作者: JLV1818 時間: 2009-1-19 22:56 標題: 究竟相同game在360/PS3跟PC有無好大分別?
好多人成日講做乜買部勁電腦打機, 買部遊戲機咪仲好~
究竟相同game在360/PS3跟PC有無好大分別?
例如 畫質,速度,解像度.......
其實有無直接出Mon既比較 (1080)?
[ 本帖最後由 JLV1818 於 2009-1-23 15:27 編輯 ]
作者: gogoal1982 時間: 2009-1-19 23:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: metallica100 時間: 2009-1-19 23:40
原帖由 JLV1818 於 2009-1-19 22:56 發表
好多人成日講做乜買部勁電腦打機, 買部xbox360咪仲好~
究竟相同game在xbox360跟PC有無好大分別? 例如 畫質,速度,解像度.......
console們的畫面(1280x960 above)都開始係scale出黎
係大mon之下 畫質好極有限[ 本帖最後由 metallica100 於 2009-1-19 23:45 編輯 ]
作者: cryks 時間: 2009-1-19 23:51
原帖由 JLV1818 於 2009-1-19 22:56 發表
好多人成日講做乜買部勁電腦打機, 買部xbox360咪仲好~
究竟相同game在xbox360跟PC有無好大分別? 例如 畫質,速度,解像度.......
呢句話,
玩過GTA4 360/PS3 version既人會好認同
作者: CyberSection 時間: 2009-1-20 02:21
我冇買360 gta 4,因被呃佐話ps3 同home 有連動,但事實..........
ps3 版好窒機,諗住自己部pc有個web site 的benchmark 見爆曬實冇死,
點知nvidia 唔爭氣gta4 唔support Sli,gtx 260 + sli 都冇用,迫住要去返720p 玩先冇乜窒.
人地果d ATi 用4870 x2 玩CF 未可以行 1080p 唔窒機law........
nvidia
簡單d 你部機的HW 只是同部xb360 差唔多,咁360上的效果會好過你部pc
只有你部pc 勁過部360好多先會覺pc ver 好過360 少少
作者: Van仔 時間: 2009-1-20 02:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: CyberSection 時間: 2009-1-20 02:42
呀????我見隻game 一出,e 度d 版友話行到CF woo
作者: Van仔 時間: 2009-1-20 02:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Ice_cube 時間: 2009-1-20 02:47
我玩過gta4 360,畫面真係差得好好好可憐,又有auto aim一D都唔好玩
PC我用9600GT都靚好多
但in general 我打機我鐘意用360
佢個online experience真係好正
而家上網9成都係上網打架啦,360多好多communication,又唔會有cheat (有D有bug除外,但都係好少數人)
又有TruSkill Rating, 知到自己有幾勁
D game又support 5.1,唔駛點set點hack咁
又多game (Halo3, GOW2)
但畫面係差D架啦,要求高既話等XBOX720啦
作者: jso77 時間: 2009-1-20 12:27
原帖由 JLV1818 於 2009-1-19 22:56 發表
好多人成日講做乜買部勁電腦打機, 買部xbox360咪仲好~
究竟相同game在xbox360跟PC有無好大分別? 例如 畫質,速度,解像度.......
其實講來講去, 兩樣有晒就唔洗煩啦!!!!
作者: hanghanghang 時間: 2009-1-20 13:54
唔係人人都接受到console既窒機/次級畫面質素
當然.....好多人對consle畫面已經好滿足
作者: cryks 時間: 2009-1-20 21:08
一言驚醒夢中人wo
但冇錢...
作者: hk.pro 時間: 2009-1-20 23:25
depends how good your PC is really, its pretty much not gonna lag on PS3 / xbox 360 haha.
作者: ericlikm 時間: 2009-1-20 23:44
玩左o耐,覺得console靚d
只有少數大廠會做得好
就算你部腦有儿強,都無用
作者: RyuSuke 時間: 2009-1-21 02:43
我3部有齊...完全唔覺得360/ps3靚D...
全部全平台GAME都是PC最靘Wo...
比隻GAME 睇睇係PC差好wo
作者: 田中‧莫杉 時間: 2009-1-21 04:18 標題: 回覆 14# 的帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wing1234 時間: 2009-1-21 05:57
而家 D GAME 齊齊出
PS3/同360 未打柴
部 PC 都仲玩得
四核+4850,點都快過 PS3/360
[ 本帖最後由 wing1234 於 2009-1-21 05:58 編輯 ]
作者: ericlikm 時間: 2009-1-21 10:14
Saints Row 2
007
Bolt
lord of ring conquest
COBRA.11.BURNING.WHEELS
Rise_Of_The_Argonauts
Spiderman.Web.of.Shadows-
[ 本帖最後由 ericlikm 於 2009-1-21 10:18 編輯 ]
作者: RyuSuke 時間: 2009-1-21 13:06
原帖由 ericlikm 於 2009-1-21 10:14 發表
Saints Row 2
007
Bolt
lord of ring conquest
COBRA.11.BURNING.WHEELS
Rise_Of_The_Argonauts
Spiderman.Web.of.Shadows-
好多wo
我圖都費事找La..(你話的GAME..我無裝
用D大GAME比啦
Farcry2, COD4, COD5, Mirror's Edge, Need for Speed,
Drift, GTA4, Timeshift, Half Life 2 with mod, Gears of war, R6 vegas, GRAW
[ 本帖最後由 RyuSuke 於 2009-1-21 13:08 編輯 ]
作者: bobocar 時間: 2009-1-21 13:40
Saints Row 2
007
Rise_Of_The_Argonauts
Spiderman.Web.of.Shadows
以上幾隻我都覺 360 比 pc 好.......我諗唔關機能事,應該係廠方唔多注重 pc....
重有就係 EA sport 個堆 fifa nbalive
360版同 pc 係兩樣遊戲黎
作者: ericlikm 時間: 2009-1-21 15:17
原帖由 bobocar 於 2009-1-21 13:40 發表
Saints Row 2
007
Rise_Of_The_Argonauts
Spiderman.Web.of.Shadows
以上幾隻我都覺 360 比 pc 好.......我諗唔關機能事,應該係廠方唔多注重 pc....
重有就係 EA sport 個堆 fifa nbalive
360版同 pc 係兩樣遊戲黎![]()
相當同意
作者: ericlikm 時間: 2009-1-21 15:20
原帖由 RyuSuke 於 2009-1-21 13:06 發表
好多wo![]()
我圖都費事找La..(你話的GAME..我無裝)
用D大GAME比啦
Farcry2, COD4, COD5, Mirror's Edge, Need for Speed,
Drift, GTA4, Timeshift, Half Life 2 with mod, Gears of war, R6 vegas, GRAW
依d game 要求相當高
作者: gogoal1982 時間: 2009-1-21 16:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小雲天 時間: 2009-1-21 16:14
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: gogoal1982 時間: 2009-1-21 16:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小雲天 時間: 2009-1-21 16:19
360都出左成3年 唔通仲想佢可以係最TOP畫面?
佢有現在E個水平已經好好啦
講返上代PS2你睇佢出左3年後果陣係同PC差幾遠(好似WII同360咁大分別)
E代家用機算係好好啦
不過可能間間公司針對360去開發GAME,
之後只係比個解像同貼圖高質版比PC,
SO 你話分別好鬼大又唔係,冇分別又講唔通。
如果隻隻都好似CRYSIS咁針對PC性能開發,
相信冇人仲覺得360同PC差唔多
作者: Van仔 時間: 2009-1-21 16:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gogoal1982 時間: 2009-1-21 17:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ericlikm 時間: 2009-1-21 17:42
你係要攞pc優化最好个几隻黎講無計
[ 本帖最後由 ericlikm 於 2009-1-21 17:42 編輯 ]
作者: gogoal1982 時間: 2009-1-21 17:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ericlikm 時間: 2009-1-21 17:54
我都講逈 只有大廠會做得好d
作者: hanghanghang 時間: 2009-1-21 17:55
原帖由 Van仔 於 2009-1-21 16:31 發表
咁借問聲"求畫面"既朋友佔幾多成,
我依家用HD4870x2玩 Saints Row 2 只係行1280x720 特效set高都成日lag,
買張4000銀卡王又話粒U唔夠推我就真係算啦,
而家討論緊pc/consle畫面優劣
靚就靚, 唔靚就係唔靚
又關幾多人要畫面, 佔幾多成乜事?
作者: Bonjour 時間: 2009-1-21 17:57
而家用緊9600gt
好大部份新game都仲可以開到盡+2~4aa
實在搵唔到理由要買360版(除左gta 同 saint row2 呢d)
加上xbox live 的上網系統究竟有幾好?
ping都睇唔到,search quick game 又成日搵到外國d 超lag connection
afterall,唔好忘記360/ps3 本身都有好多pc一世都唔會出既game
以pc game 種類咁窄黎講
console 同 pc 根本各有千秋
作者: asimo 時間: 2009-1-21 17:58
如果唔計C/P值
唔洗諗PC版一定係正過console版
不過如果用PS3/360既價錢砌部PC
係一定冇PS3/360咁流暢
作者: gogoal1982 時間: 2009-1-21 18:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gogoal1982 時間: 2009-1-21 18:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kevincswong1994 時間: 2009-1-21 18:29
無錢----->console
有錢------>pc
good graphics---->pc
"not so good" graphics------>console
P.S. 玩console唔係話你冇錢,玩pc都唔係話你有錢,之不過玩pc ge話就要用好多錢upgrade部機黎開high level graphics
[ 本帖最後由 kevincswong1994 於 2009-1-21 18:30 編輯 ]
作者: gogoal1982 時間: 2009-1-21 18:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RyuSuke 時間: 2009-1-21 19:05
大廠就唔係少數la...
講GAME數目...有幾多隻Console係好過PC ar
依d game 要求相當高
Half-life2,GRAW,R6 Vega, Timeshift都唔叫要求高..
我已經不用提Crysis....
而且講畫面...跟本唔駛理CP...
作者: metallica100 時間: 2009-1-21 19:28
原帖由 RyuSuke 於 2009-1-21 19:05 發表
大廠就唔係少數la...![]()
講GAME數目...有幾多隻Console係好過PC ar![]()
Half-life2,GRAW,R6 Vega, Timeshift都唔叫要求高..
我已經不用提Crysis....
而且講畫面...跟本唔駛理CP...![]()
Console 畫質點講都唔會高過PC
只係Console用平既價錢黎玩遊戲,PC用貴價錢黎換取高等畫質
再者,PC有PC優處,Console都有console優處
你想平價玩到宜家d遊戲,咁你可以揀console
你想Full HD Gaming 你可以揀PC
當然宜家D PC parts 真係唔平

再加上有d廠商對PC版做既優化實在不行
所以令到好多人都揀左console
相同既game(內容一樣,好似GRAW2 X版同PC版咁就唔係
) 係Console 同 PC最大既分別:多數都係畫面既質數,之前都已經講過,1280x960以上既畫面Console 都係scale出黎,
加上你1600蚊想做到3000幾5000幾蚊既野
正常都知道唔太可能作者: metallica100 時間: 2009-1-21 19:34
video card - GPGPU,3D工作
CPU - 轉片,剪片
當然,係會有人用quad core 黎做文書機
作者: JLV1818 時間: 2009-1-21 21:26
其實360或ps3 hdmi 出 1080 比較 pc 出 1080
同一mon畫面會差幾遠呢?
作者: Van仔 時間: 2009-1-21 22:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RyuSuke 時間: 2009-1-21 23:31
玩得Consoles ...你唔係用15"mon 下Ma..
上得22"都分到啦....
咁都分唔到係個人問題la..
自已睇La..多數是360 VS PS3...也有PC VS 360 VS PS3
http://d.hatena.ne.jp/yoda-dip-jp/20081028#1225205123
http://d.hatena.ne.jp/yoda-dip-jp/20080625#1214410079
[ 本帖最後由 RyuSuke 於 2009-1-21 23:46 編輯 ]
作者: 田中‧莫杉 時間: 2009-1-21 23:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Van仔 時間: 2009-1-22 00:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RyuSuke 時間: 2009-1-22 01:36
......
...影又唔同...光又唔同.......
PC 有AF...Consoles無....
咁大分便到睇唔出
咁真係個人問題吧
PS...你用咩Mon
[ 本帖最後由 RyuSuke 於 2009-1-22 01:36 編輯 ]
作者: Van仔 時間: 2009-1-22 01:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RyuSuke 時間: 2009-1-22 01:46
咁唔好話無分別la
作者: Van仔 時間: 2009-1-22 02:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: norai 時間: 2009-1-22 09:11
用電腦入42吋電視玩
同xb360 入42吋電視 你就見到個big difference
作者: RyuSuke 時間: 2009-1-22 13:07
但唔駛42"
26"都已經好清楚
作者: pigho 時間: 2009-1-22 13:40
4870 出40吋..玩GTA 靚係幾靚 問題係得個靚有鬼用.行步路都成問題...整低D SETTING又已經變左唔靚
玩XBOX360 我唔洗煩咁多,入隻碟就攪掂 畫面雖然係冇PC咁靚,但係唔係差得咁緊要?真係唔多覺
作者: gogoal1982 時間: 2009-1-22 15:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: metallica100 時間: 2009-1-22 15:35
原帖由 pigho 於 2009-1-22 13:40 發表
4870 出40吋..玩GTA 靚係幾靚 問題係得個靚有鬼用.行步路都成問題...整低D SETTING又已經變左唔靚
玩XBOX360 我唔洗煩咁多,入隻碟就攪掂 畫面雖然係冇PC咁靚,但係唔係差得咁緊要?真係唔多覺
都係個句
接受到個個質數既畫面既話 你咪去X囉
再者你拎部X行緊1280x960同487行個勁大既resolution,點比
?作者: pigho 時間: 2009-1-22 15:36
原帖由 gogoal1982 於 2009-1-22 15:17 發表
乜4870咁廢咩,我用8800gt行1680x1050都有40fps,我諗xbox360版應該係30fps,如果你覺得xbox360版畫面ok既話你可以張pc 較到去720p同all low![]()
你出幾多吋mon?>?
我用22吋lcd mon玩xbox360真係幾衰下
不過出返40 x300 覺得同電腦差唔多(個人感覺)
[ 本帖最後由 pigho 於 2009-1-22 15:43 編輯 ]
作者: pigho 時間: 2009-1-22 15:37
原帖由 metallica100 於 2009-1-22 15:35 發表
都係個句
接受到個個質數既畫面既話 你咪去X囉
再者你拎部X行緊1280x960同487行個勁大既resolution,點比?
係我窮姐
作者: gogoal1982 時間: 2009-1-22 15:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RyuSuke 時間: 2009-1-22 16:32
你電腦用咩入X300先
唔係VGA 吧

作者: pigho 時間: 2009-1-22 16:46
也是hdmi~
作者: cryks 時間: 2009-1-22 17:36
用$2500 蚊DIY 部電腦 (唔計OS)
用800X600 medium 玩
邊個順D?
作者: gogoal1982 時間: 2009-1-22 17:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cryks 時間: 2009-1-22 17:50
買左xbox360整多部HTPC都平過買部Gaming PC for GTA4 la
作者: 各位hello 時間: 2009-1-22 17:52
你計c/p當然係買x360
不過唔計c/p就當然係pc
作者: gogoal1982 時間: 2009-1-22 17:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gogoal1982 時間: 2009-1-22 17:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 各位hello 時間: 2009-1-22 18:01
nds有gta 4咩
作者: cryks 時間: 2009-1-22 18:01
計埋部電視?
講緊部機wo
你真係要計cp 都係拎支槍出街玩最好
畫面又靚又流暢
同真既冇咩分別
作者: metallica100 時間: 2009-1-22 18:03
is your pc only runs GTA IV
?作者: gogoal1982 時間: 2009-1-22 18:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gogoal1982 時間: 2009-1-22 18:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 各位hello 時間: 2009-1-22 18:06
例子姐
作者: RyuSuke 時間: 2009-1-22 18:06
那Tune Colour la
我Later 只可入32W400a/32W4500
作者: RyuSuke 時間: 2009-1-22 18:09
人地Only講畫面Ja wo..
講$$做咩??
作者: gogoal1982 時間: 2009-1-22 18:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 各位hello 時間: 2009-1-22 18:14
唔係
x360有ge game nds都冇
所以佢地唔可以用尼直接比較
作者: gogoal1982 時間: 2009-1-22 18:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cryks 時間: 2009-1-22 21:22
個個人都講緊部主機個部份既野
係你無端端講咩電視顯示器
鬼唔知NDS 一向都抵
但搵一個人同搵一隻蚊比
有意思咩?
其實反而我想問樓主響呢個論壇既呢個區開post
有咩用意?
[ 本帖最後由 C.Repairer 於 2009-1-22 21:23 編輯 ]
作者: gogoal1982 時間: 2009-1-22 21:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cryks 時間: 2009-1-22 21:29
好多人成日講做乜買部勁電腦打機, 買部xbox360咪仲好~
究竟相同game在xbox360跟PC有無好大分別?
樓主問點解人地講買360 仲好,原因係想知係畫面既分別 < 呢個都講得7788 la
但代價就唔洗講?
[ 本帖最後由 C.Repairer 於 2009-1-22 21:29 編輯 ]
作者: gogoal1982 時間: 2009-1-22 21:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 各位hello 時間: 2009-1-22 21:59
電腦都唔係設計尼比你打機
xbox360同電腦嚴格尼講都係唔可以直接比較
好奇怪, 有人會將pc game 同 x360 game直接比較
但就冇人將psp ge 瀏覽器同pc ge ie直接比較
作者: cryks 時間: 2009-1-22 22:05
原帖由 gogoal1982 於 2009-1-22 21:35 發表
好多人成日講做乜買部勁電腦打機, 買部xbox360咪仲好~
究竟相同game在xbox360跟PC有無好大分別? 例如 畫質,速度,解像度.......
咁PS3 囉~
可以裝linux
多功能
買四部仲可以用四倍解象度output,仲可以模擬地球 (好似係)
作者: cryks 時間: 2009-1-22 22:18
原帖由 各位hello 於 2009-1-22 21:59 發表
電腦都唔係設計尼比你打機![]()
xbox360同電腦嚴格尼講都係唔可以直接比較
好奇怪, 有人會將pc game 同 x360 game直接比較
但就冇人將psp ge 瀏覽器同pc ge ie直接比較
我都唔明唔講cp走去講畫面直接比較有咩好比
好似拎部超級電腦模擬個十幾windows 出來俾十個人玩crysis
接十幾個HD mon 玩仲有過千既fps
咁有咩用?
跟著搵理由又講咩多用途
好似死都要拎部遊戲機來做平常電腦野
我咪講左話買多部HTPC 仲化算
係咪一定要將兩部機合體?
作者: gogoal1982 時間: 2009-1-22 22:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sirius 時間: 2009-1-23 15:05
依家電腦平左咁多, $3000都砌到部E5200+4830啦
作者: 小雲天 時間: 2009-1-23 15:18
大家好似要出火了
我又想講下PS3隻KZ2
E野隻好多外國網站話超越左CRYSIS
咁一向比人話256RAM 的7800GT的PS3
又點解可以做到咁既?




有關CELL的處理
http://en.wikipedia.org/wiki/Ps3
The PlayStation 3 uses the IBM-designed Cell microprocessor as its CPU,utilizing seven of the eight "synergistic processing elements" (oftenshortened to SPE). The eighth SPE is disabled to improve chip yields(i.e. chips do not have to be discarded if one of the SPEs isdefective). Only six of the seven SPEs are accessible to developers as one is reserved by the OS.Graphics processing is handled by the NVIDIA RSX 'Reality Synthesizer',which can output resolutions from 480i/576i SD up to 1080p HD. ThePlayStation 3 has 256 MB of XDR main memory and 256 MB of GDDR3 videomemory for the RSX.
============================================
http://www.psu.com/Killzone-2-only-u...0005629-p0.php
Killzone 2 only using 60% of SPU's overall power?
Posted on December 5th, 2008 at 06:11 EDT
Speaking in IGN's latest Play Beyond podcast, Jeff Haynes revealed that even during the heaviest loads, Killzone 2 utilizes roughly only 60 per cent of the SPU's.
"It's incredible to see huge levels and see the deferred rendering andnote that on all the SPU’s, even on the heaviest load were coming up toabout 60%," Haynes said. "They weren't coming close to maxing out..They had about 40% of space before they started tripping or saw slowdown on some of the processes."
Furthermore, Haynes noted that the preview codes recently distributedto various media outlets were of an alpha build of the title, and havesince been polished up . Visiting Guerilla Games in Amsterdam, Hayneswas shown an updated version of the game, mid to late beta, noting thatelements such as lighting, cut scenes, glitches, load times, have allbeen optimized.
Killzone 2 is due out exclusively on PlayStation 3 on February 27, 2009.
點做法:將Graphic/sound要做計算如風動態,環境光,身體動作,光影,音效等視聽效果全部用6粒SPE計算,所以咁多效果都對Game本身速度無影響
有乜好處:可以做好多效果而都對Game本身速度無影響
壞處/有無limitation:隻Game只可以响PS3執行
作者: 小雲天 時間: 2009-1-23 15:20
其實我覺得PC同360(計打機方面) ,可以比喻為 的士同巴士
作者: JLV1818 時間: 2009-1-23 15:27
其實有無直接出Mon既比較 (1080)?
作者: 小雲天 時間: 2009-1-23 15:35
CRYSIS 行720P 2AA係我部42吋PDP玩,真係好鬼精細
MON同TV分別係好遠,我PDP玩連敵人頂帽D紋理都見到好清
[ 本帖最後由 小雲天 於 2009-1-23 15:35 編輯 ]
作者: RyuSuke 時間: 2009-1-23 17:36
原帖由 小雲天 於 2009-1-23 15:18 發表
大家好似要出火了
我又想講下PS3隻KZ2
E野隻好多外國網站話超越左CRYSIS
咁一向比人話256RAM 的7800GT的PS3
又點解可以做到咁既?
http://i44.tinypic.com/33m4ape.g ...
超唔超越CRYSIS出左先知..
但係畫面表達是比較電影化。。高對比很會好吸引人....而且好靚
效果也好特出
但係咪有230光源等東西...真係出左先知
(3D太多假光源可以做出來la
[ 本帖最後由 RyuSuke 於 2009-1-23 17:36 編輯 ]
作者: 小雲天 時間: 2009-1-23 18:44
原帖由 RyuSuke 於 2009-1-23 17:36 發表
超唔超越CRYSIS出左先知..
但係畫面表達是比較電影化。。高對比很會好吸引人....而且好靚
效果也好特出![]()
但係咪有230光源等東西...真係出左先知
(3D太多假光源可以做出來la)
家用機計我覺得真係可以係第一最靚。
不過同PC隻CRYSIS比,仲係差D,主要CRYSIS貼圖太強,
作者: kevincswong1994 時間: 2009-1-23 20:25
原帖由 小雲天 於 2009-1-23 15:18 發表
大家好似要出火了
我又想講下PS3隻KZ2
E野隻好多外國網站話超越左CRYSIS
咁一向比人話256RAM 的7800GT的PS3
又點解可以做到咁既?
http://i44.tinypic.com/33m4ape.g ...
因為有cell~
作者: kazami.akito 時間: 2009-1-23 20:38
點解大家成日係畫面方面爭論???
做mud唔講下遊戲難度???
我所知幾乎只係會有電腦版比console版難,而唔會有console版比電腦難既game喔~!
作者: JLV1818 時間: 2009-1-23 20:43
原帖由 kazami.akito 於 2009-1-23 20:38 發表
點解大家成日係畫面方面爭論???![]()
做mud唔講下遊戲難度???
我所知幾乎只係會有電腦版比console版難,而唔會有console版比電腦難既game喔~!![]()
今期講 外表 先, 下期先講 內涵.....
作者: 小雲天 時間: 2009-2-1 16:41
我推呀
作者: metallica100 時間: 2009-2-1 16:53
推黎做乜
?個post 好似完左好耐

作者: tafdom 時間: 2009-2-1 17:04
原帖由 kazami.akito 於 2009-1-23 20:38 發表
點解大家成日係畫面方面爭論???![]()
做mud唔講下遊戲難度???
我所知幾乎只係會有電腦版比console版難,而唔會有console版比電腦難既game喔~!![]()
我覺得gta iv係pc版易玩d bor
作者: twinesdr 時間: 2009-2-1 17:07
大把只係玩過console既玩家會話「console畫面=PC畫面」
作者: metallica100 時間: 2009-2-1 17:12
好難講
有堆人玩PC習慣左PC隻控制
又有堆人玩console習慣左console隻控制
習慣左PC既控制要佢去玩console更係會唔習慣
同樣習慣左console控制既要佢去玩PC都係會唔習慣



