有, ps5 都係hdmi 2.1 好難會無
不過厘隻都會諗等唔等NEX ...
akitohk 發表於 2020-3-6 01:08
有幾多人部電視支援 HDMI 2.1?
其實 VRR 同 ALLM 今日 Xbox One S 和 X 已經有
作者: chriskbchan 時間: 2020-3-6 11:43
但呢個係原FF7的特色
組隊唔係單人打,你落咗command後隨時可以換人
作者: akitohk 時間: 2020-3-6 12:03
X1X/S 要夾freesync mon 同極少數有freesync 既tv先得
今年開始既電視我相信有hdmi 2.1 既機會高好多
作者: rabbit82047 時間: 2020-3-6 13:15
本帖最後由 rabbit82047 於 2020-3-6 13:16 編輯
本來係半即時制, 接近回合制
但重制版基本上變左即時戰鬥模式, 類 ARPG
玩家基本只操縱一個角色, 其他由 AI 控制
結果係玩家無論點轉都係操縱一個角色, 而唔係指揮全隊戰鬥 (最在意呢點)
咁改戰鬥表演力好強, 但少左回合制既策略性, 呢個都係回合制 RPG 特色
十代之後, 每代 FF 都係失望 (12 無玩, 14 mmorpg), 就係個戰鬥系統最不滿, 咁玩我不如直拉搵隻 ARPG 玩
13 主線全線性推進, 15 為開放世界而開放 (都唔講基路旅行
作者: 餓狼 時間: 2020-3-6 16:52
而家
試就試咗demo喇
淨返嘅問題就係斬幾件嚟賣
呢集應該一洗FF13到15嘅頹風
作者: oagan 時間: 2020-3-6 21:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: botsang 時間: 2020-3-6 21:42
打完,好攰,有少少頭暈添.......
係遊戲既問題?抑或我老了?
作者: rabbit82047 時間: 2020-3-6 23:26
回覆 40# oagan
因為佢掛 FF7 個名, 未呻下
FF XV 真係我第一隻四份一都未玩到就放低既 FF 系列
FF7 睇黎都係唔需要補
回合制真係開始變小眾, 可能宜家既人唔鐘意慢節奏, 一味要快同刺激啦
同社 DQ XI, 八方旅人 (歧路旅人) 口碑唔錯, 但講吸睇球都係唔及 FF
作者: chriskbchan 時間: 2020-3-7 00:11
係喎仲有 classic mode 未試
又有理由玩多一次

作者: rockie577 時間: 2020-3-8 01:18
個戰鬥mode 幾好wor.. 起碼好過新果隻ff..
作者: dan_dan 時間: 2020-3-8 12:26
我玩咗幾次其實個戰鬥系統唔差,出魔法補血可以唔駛撳O ,可以直接用熱鍵 L1+ 4粒掣就唔會中途打斷出魔法或補血。
Classic mode 和 Easy mode 係一樣,只係Classic 戰鬥時你可以蹺埋手自動幫你打,自己可以按幾時出大招或補血又或者嫌自動波打得慢可以自己控制打返。
作者: 餓狼 時間: 2020-3-8 15:42
要你打我一下
等
我又打番你一下先叫FF7
乜都唔改照搬就話昆水冇誠意
大改又話你已經唔係乜乜乜,我不如玩物物物
有心抽插
點都有位插落去嘅
作者: rabbit82047 時間: 2020-3-8 21:18
單講策略性完全唔同, 如果由 DS, 仁王, 隻狼 或者係 ARPG 過黎玩, 應該唔覺有咩問題
但如果你係由傳統 RPG, 或者以期望 RPG 續作黎玩, 你會即時俾個 battle system turn down
其實問題就係 FF 個名, 不過既然 FF XIII 已經開始失望, FF XV 又未玩哂
本身就預左 FF 早就變左, 的確唔適合再講咩既, Wishlist write off 就得
FF7R 個 Classic mode = Easy mode 可以無視, 直接用 Easy mode 好過宜家叫 Classic mode
作者: tagcola 時間: 2020-3-15 17:30
係時候血拼一番

