Board logo

標題: 大家覺得08年最好玩既game是什麼? [打印本頁]

作者: EPC之子    時間: 2009-2-5 17:08     標題: 大家覺得08年最好玩既game是什麼?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sonilmk    時間: 2009-2-5 17:12

racing - Grid 玩得好熱血  動作+ 冒險- Tomb raider underworld 冇令我失望
作者: licgfg    時間: 2009-2-5 17:24

crysis已經係零七
作者: 各位hello    時間: 2009-2-5 17:25

for me, gta4 一定係

[ 本帖最後由 各位hello 於 2009-2-5 17:25 編輯 ]
作者: zaha    時間: 2009-2-5 17:25

令我記得都係GTA4
一般的....ra3 , FAR CRY 2 吧...

仲有其他的唔記得
作者: EPC之子    時間: 2009-2-5 17:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: zaha    時間: 2009-2-5 17:44

原帖由 EPC之子 於 2009-2-5 17:40 發表
FAR CRY 2
ra3
都好悶

個人認為
如果gtapc 算08, 甘一定gta啦, 至少玩了2星期仲玩


一般LA
對比的話,比較新的,EA個隻走佬GAME(支援physx個隻)
玩到唔識玩 而且主題都好似得個走字,對比我都係會玩far cry / ra3 雖然3隻我已經冇玩

gta4 等緊地圖mod .....車mod,,,有得改,可以飄下車,地圖mod,秋明山個D
會抵玩好多...而家冇乜MOD 冇野玩
作者: Adele    時間: 2009-2-5 17:57

l4d, 同唔同人玩, keep到仲有新鮮感, 希望快D出新地圖
作者: bibilubi    時間: 2009-2-5 18:01

l4d, gta4, grid, 其他冇咩印象
作者: yiufai1988    時間: 2009-2-5 18:04

應該都係GTA4  
自由度大左, 做主線任務做到悶又可以叫人出黎玩~又可以遊車河~

其他有兩隻GAME都好正

射擊 - L4D
一隻比較同期作中 有創意玩法,好講求合作性, 同埋好多機都可以玩到

賽車 - GRID
畫面一流,但好流暢, 同玩法合我心意 夠易玩
作者: tafdom    時間: 2009-2-5 18:13

GRID 2K9 GTA IV~~
作者: kenki    時間: 2009-2-5 18:20

Mirror Edge, Cool
作者: holyAS    時間: 2009-2-5 18:24

l4d
戦女神ZERO
作者: tafdom    時間: 2009-2-5 18:28     標題: 回覆 12# 的帖子

呢隻係09 wor
作者: alexanderwong1    時間: 2009-2-5 18:42

我覺得係GTA4
作者: sephy    時間: 2009-2-5 18:45

gta4 for sure
作者: ROGER914    時間: 2009-2-5 19:04

點解冇人講DMC4同Assassins Creed,,,
大家忘記左喇!!!
作者: bobocar    時間: 2009-2-5 19:08

DEAD SPACE ....NBA2K9...GRID..

The Witcher Enhanced Edition.. 以上都好玩都買左正

版支持
作者: bobocar    時間: 2009-2-5 19:11

原帖由 ROGER914 於 2009-2-5 19:04 發表
點解冇人講DMC4同Assassins Creed,,,
大家忘記左喇!!!


DMC4 我覺得係咁多集 DMC最差的一隻....

Assassins Creed 任務重覆太多喇..減哂分.

個人意見
作者: chunkymunkey    時間: 2009-2-5 19:41

best of 08, in my opinion, L4D hands down

Fallout 3, Far Cry 2 are good too

Mirror's edge is nice so far for 09 but Fear 2 and Dawn of War 2 is coming soon
作者: sonilmk    時間: 2009-2-5 19:42

Assassins Creed 最初感覺唔錯, 好新鮮同好cool.
不過任務真係玩來玩去都一樣.
我都想投Mirror edge! 不過佢遲左出
作者: tafdom    時間: 2009-2-5 20:16

原帖由 ROGER914 於 2009-2-5 19:04 發表
點解冇人講DMC4同Assassins Creed,,,
大家忘記左喇!!!

Assassins Creed感覺好新鮮
但係任務成日重覆....加上冇字幕...no gd.
作者: hkdick99014    時間: 2009-2-5 20:35

無乜點玩GAME..只係玩左POP4, RA3
RA3 真係失望了一點
作者: scc208    時間: 2009-2-5 22:47

FIFA09, GRID
作者: speterlau    時間: 2009-2-5 23:06

TF2>Spore>Mirror's Edge
作者: xdarrenx    時間: 2009-2-5 23:10

L4D
GTA 除非畫面動作靚之外, 覺得SA好玩D.....
作者: Chelsea888    時間: 2009-2-5 23:11

NBA 2K9
作者: q78712178    時間: 2009-2-5 23:14

pes 09同GTA IV
作者: bbbaaa    時間: 2009-2-5 23:23

L4D
作者: kazami.akito    時間: 2009-2-5 23:24

無人講fallout3 = =?
gamespy比夠100/100分既正game
唔通......無中文版就無人講?
作者: Half-Life2    時間: 2009-2-5 23:32

hl2 ep2
eli之死
結束左佢十年(real time)既生命
作者: gpx105    時間: 2009-2-5 23:40

GTA4
作者: azothterry    時間: 2009-2-5 23:43

L4D!!!
好少買正版
作者: jasugun    時間: 2009-2-5 23:47

dead space!!
問答無用

氣氛一流, 玩法富特色,  故事有深度
作者: jasugun    時間: 2009-2-5 23:51

原帖由 bobocar 於 2009-2-5 19:11 發表


DMC4 我覺得係咁多集 DMC最差的一隻....

Assassins Creed 任務重覆太多喇..減哂分.

個人意見


同感, dmc4前半段會覺得好正
後半段不願置評
作者: AMD    時間: 2009-2-6 00:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Van仔    時間: 2009-2-6 01:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: zaha    時間: 2009-2-6 16:42

原帖由 Van仔 於 2009-2-6 01:14 發表
Saints Row 2

雖然少人玩,隻Game太抵死


max fps 30
開車個到好唔慣

最大問題都係max 30 fps....我全開同全low 都係30 fps
如果唔係的話,有得set 自己個樣個d都唔錯
作者: ericpo    時間: 2009-2-6 16:53

我會揀Left 4 dead ,依家仲玩緊
作者: norai    時間: 2009-2-6 16:55

投L4D 信心一票 玩法正 online 同人合作過關 難度夠高
每次玩都有唔同感覺
作者: kix153    時間: 2009-2-6 16:55

FSX
作者: 愛神    時間: 2009-2-6 20:31

一定係fallout3
Portal 係咪08?
作者: Fiesla    時間: 2009-2-6 21:20

Dead Space is the best
作者: shadowttw    時間: 2009-2-6 22:00

SURE GTA4 LA~~~
作者: metallica100    時間: 2009-2-6 22:01

原帖由 愛神 於 2009-2-6 20:31 發表
一定係fallout3
Portal 係咪08?

好似07
作者: dom    時間: 2009-2-7 01:29

原帖由 EPC之子 於 5-2-2009 05:08 PM 發表
我覺得都係crysis
太爽了


我諗唔到.......08 年無咩太值得一玩再玩既大作
作者: jayleung168    時間: 2009-2-7 02:02

GTA IV
作者: Van仔    時間: 2009-2-7 04:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: goodjames    時間: 2009-2-7 11:09

Fallout 3
個story好正

GTA IV除了畫面外,我覺得佢無SA咁好玩、無SA個種新鮮感
作者: 愛神    時間: 2009-2-7 13:26

原帖由 goodjames 於 2009-2-7 11:09 發表
Fallout 3
個story好正

GTA IV除了畫面外,我覺得佢無SA咁好玩、無SA個種新鮮感


好奇怪, fallout 3令我諗起當年既"金庸群俠傳"
又係行黎行去解任務, 攞道具, 揀做好人壞人, 升lv, 學技, 打人殺人等等

[ 本帖最後由 愛神 於 2009-2-7 13:27 編輯 ]
作者: player23    時間: 2009-2-7 13:30

l4d
作者: alexwongyung    時間: 2009-2-7 13:40

Fallout 3 - 初初玩會幾驚嘅一隻game,不過玩玩吓又會令人上癮
Grid - 畫面靚,又流暢,要求又低,仲有得玩漂移
作者: 小雲天    時間: 2009-2-7 16:14

MGS4
作者: Evangelion1202    時間: 2009-2-7 16:39

gta4任務太短 好快打爆機
作者: jasugun    時間: 2009-2-7 18:50

原帖由 愛神 於 2009-2-7 13:26 發表


好奇怪, fallout 3令我諗起當年既"金庸群俠傳"
又係行黎行去解任務, 攞道具, 揀做好人壞人, 升lv, 學技, 打人殺人等等


好懷念
絕世武學野球拳
作者: kkwai    時間: 2009-2-7 20:46

DEAD SPACE
作者: polowong    時間: 2009-2-7 21:09

dead space~故事唔錯~
left 4 dead~同朋友仔玩真係好正!~
pes2009~系列骨灰級fans
作者: dom    時間: 2009-2-7 22:05

Sorry 要更正
我忘記左 COD4
作者: jasugun    時間: 2009-2-8 05:17

原帖由 dom 於 2009-2-7 22:05 發表
Sorry 要更正
我忘記左 COD4


cod4係07年
作者: bebe2803    時間: 2009-2-8 05:26

08 年出 有玩過果 D 隻隻都冇興趣 (封塵中)
作者: Oo    時間: 2009-2-8 10:43

Fallout 3
作者: resama    時間: 2009-2-8 10:52

投L4D
玩極唔厭
作者: desmondleung    時間: 2009-2-8 14:50

Quantum of Solace & Call of Duty
作者: gp01fb    時間: 2009-2-8 20:49

nba 2k9
作者: lokkk    時間: 2009-2-9 11:34

l4d
作者: almon_wong    時間: 2009-2-13 02:21

gta 4...
作者: kazenorin    時間: 2009-2-13 09:15

原帖由 goodjames 於 2009-2-7 11:09 發表

GTA IV除了畫面外,我覺得佢無SA咁好玩、無SA個種新鮮感


SA 既任務亦都好玩 D

不過 GTA IV 幾「多元化」

另外...
Spore 太易玩到冇乜野玩
前4 Stage 太短, Space Stage 又唔係真係好 Open Sandbox...

[ 本帖最後由 kazenorin 於 2009-2-13 09:16 編輯 ]
作者: barryli    時間: 2009-2-14 12:21

pes2009.................
作者: metallica100    時間: 2009-2-14 12:37

原帖由 kazenorin 於 2009-2-13 09:15 發表


SA 既任務亦都好玩 D

不過 GTA IV 幾「多元化」

另外...
Spore 太易玩到冇乜野玩
前4 Stage 太短, Space Stage 又唔係真係好 Open Sandbox...

SA 任務種類多過IV
IV d mission都離唔開殺,賽車,等等
最緊要係IV 可以玩lift同埋樓梯
其實IV 冇左minigun有一個好處 就係唔會咁多cheater 拎minigun掃
但係本人好支持佢加幾把LMG,出少D,好似之前VC把M60咁
作者: Kio26    時間: 2009-2-14 20:55

Fallout 3 好襟玩
作者: kin04    時間: 2009-2-14 21:33

都係GTA4....哈
作者: i-storm    時間: 2009-2-15 18:21

Vote for L4D
作者: Sunny.notebook    時間: 2009-2-15 18:25

Mirror's edge
一次性遊戲   求精不求多
作者: Predator    時間: 2009-2-15 20:08

L4D
作者: 征木天地    時間: 2009-2-16 11:21

石村小英雄   

\(三)/

[ 本帖最後由 征木天地 於 2009-2-16 11:21 編輯 ]
作者: helloko2003    時間: 2009-2-16 13:18

原帖由 Sunny.notebook 於 2009-2-15 18:25 發表
Mirror's edge
一次性遊戲   求精不求多

十卜十卜
作者: 小白豬    時間: 2009-2-16 15:21

GTA4仲未玩過
作者: azothterry    時間: 2009-2-16 15:22

COD, Dead Space, L4D
作者: macross7ra    時間: 2009-2-16 15:25

mass effect
dead space


作者: hihi424    時間: 2009-2-18 21:39

gta4,部腦玩唔到
作者: 曼加拉    時間: 2009-2-22 03:57

crysis warhead'GRID'L4D'GTA4
作者: Katecca    時間: 2009-2-22 11:08

Support L4D
作者: abrt65478    時間: 2009-2-22 17:01

Left 4 Dead
作者: fungsiu    時間: 2009-2-24 23:09

1st Fallout 3!!!!
RPG+Shooter+a lot of GUNS+a lot of choices+nuke+blood+super handsome graphics I played for 100+ hours

2nd The Witcher Enhanced Edition
RPG+ Choices +good story

3rd Deadspace, Mass effect, Crysis Warhead

(Haven't complete L4D and GTA4 yet)
作者: dick_lai    時間: 2009-2-24 23:14

GTA4
作者: ironbluevision    時間: 2009-2-24 23:16

World of Warcraft: The Wrath of the Lich King
Warhammer Online: Age of Reckoning
作者: dragonair    時間: 2009-3-4 15:21

一定要投 Fallout 3 一票
地圖夠大,有劇情,自由度高,
咁先係真正 RPG
作者: FeverZzz    時間: 2009-3-7 14:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ck1790    時間: 2009-3-9 17:20

GTA 4
Fallout 3
作者: HKDMC    時間: 2009-3-9 17:49

Left 4 Dead
作者: Scuderia    時間: 2009-3-9 18:03

GTA IV
作者: rocketdive04    時間: 2009-3-9 18:44

Fallout3
Crysis
作者: zoo8866    時間: 2009-3-16 22:38

GTA4 同GRID我都玩好耐.....而家都有間中玩下
作者: blindfaith    時間: 2009-3-26 12:07

COD waw - 感覺幾好feel.....(買左咁多只game 最好feel之1)

assassin creed - 感覺超正..req 吾高又靚.... 但易悶

Warhead - 感覺ok....req 太高@@ feel 吾到full effect

RA3 - =.= 吾掂

L4D -  正~!正~!正~! 可惜正版入吾到老返server   老返server又多自己人玩

Warhammer online - 失望.... 堂堂mmorpg 神級 mythic 既class design 太差 tank 埋身殺 healer / caster 太差......rouge 殺吾到乜... realm balance..... drop items....... 出 daoc origin 好過 (EA 俾佢出既話)...


08 最正game ........
CS ONLINE   
可以吾洗$$ ....server 多人玩.....靚ping

作者: googleli    時間: 2009-3-26 12:08

Metal Gear Solid 4
作者: DarrenFCT    時間: 2009-3-27 13:52

LEFT 4 DEAD!!
作者: bereavement    時間: 2009-3-27 18:52

Fallout 3
GTA IV
Deadspace
Left4Dead
作者: mkfkenneth    時間: 2009-3-30 20:53

GTA 4
作者: manhoi    時間: 2009-3-31 01:19

Left4Dead
Warhead





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2