作者: EPC之子 時間: 2009-2-5 17:08 標題: 大家覺得08年最好玩既game是什麼?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sonilmk 時間: 2009-2-5 17:12
racing - Grid
作者: licgfg 時間: 2009-2-5 17:24
crysis已經係零七
作者: 各位hello 時間: 2009-2-5 17:25
for me, gta4 一定係
[ 本帖最後由 各位hello 於 2009-2-5 17:25 編輯 ]
作者: zaha 時間: 2009-2-5 17:25
令我記得都係GTA4
一般的....ra3 , FAR CRY 2 吧...
仲有其他的唔記得
作者: EPC之子 時間: 2009-2-5 17:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: zaha 時間: 2009-2-5 17:44
一般LA
對比的話,比較新的,EA個隻走佬GAME(支援physx個隻)
玩到唔識玩
而且主題都好似得個走字,對比我都係會玩far cry / ra3
gta4 等緊地圖mod .....車mod,,,有得改,可以飄下車,地圖mod,秋明山個D
會抵玩好多...而家冇乜MOD 冇野玩
作者: Adele 時間: 2009-2-5 17:57
l4d, 同唔同人玩, keep到仲有新鮮感, 希望快D出新地圖
作者: bibilubi 時間: 2009-2-5 18:01
l4d, gta4, grid, 其他冇咩印象
作者: yiufai1988 時間: 2009-2-5 18:04
應該都係GTA4
自由度大左, 做主線任務做到悶又可以叫人出黎玩~又可以遊車河~
其他有兩隻GAME都好正
射擊 - L4D
一隻比較同期作中 有創意玩法,好講求合作性, 同埋好多機都可以玩到
賽車 - GRID
畫面一流,但好流暢, 同玩法合我心意 夠易玩
作者: tafdom 時間: 2009-2-5 18:13
GRID 2K9 GTA IV~~

作者: kenki 時間: 2009-2-5 18:20
Mirror Edge, Cool
作者: holyAS 時間: 2009-2-5 18:24
l4d
戦女神ZERO
作者: tafdom 時間: 2009-2-5 18:28 標題: 回覆 12# 的帖子
呢隻係09 wor
作者: alexanderwong1 時間: 2009-2-5 18:42
我覺得係GTA4
作者: sephy 時間: 2009-2-5 18:45
gta4 for sure
作者: ROGER914 時間: 2009-2-5 19:04
點解冇人講DMC4同Assassins Creed,,,
大家忘記左喇!!!
作者: bobocar 時間: 2009-2-5 19:08
DEAD SPACE ....NBA2K9...GRID..
The Witcher Enhanced Edition.. 以上都好玩都買左正
版支持
作者: bobocar 時間: 2009-2-5 19:11
DMC4 我覺得係咁多集 DMC最差的一隻....
Assassins Creed 任務重覆太多喇..減哂分.
個人意見
作者: chunkymunkey 時間: 2009-2-5 19:41
best of 08, in my opinion, L4D hands down
Fallout 3, Far Cry 2 are good too
Mirror's edge is nice so far for 09 but Fear 2 and Dawn of War 2 is coming soon
作者: sonilmk 時間: 2009-2-5 19:42
Assassins Creed 最初感覺唔錯, 好新鮮同好cool.
不過任務真係玩來玩去都一樣.
我都想投Mirror edge! 不過佢遲左出
作者: tafdom 時間: 2009-2-5 20:16
Assassins Creed感覺好新鮮
但係任務成日重覆....加上冇字幕...no gd.
作者: hkdick99014 時間: 2009-2-5 20:35
無乜點玩GAME..只係玩左POP4, RA3
RA3 真係失望了一點
作者: scc208 時間: 2009-2-5 22:47
FIFA09, GRID
作者: speterlau 時間: 2009-2-5 23:06
TF2>Spore>Mirror's Edge
作者: xdarrenx 時間: 2009-2-5 23:10
L4D
GTA 除非畫面動作靚之外, 覺得SA好玩D.....
作者: Chelsea888 時間: 2009-2-5 23:11
NBA 2K9
作者: q78712178 時間: 2009-2-5 23:14
pes 09同GTA IV
作者: bbbaaa 時間: 2009-2-5 23:23
L4D
作者: kazami.akito 時間: 2009-2-5 23:24
無人講fallout3 = =?
gamespy比夠100/100分既正game
唔通......無中文版就無人講?
作者: Half-Life2 時間: 2009-2-5 23:32
hl2 ep2
eli之死
結束左佢十年(real time)既生命
作者: gpx105 時間: 2009-2-5 23:40
GTA4
作者: azothterry 時間: 2009-2-5 23:43
L4D!!!
好少買正版
作者: jasugun 時間: 2009-2-5 23:47
dead space!!
問答無用
氣氛一流, 玩法富特色, 故事有深度
作者: jasugun 時間: 2009-2-5 23:51
同感, dmc4前半段會覺得好正
後半段不願置評
作者: AMD 時間: 2009-2-6 00:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Van仔 時間: 2009-2-6 01:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: zaha 時間: 2009-2-6 16:42
max fps 30
開車個到好唔慣
最大問題都係max 30 fps....我全開同全low 都係30 fps
如果唔係的話,有得set 自己個樣個d都唔錯
作者: ericpo 時間: 2009-2-6 16:53
我會揀Left 4 dead ,依家仲玩緊
作者: norai 時間: 2009-2-6 16:55
投L4D 信心一票 玩法正 online 同人合作過關 難度夠高
每次玩都有唔同感覺
作者: kix153 時間: 2009-2-6 16:55
FSX
作者: 愛神 時間: 2009-2-6 20:31
一定係fallout3
Portal 係咪08?
作者: Fiesla 時間: 2009-2-6 21:20
Dead Space is the best
作者: shadowttw 時間: 2009-2-6 22:00
SURE GTA4 LA~~~
作者: metallica100 時間: 2009-2-6 22:01
好似07

作者: dom 時間: 2009-2-7 01:29
我諗唔到.......08 年無咩太值得一玩再玩既大作
作者: jayleung168 時間: 2009-2-7 02:02
GTA IV
作者: Van仔 時間: 2009-2-7 04:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: goodjames 時間: 2009-2-7 11:09
Fallout 3
個story好正
GTA IV除了畫面外,我覺得佢無SA咁好玩、無SA個種新鮮感
作者: 愛神 時間: 2009-2-7 13:26
好奇怪, fallout 3令我諗起當年既"金庸群俠傳"
又係行黎行去解任務, 攞道具, 揀做好人壞人, 升lv, 學技, 打人殺人等等
[ 本帖最後由 愛神 於 2009-2-7 13:27 編輯 ]
作者: player23 時間: 2009-2-7 13:30
l4d

作者: alexwongyung 時間: 2009-2-7 13:40
Fallout 3 - 初初玩會幾驚嘅一隻game,不過玩玩吓又會令人上癮
Grid - 畫面靚,又流暢,要求又低,仲有得玩漂移
作者: 小雲天 時間: 2009-2-7 16:14
MGS4
作者: Evangelion1202 時間: 2009-2-7 16:39
gta4任務太短 好快打爆機
作者: jasugun 時間: 2009-2-7 18:50
好懷念
絕世武學野球拳
作者: kkwai 時間: 2009-2-7 20:46
DEAD SPACE
作者: polowong 時間: 2009-2-7 21:09
dead space~故事唔錯~
left 4 dead~同朋友仔玩真係好正!~
pes2009~系列骨灰級fans
作者: dom 時間: 2009-2-7 22:05
Sorry 要更正
我忘記左 COD4
作者: jasugun 時間: 2009-2-8 05:17
cod4係07年
作者: bebe2803 時間: 2009-2-8 05:26
08 年出 有玩過果 D 隻隻都冇興趣
作者: Oo 時間: 2009-2-8 10:43
Fallout 3
作者: resama 時間: 2009-2-8 10:52
投L4D
玩極唔厭
作者: desmondleung 時間: 2009-2-8 14:50
Quantum of Solace & Call of Duty
作者: gp01fb 時間: 2009-2-8 20:49
nba 2k9
作者: lokkk 時間: 2009-2-9 11:34
l4d
作者: almon_wong 時間: 2009-2-13 02:21
gta 4...
作者: kazenorin 時間: 2009-2-13 09:15
SA 既任務亦都好玩 D
不過 GTA IV 幾「多元化」
另外...
Spore 太易玩到冇乜野玩
前4 Stage 太短, Space Stage 又唔係真係好 Open Sandbox...
[ 本帖最後由 kazenorin 於 2009-2-13 09:16 編輯 ]
作者: barryli 時間: 2009-2-14 12:21
pes2009.................
作者: metallica100 時間: 2009-2-14 12:37
原帖由 kazenorin 於 2009-2-13 09:15 發表
![]()
SA 既任務亦都好玩 D
不過 GTA IV 幾「多元化」
另外...
Spore 太易玩到冇乜野玩![]()
前4 Stage 太短, Space Stage 又唔係真係好 Open Sandbox...
SA 任務種類多過IV
IV d mission都離唔開殺,賽車,等等
最緊要係IV 可以玩lift同埋樓梯
其實IV 冇左minigun有一個好處 就係唔會咁多cheater 拎minigun掃
但係本人好支持佢加幾把LMG,出少D,好似之前VC把M60咁
作者: Kio26 時間: 2009-2-14 20:55
Fallout 3 好襟玩
作者: kin04 時間: 2009-2-14 21:33
都係GTA4....哈
作者: i-storm 時間: 2009-2-15 18:21
Vote for L4D
作者: Sunny.notebook 時間: 2009-2-15 18:25
Mirror's edge
一次性遊戲
作者: Predator 時間: 2009-2-15 20:08
L4D
作者: 征木天地 時間: 2009-2-16 11:21
石村小英雄
\(三)/
[ 本帖最後由 征木天地 於 2009-2-16 11:21 編輯 ]
作者: helloko2003 時間: 2009-2-16 13:18
十卜十卜
作者: 小白豬 時間: 2009-2-16 15:21
GTA4仲未玩過
作者: azothterry 時間: 2009-2-16 15:22
COD, Dead Space, L4D
作者: macross7ra 時間: 2009-2-16 15:25
mass effect
dead space
作者: hihi424 時間: 2009-2-18 21:39
gta4,部腦玩唔到
作者: 曼加拉 時間: 2009-2-22 03:57
crysis warhead'GRID'L4D'GTA4
作者: Katecca 時間: 2009-2-22 11:08
Support L4D
作者: abrt65478 時間: 2009-2-22 17:01
Left 4 Dead
作者: fungsiu 時間: 2009-2-24 23:09
1st Fallout 3!!!!
RPG+Shooter+a lot of GUNS+a lot of choices+nuke+blood+super handsome graphics I played for 100+ hours
2nd The Witcher Enhanced Edition
RPG+ Choices +good story
3rd Deadspace, Mass effect, Crysis Warhead
(Haven't complete L4D and GTA4 yet)
作者: dick_lai 時間: 2009-2-24 23:14
GTA4
作者: ironbluevision 時間: 2009-2-24 23:16
World of Warcraft: The Wrath of the Lich King
Warhammer Online: Age of Reckoning
作者: dragonair 時間: 2009-3-4 15:21
一定要投 Fallout 3 一票
地圖夠大,有劇情,自由度高,
咁先係真正 RPG
作者: FeverZzz 時間: 2009-3-7 14:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ck1790 時間: 2009-3-9 17:20
GTA 4
Fallout 3
作者: HKDMC 時間: 2009-3-9 17:49
Left 4 Dead
作者: Scuderia 時間: 2009-3-9 18:03
GTA IV
作者: rocketdive04 時間: 2009-3-9 18:44
Fallout3
Crysis
作者: zoo8866 時間: 2009-3-16 22:38
GTA4 同GRID我都玩好耐.....而家都有間中玩下
作者: blindfaith 時間: 2009-3-26 12:07
COD waw - 感覺幾好feel.....(買左咁多只game 最好feel之1)
assassin creed - 感覺超正..req 吾高又靚.... 但易悶
Warhead - 感覺ok....req 太高@@ feel 吾到full effect
RA3 - =.= 吾掂
L4D - 正~!正~!正~! 可惜正版入吾到老返server
Warhammer online - 失望.... 堂堂mmorpg 神級 mythic 既class design 太差 tank 埋身殺 healer / caster 太差......rouge 殺吾到乜... realm balance..... drop items....... 出 daoc origin 好過 (EA 俾佢出既話)...
08 最正game ........
CS ONLINE
可以吾洗$$ ....server 多人玩.....靚ping
作者: googleli 時間: 2009-3-26 12:08
Metal Gear Solid 4
作者: DarrenFCT 時間: 2009-3-27 13:52
LEFT 4 DEAD!!
作者: bereavement 時間: 2009-3-27 18:52
Fallout 3
GTA IV
Deadspace
Left4Dead
作者: mkfkenneth 時間: 2009-3-30 20:53
GTA 4
作者: manhoi 時間: 2009-3-31 01:19
Left4Dead
Warhead


