Board logo

標題: PES2009一問.... [打印本頁]

作者: ckskaka1992    時間: 2009-3-19 23:00     標題: PES2009一問....

我想知道佢有冇得買球員....
唔係好識睇英文....
按邊個制..
作者: CMZ    時間: 2009-3-21 22:48

咩 mode?
不過我未玩 master league, 應該有的





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2